neděle 31. října 2021

Oblíbenci | Říjen 2021

Krásný den vám přeji!

Máme poslední říjnový den, takže jsem si pro vás připravila další měsíční shrnutí, jsou tu Oblíbenci za říjen 2021. A opět jich tu mám celkem dost, si myslím, i když jsem se opět snažila vybrat jenom to nejdůležitější, ať už v kosmetice, knížkách nebo dalších kategoriích. Takže co mě v říjnu bavilo?




Pět kosmetických produktů nesmí chybět, opět nebyl problém jich pět vybrat ba naopak. Mám tu dva peelingy. První je od značky Café mimi a je to šampon + scrub 2v1 a řeknu vám, že je to fakt super kousek! Nejen, že díky funkci 2v1 ubyde jeden úkon, ale zároveň jsou vlasy fakt hezky čisté, odlehčené a lesklé. Efekt vydrží několik dní. Moc mě to baví! Druhý peeling je velmi příjemným překvapením, je to cukrový tělový peeling Sun od Dermacolu, který jsem brala ve výprodeji. Dermacol peelingy mám celkově ráda, ale tento po opalování je opravdu naprosto nejlepší! Jemně olejově voní, krásně vydrhne, ale zároveň není zbytečně hrubý, rychle se po kontaktu s vodou rozpouští a hlavně - skvěle i vyživuje. No co vám budu, štve mě, že jsem si nekoupila do zásoby více balení! Pokud ho potkáte, určitě ho berte. Dalšího oblíbence - gel na krk a dekolt od Alciny - už jsem vám ukazovala. Musela jsem být na sebe tvrdá, abych ho zařadila do rutiny, ale vyplatilo se a každodenní masáž zanechává první výsledky. Krk je pevnější a věřím, že dlouhodobé používání zabrání tomu, aby se kůže povolila a objevily se v dekoltu a na krku vrásky :D O Intenzivním séru od Saffee jsem vám už také psala. Na podzim je moje pleť značně rozhozená neustálými teplotními rozdíly, takže jsem musela nasadit těžší kalibr a to zajistilo právě toto olejové sérum. Jedná se o suchý olej, který je na pleti příjemný, vyživí, ale nemastí. Pleť je s ním spokojená a já s ním také. A nakonec tu máme balzámy Crazy Rumors, které jsem si zamilovala po prvním použití. Krásně voní, mají sladkou chuť a obsahují bambucké máslo, které rty vyživuje a přes noc je snadno a rychle dává dohromady. Neskutečně příjemná záležitost.




Nesmí chybět ani další tipy. Knížek mám v posledním měsíci na kontě poměrně dost, ale vybrala jsem jenom tři nejlepší, ostatní můžete vidět v Přečtenu. Asi úplně nejlepší je za mě thriller Temné vábení, který vás od začátku do konce udržuje v napětí. Najdete v něm vše, od romantické zápletky po důmyslné psychologické drama. Rozhodně můžu doporučit. J. P. Delaney pro mne není žádným nováčkem, takže jsem čekala napínavý společenský román/thriller a to se mi dostalo i v Dokonalé manželce. Ta přede mnou byla asi lepší, ale i tohle byla jízda s nečekanými zvraty a strhujícím závěrem. Do třetice tu mám jednu ze série Strašidelné domy od Darcy Coates. Dosud za mě nejlepší byly Přízraky domu Carrowů. Knížka mi přišla tématem nejzajímavější, nejnapínavější a občas jsem měla až trochu husí kůži oproti jiným.. Film tu mám zkouknutý jeden a to českou novinku, která se objevila na Netflixu - Matky. Nebylo to špatné, chvílema jsem se zasmála a taky nebudu lhát, v několika situacích jsem se našla a to jak matka, tak influsrajda :D I když tak bláznivá influencerka jako Vágnerová ve filmu určitě nejsem! :D Pokrok tu pak mám i v seriálech. V říjnu se objevila třetí řada seriálu You (Ty), takže jsem neváhala a hned se do toho pustila. Z původního kouzla toho moc nezbylo, ale chvílemi to napínavé bylo a konec jsem přeci jen vidět musela. No, ne že by mě úplně překvapil. Dále jsem zkoukla krimi minisérii Kaštánek. Opět seriál přesně podle mého gusta - severská krimi, která nikdy nezklame. Chladní lidé, chladné prostředí, nelítostné vraždy a propletenec příležitostí a motivů. To mě asi nepřestane bavit, i když musím říct, že je to všechno na jedno brdo, koncept je hodně podobný třeba Vraždám ve Valhalle. No a samozřejmě jsme si nemohli nechat ujít ani Hru na oliheň. Jako za mě dobré, takové Hunger Games po korejsku :D Chvílemi napínavé, chvílemi smutné, chvílemi s kapkou humoru. Bylo tam pár hluchých míst, kdy bych klidně třeba díl nebo půl dílu přeskočila, asi by stačilo třeba šest dílů, i ten poslední byl zbytečný, ale to napětí, které se tam při každé hře odehrávalo, za to stálo. Asi jen tak z hlavy nevypustím "Greenlight, redlight" :D



A na závěr tu máme kategorii svíček a vosků a tam vede jednoznačně Woodwick. Po skvělém vosku Vanilla Bean, který dokonale provoněl po vanilce, tu mám další skvělou záležitost a to lodičkovou svíčku Lavender Spa. Ta jemná, nasládlá vůně levandule je boží a velmi příjemně a nevtíravě se rozline po celém bytě. Jen musím říct, že praskající knot mi z počátku nebyl úplně příjemný a musela jsem si na něj chvíli zvykat. Ovšem tak tři zapálení a už jsem to nevnímala. Woodwick u mne vážně boduje.

Tak a to by bylo za říjen asi vše, co jsem vám chtěla představit a těším se na nějaké vaše tipy! Dejte mi vědět do komentářů.

Viděli jste Hru na oliheň? Jak se vám líbila? A jaké svíčky aktuálně voní v pokoji vám?

6 komentářů:

  1. Crazy rumors som davnejie tiez pouzivala a boli super.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt moc příjemné a těch příchutí.. to je paráda! :D

      Vymazat
  2. Darcy Coates mám přečtenou komplet kromě Fantoma z Blackwoodu a Hlasy v bouři, ale ty už na mě čekají k přečtení. Značku Café Mimi jsem teď objevila, mají lákavý sortiment a nízké ceny, skoro nevím, co potřebuji dřív:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Já teď objednávala na makeup.cz a půlka košíku původně byla od Café mimi :D Darcy už mám taky přečtenou, zítra bude info článek, chybí stejně jako u tebe jen Fantom a Hlasy, které ale zrovna rozčítám :D

      Vymazat
  3. Hru na Oliheň se mi líbila a na to, že nemám ráda krvavý záběry, tak na ty scény jsem čučela jak puk a jen říkala, ne ne, ten přece neumře, nemůžou všichni umřít :D. Zhltla jsem ty díly v jeden den a pak všude říkala, jak mě to chytlo :D. Já aktálně pálím od woodwicku svíčku island coconut a je to nádherná vůně. Miluju to praskání, fakt mi přijde, jak kdybych seděla u krbu. A jelikož jsem s ní spokojená, tak jsem objednala 3 verze pro kamarádky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, vím o čem mluvíš :D Já na to koukala s M. a taky jsme to dali asi za dva dny, což je u nás úspěch :D Mně to praskání zase vadilo a když si ji teď zapálím po delší době, musím si na to zase zvykat, je to takový zvláštní :D Ale voní skvěle, takže také nemám WW naposledy :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)