čtvrtek 1. července 2021

MOTD: Jemné broskvové líčení

Krásný den vám přeji!

Hodně dlouho jsem tu pro vás neměla líčení, takže je čas to napravit. Léto máme v plném proudu a co si budeme povídat, je to období, kdy se make-up často odflákne, protože prostě v tom teple se člověku moc nechce, že jo. Já sice i nadále zůstávám věrná make-upu, obočí a převážně i očním stínům, ale v poslední době třeba občas vynechávám linky, protože u nich se většinou zapotím nejvíc. No a přesně takhle vzniklo i toto líčení.. Jednoduše jsem byla líná na linku :D



Ale víte co? Po x letech, kdy jsem líčení bez linek téměř nenosila, je to i příjemná změna a osvěžení. A i když je to nezvyk, asi to tak občas zkusím a vytáhnu. 

Tentokrát můžete vidět v akci paletku Flamboyance, která se mi opravdu trefila do vkusu a nosím ji hrozně ráda! Obsahuje vyloženě letní barvičky, které prostě v těch hezkých teplých dnech vypadají na očích pěkně a povzbudivě. V podstatě v poslední době nesahám po jiné. 


Použité produkty:

Tvář: Double Wear Nude - Estée Laurder, pudr - Pond's, konturovací paletka XO Petra - MUR, tvářenka Sun Tan - Bell Cosmetics

Obočí: Brow Ultra Slim, odstín Deep Brown - Maybelline

Oči: paletka Flamboyance Forever Flawless - MUR, řasenka Devil Eyes - Douglas, tužka na oči 12H True Color - Dermacol

Rty: Stay Matte Ink, odstín 10 - Maybelline



Tak co na to říkáte? A jak jste na tom vy? Také v létě líčení trochu flákáte a nebo stále jedete full make-up? 

12 komentářů:

  1. Krásné líčení. Je to asi fakt nezvyk, protože mi tam ta linka chybí. :-D Já se přes léto líčím velmi málo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, mně taky :D Ale v reálu mi to nepřišlo tak okatý :D Já se pořád držím tak nějak stejně, jen občas trochu odfláknu stíny nebo právě linky, ale jinak už jsem prostě naučená mít vše :D

      Vymazat
  2. Je úplně nezvyk tě vidět bez linek, ale současně je to taky fajn změna, sluší Ti to:-) Já jsem na full make-up v létě líná, jsou dny, kdy veškeré líčení ořezávám jen na obočí a řasenku:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D No chybí mi tam ta linka, nebudu tvrdit, že ne :D Ale občas jsem teď v tom teple faaakt líná :D Sice se snažím pořád líčit pořádně, ale občas se musím přemáhat :D

      Vymazat
  3. V lete nenosim makeup, kdyz jsem opalena staci mi tonovany pudr. Jinak vse ostatni na sebe aplikuji. Proste me to bavi. Linky mivam jen obycejne podel ras, ocasek se k memu tvaru oci bohuzel nehodi. A misto rtenek nosim stavnate tonovane balzamy. Sice prd vydrzi, ale vypadaji hezky 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámky jsem taky zase vytáhla a k tomu i lesky! :) Akorát ty nemůžu moc nosit do práce, protože rouška :-/

      Vymazat
  4. Docela mi ty linky tam chybí. :D ale i tak se ti líčení povedlo.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle nalíčená jsem nebyla ani nepamatuju. Ale tak co, když není pro koho, tak to řešit nebudu. :D Maximálně pro řemeslníky, kteří se nám střídají na rekonstrukci baráku. :D Teď tady máme jednoho takového fajn elektrikáře, který nám sádruje krabice pod omítku... :D No, škoda, že jsem vdaná, si občas říkám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro sebe, kočko, pro sebe! :) A třeba pro elektrikáře, však co, podívat se může, i když jsi vdaná! :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)