neděle 25. července 2021

Kosmetické novinky | Červenec 2021

Krásný den vám přeji!

A rovnou vás vítám u nových kosmetických novinek! Na chvíli možná i posledních, protože jsem se po červnových nekontrolovatelných nákupech rozhodla, že si dám nákupní stopku. Myslím, že to bylo více než-li nutné :D Ale než se s nákupy odmlčím, tak vám právě ty divoké úlovky musím ukázat..


Prvně to byl nákup na Pinkpanda.cz, kde jsem neodolala jejich letním slevám, ve kterých se objevily mimo jiné i paletky Forever Flawless. Měla jsem v plánu je pořídit, takže když vyšla jedna na cca 230 Kč, nebylo o čem. Chyběly mi tři - Timeless, Butterfly a Friends, takže jsem je vzala všechny, ať má dušička pokoj :D Kromě toho jsem přihodila ještě štětce Docolor, které už mám jednou doma z dřívějška a nejsou za dvě stovky špatný. Na vyzkoušení jsem si vzala ještě dva laky od Makeup Revolution. Mají asi padesát odstínů a já po nich pokukovala už nějaký ten pátek, takže když jsem našla tyhle dva boží studené odstíny kolem 60 Kč, neváhala jsem. Poslední položka pak byla rtěnka z limitky Friends. Ze swatchů se mi líbil odstín Rachel, který je hnědo-fialový a hodně neobvyklý a víte, že já ty divnosti můžu :D



Hodně mě potěšil ještě Summer Mystery Bag, který je k nákupu nad 760 Kč zdarma. Obsah se může trochu měnit, ale ten můj byl tentokrát hodně zajímavý. Našla jsem tam štětec na tvářenku Lovely, osvěžující mlhu Hydra Mist, rtěnku značky Mayani, masku na nohy 7th Heaven a paletku stínů WIBO. Něco jsem si nechala, něco jsem nechala do soutěže, protože toho mám doma i tak dost, ale rozhodně je to příjemný bonus k nákupu :)




Netrvalo to dlouho a měla jsem na cestě další balík. Tentokrát úplně poslední z e-shopu XO Beauty, který k 30.6. ukončil svoji činnost. Díky tomu probíhaly na e-shopu pořádné slevy a já i když jsem se hodně, ale fakt hodně snažila odolat (a díky tomu spoustu skvělých akcí prošvihla :D), jsem nakonec objednala. Navíc jsem objednala samé dupe paletky, což já nemám ráda a velmi nerada to podporuji. Jenže jsem si říkala, že do originálů investovat nechci, ale ty barvy mi nedají spát, takže.. jsem jich objednala několik. Fakt mi nafackujte :D Paletky Soft Hues a Vivid od W7 jsou fakt jako nehezké kopie Hudy. Ale ty barvy? Ty barvy! Já se strašně těším na ty neony a tu mintovou Aquamarine! Další dvě, které mne zaujaly barvami, jsou paletky od Makeup Obssessions Sweet Like Candy a Smokin. Ač mám milion paletek, tak žádnou čistě černo-šedou a žádnou fialovou, tak jsem je na nějaké ty pokusy vzala.. A poslední je šíleně barevná disco paletka od Rude Cosmetics. Abych nebyla za úplného magora a úchyla jen na paletky, vzala jsem si ještě Luminous Glow make-up od Technic a pilníky na nehty Disney, které jsou nejvíc nejroztomilejší.




A hned na to přišel e-shop Ziaja pro tebe a jejich Happy hour, kdy měli hodinu nákupů se slevou 50%. No hotovo, to jsem samozřejmě také nemohla nechat bez povšimnutí.. Takže jsem vzala pár kousků z řady Jeju, které jsem už dlouho měla na seznamu, tělovou pěnu z limitky Ananas, která mě taky lákala nějaký ten pátek. Mimochodem ta naprosto famózně voní! Pěna do koupele Italian Fig musela taky se mnou. Původně jsem měla v košíku i další varianty těchto pěn do koupele i sprchové gely, ale než jsem stihla objednat, vyprodaly se, tak třeba někdy příště. A pak jsem vzala intimní hygienu a aspoň něco pro mláďátko, ať taky není škodný :D




Dále tu mám dárečky od mojí nejmilejší Markétky, která mi přivezla pár úlovků z Action - masky na obličej, masku na nohy a tělový krém. Zase mám co zkoušet. Mimochodem masky jsou všechny vyrobeny v Korei! :) Poslední kousek je pak šeříkový krém na ruce od Dermacolu. S tím šeříkem se za poslední rok roztrhl pytel a jedna kolekce je lepší než druhá. Tohle totiž také nádherně voní! No už se těším, až se s ním napatlám.



