neděle 7. listopadu 2021

Kosmetické novinky | Říjen 2021

Krásný den vám přeji!

Tak tu máme opět novinky, tentokrát ale slibuji, že to nebude nijak dlouhé. V říjnu jsem se ještě snažila držet se zpátky a nakupovat trochu míň.. 




Jako takhle. Asi nikdy se mi nestane, že bych si celý měsíc nic nekoupila. I když se snažím, vždycky mi v košíku něco přistane.. To už je prostě nemoc z povolání. Ale většinou je to jen něco, co buď potřebuji a doma mi dochází nebo je to výhodná koupě. Tak si to aspoň omlouvám :D A také je tu jeden PR balíček, což se do nákupů vlastně tak úplně nepočítá, ne? :)



*Tak začneme tím PR balíčkem, který přišel na testování z e-shopu Holime.cz, kde najdete nejen všechno na holení, od jednorázových holítek po holící strojky, pánské i dámské, ale například také fény, zastřihovače, kulmy či žehličky na vlasy, kterou jsem si vybrala já. Kromě toho tam najdete i spoustu přírodní kosmetiky, například poměrně široký sortiment značky Purity Vision, od které jsem si vybrala rovnou tři produkty. Ať mám něco tématického, tak jsem si vzala na zkoušku cukrovou pastu. Dlouho jsem o ní uvažovala, už když se objevila v drogérii a jsem fakt zvědavá, jaká bude. Kávový peeling já můžu vždycky! Tenhle vypadá lákavě už na první pohled a už se nemůžu dočkat té jemné a hýčkané pokožky. Do třetice jsem pak vzala Růžový deodorant. Stále hledám nějaký funkční přírodní deodorant, tak třeba to bude právě tenhle.




V Rossmannovi se v průběhu října objevila po roce akce na dekorativní kosmetiku, takže jsem tam procházkou zamířila :D Ale překvapivě jsem si nakonec domů z dekošky nic neodnesla! Nějak nebyl čas ani chuť vybírat a vlastně jsem nic nepotřebovala. To považuji vážně za úspěch. Nakonec jsem vzala jen pár solí do koupele Isana bez kterých já už z Rossmanna ani neodcházím a taky jednu roztomilou masku na obličej. Isana masky jsou vcelku funkční, tak se této nedalo odolat.




Pak tu nechybí.. tadááá.. další laky. Jo, na těch já teď opravdu solidně ujíždím. Navíc když se objevily ve výprodeji laky Revolution, které jsem si fakt hodně oblíbila, protože to jsou neskuteční držáci, bylo vymalováno. Také mají krásné barvy, takže prostě nebylo o čem přemýšlet. Tři ze čtyř jsou za mě ideální podzimní.. 




A pak ještě pár zbloudilých kousků. Značka Alverde opět obměnila sortiment, takže se pár věcí objevilo ve výprodeji. Tento rozjasňující bronzer vypadá zajímavě, tak jsem ho za 40 Kč vzala na zkoušku. Relaxační mlha Catrice obsahuje levanduli a olej ze santalového dřeva, tak doufám, že mne trochu zrelaxuje a uklidní :D A sůl do koupele byl dárek přivezený z Polska. Miluju naložit se do vany a chvíli se v ní rochňat, takže ta se určitě neztratí.



A aby bylo jasné za co utrácím, když ne zrovna za kosmetiku, tak tahle kupička mluví za vše. Nevím, proč mi to dělají, že je každou chvíli nějaká akce na Dobrovským, ale za chvíli budu mít plnou knihovnu a prázdnou peněženku! Ovšem stojí za to si to vážně hlídat, protože se akce často vyplatí a hodně ušetříte. Například teď byla akce Knihorauš, kde při více jak pěti titulech zaplatíte za jeden jen 99 Kč, takže jsem pořídila celou sérii Strašidelných domů, sérii od Penelope Bloom nebo od Sarah Flint.. Teď tam pro změnu probíhají slevy na Black Friday, které také stojí za to.. To jen takový tip pro vás. 

Tak a to by bylo pro tentokrát vše. Však já vám říkala, že to teď není taková hrůza! Tak se můžete těšit na příští měsíc, protože to se tu budeme asi topit v milionu lahviček a pixel.. Balíčky už jsou na cestě :D

A co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

*PR produkty zaslané zastoupením značky/e-shopu

10 komentářů:

  1. To je všechno? Nestačím se divit :D I když ty knížky to hodně kompenzují :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak! :D Radši mě pochval! :D Protože příště už to zas bude divoký! :D

      Vymazat
  2. To je teda knížek Klárko :) já jsem měla asi 2 měsíce období seriálů, kdy jsem tak nějak častěji koukala, ale tento čas už skončil a chci ho věnovat spíš čtení knih, kdy čtení je pro mě větší relax než ty seriály. Z kosmetiky tak nějak obměňuju, co mi vždycky dojde a teď jsem akorát koupila tu limitku od Balea, gely na holení a sprchové gely

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky střídám chvíli víc čtu, chvíli víc koukám :D Ale teď musím číst, chci dát stovku! :D

      Vymazat
  3. Krásné novinky a musím říct, že jich je velmi skromně, velká pochvala, že se umíš držet zpátky:-) Já akci 1+1 na dekorativku využila naplno, i když jsem nic nepotřebovala, holt jsem těch super výhodných cen nedokázala nevyužít:-D Co se týče knížek, vidím své oblíbené autorky Darcy Coates a Victorii Jenkins, četla jsem jak Děti ohně, tak Dívky ve vodě a První, která zemře a všechny mě bavily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě plánuji od Jenkins dokoupit i ostatní :) A moc mne nepřechval! Slibuji, že příště už to bude zase nářez :D Už mám za listopad dost pokoupeno a to ještě není ani půlka měsíce! :D

      Vymazat
  4. Ahoj, taky jsem ve výprodeji ulovila stejný rozjasnovač/bronzer od Alverde a je fajn. Takový jemnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším! :) Já ho ještě nestihla vyzkoušet :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)