Něco málo z DMka, ale žádné velké a zásadní nákupy. Dovolená mi v tom naštěstí trochu pomohla, tak už to jen vydržet do konce prázdnin, jak jsem si slíbila.. :D Všechny tři kousky jsou na vlasy a ze slev a nejspíš už je neseženete. Kondicionér ve spreji Tresemmé stál asi 35 Kč, Herbal Essences olej na vlasy zase 65 Kč a Batiste je loňská zimní kolekce, takže zase výprodej za 65 Kč. No neodolala jsem. Nějak jsem se teď na vlasy víc zaměřila (a že to potřebují!).


*Poslední přírůstky jsou z tohoto týdne a to tahle dvojka od Alciny. Další vlasový pomocník, tentokrát šampon Repair s regeneračním účinkem. Stále více bojuji se suchostí vlasů v délkách, takže regenerační šampon, který zajistí péči a dostatečnou hydrataci, se mi nyní náramně hodí. Alcina má skvělou vlasovku, takže se už teď nemůžu dočkat! Druhý kousek není o nic méně zajímavý a jedná se vcelku o unikátní kousek na trhu a to Gel na krk a dekolt. Já osobně dopřávám i krku a dekoltu každý den dávku hydratace krémy, ale vím, že spousta žen na tuto oblast zapomíná, takže k tomuto účelu byl stvořen gel s masážní hlavicí. Má intenzivně hydratovat, vyhlazovat vrásky a vypínat pokožku, masážní hlavice pak posilovat její pružnost a stimulovat produkci kolagenu. Gel obsahuje Hyaluron 2.0 pro hydrataci a vypnutí pokožky a kustovnici čínskou pro dodání energie a zpevnění. Začala jsem již používat, takže vám časem určitě poreferuji, co na to můj krk říká.



Tak a to už je na chvíli opravdu vše! A uvidíme se zase příště.. Kdo ví, kdy to bude. Možná už za měsíc.. nebo za dva? 

Co myslíte, dám to? :D A co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

* Produkty označené hvězdičkou mi byly poskytnuty k vyzkoušení v rámci barterové spolupráce

10 komentářů:

  1. V té stopce Ti samozřejmě držím palce, já tedy kdykoliv jsem si nějakou dala, tak se okolnosti proti mě nějak záhadně spikly a nakupovala jsem ještě zběsileji než jindy, pak mě to štvalo, tak už to nechávám volně plynout:D
    Jinak samé krásné a lákavé produkty, těším se, až budeš servírovat recenze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou taky, nemysli si :D Ale teď se zatím fakt držím, ale fakt díky tomu, že mi okolnosti hrají do karet :D Až se zas rozjedou nějaké mega akce a výprodeje, tak jsem nahraná :D

      Vymazat
  2. To je masakr, hlavně ta dekorativka. Jsem na Tvou stopku zvědavá :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se držím, věřím, že to dám! :D Myslím, že teď mám na hodně dlouho vystaráno o zásoby :D

      Vymazat
  3. Ta dekorativka je dost hustá, ale tak si říkám, že ty to využiješ určitě dost často. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako určitě se mi povede vše aspoň vyzkoušet :D Ale už si musím dát fakt pokoj s těma paletkama.. Dva šuplíky plné a není to kam dávat :D

      Vymazat
  4. Rozjela ses hezky 😃😃😃 To by chtelo video 🎥
    Ta Wibo paletka je slaba 😒 Mlhu Aqua Mist neznam, ale ted ma Wibo novy sypky pudr Aqua Mist s morskym kolagenem, a nad tim premyslim.
    Paletku W7 Vivid zelenou neon jsem mela a letela pryc. To byla tragedie 😪 Ty zlute stiny (horni rada) OK, zbytek katastrofa 😡 Mnohem lepsi dupe techto devitek ma Lovely nebo Technic.
    V DM jsem osahavala paletku od MUR Nude Light a ta nevypada tak zle.

    Ja se toto leto taky rozjela. Jako milovnice ruzove a fialkove jsem si poridila HB Nude Light a Norvinu vol 4. Takze jsem ve fazi testovani a hodnoceni 😃 Predevsim Norvina me zamestnava hodne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že ta zelená neonka vypadá slabší, ale růžová zas vypadá povedeně, tak uvidím, jaké budou. Snad se k nim dostanu ještě letos :D Ty MUR devítky jsou taky moc hezký, čučím na ně skoro pořád, ale teď už si dám fakt s paletkama pohov :D Norvinu závidím, ta je boží! :)

      Vymazat
  5. Riadne novinky a nakupy ale ked ťa to bavi prečo nie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdyby nebavilo, bylo by to blbé :D Ale teď už si dám chvíli pohov.

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)