úterý 23. února 2021

CareMedica: Pleťová péče s vitálními houbami

Přeji vám všem krásný den a vítám vás u nového článku!

Dnes se spolu zaměříme na přírodní pleťovou péči CareMedica, která využívá nejen výtažky z bylin a kvalitních přírodních ingrediencí, ale také z vitálních hub, které mají spousty léčivých účinků. V nabídce najdete ucelenou pleťovou péči a to jak pro suchou, tak i pro mastnou pleť nebo třeba i vlasovou kosmetiku. No a jelikož mi zrovna pleťová kosmetika docházela, zvolila jsem k vyzkoušení denní, noční a oční krém, abych to měla trochu ucelené a výsledky byly co nejlepší. A dneska se na to podíváme.


Kosmetika CareMedica má vkusné hnědé lahvičky doplněné o etikety a krabičku v jemných bílých tónech. Lahvičky mají pumpičku a vytlačují obsah odspoda nahoru, díky čemuž jej aspoň spotřebujete do poslední trošky a nikde ve spodní části nic neuvízne. Pumpička dávkuje v menším množství, takže si jej snadno korigujete a zbytečně si tak krémy neplýtváte. Balení tedy naprosto na jedničku, zajistí praktické použití a zároveň oku lahodí. S čím je třeba u této přírodní kosmetiky počítat, je trochu zvláštní a trochu neobvyklá parfemace. Já sama se pořád nemohu rozhodnout, zda mi krémy voní či nikoliv. Vůně je trochu nasládlá a jsou z ní jednoduše cítit houby. Rozhodně na to upozorňuji, protože to nemusí být pro každého. Všechny produkty voní stejně, jen u očního krému je parfemace jemnější a méně výrazná.


Denní krém pro normální až smíšenou pleť

Oficiální popis: Denní krém pro normální a smíšenou pleť hloubkově hydratuje a rozjasňuje. Houba Reishi podporuje zdravý stav pokožky a má anti-aging účinky. Houba Cordyceps ji udržuje hebkou a pružnou a brání vzniku vrásek. Mandlový olej pleť vyživuje, chrání před vysoušením, zjemňuje a zklidňuje podráždění. Makadamiový olej má vynikající regenerační účinky, pokožku zvláčňuje a dodává ji potřebnou hydrataci. Navíc pokožce dodává vitaminy A, B a E.

Není to tak dávno, co jsem denní krém často z rutiny vynechávala, ale poslední rok už je pevnou součástí mojí rutiny, takže tenhle kousek jsem hned zapojila. Od denního krému potřebuji zejména dvě věci - dostatečnou hydrataci/výživu a vhodný podklad pod make-up. A obojí v tomto případě dostanu. Krém je příjemné, lehké textury a snadno se roztírá. Je trochu výživnější a zanechává na chvíli mastnější film, proto vždy nechávám před aplikací make-upu pleť trochu dýchat a krém dvě minutky plně vstřebat. Make-up na něm však drží úplně bez potíží, i když samozřejmě fixuji a matuji. Péči ale rozhodně krém dodává, teď přes zimu snesu i větší výživu, takže za mě fajn a přišel v nejvhodnější chvíli.




Oční krém

Oficiální popis: Pleť kolem očí je jednou z nejcitlivějších a nejtenčích na našem těle, proto jsou známky stárnutí viditelné právě zde jako první. Regenerační oční krém pleť okamžitě hydratuje, rozjasňuje a vyhlazuje. Při pravidelném používání redukuje výskyt jemných vrásek, tmavých kruhů pod očima a otoků. Lehká a jemná krémová textura krému se velmi rychle vstřebává. Houba Reishi podporuje zdravý stav pokožky a má omlazující účinky. Jojobový olej reguluje množství kožního mazu, kterého má pokožka kolem očí nedostatek. Působí regeneračně a je vhodný pro citlivou pokožku. Udržuje vysokou elasticitu kůže a eliminuje vznik vrásek. Extrakt z mořských řas redukuje jejich vznik a plamatka zelená vyhlazuje již viditelné vrásky.

Na oční krémy začínám klást čím dál tím větší důraz. Přeci jenom nemládnu a oční okolí je jedno z prvních, které zaznamená stárnutí, proto oční krém nevynechávám a pravidelně mažu. Tenhle krém je velmi příjemný, svojí lehkou formulí oční okolí nijak nezatíží ani nezmastí, ihned po natření se plně vstřebává. Zanechává oční okolí jemné a hlavně perfektně hydratované. Oční okolí je naprosto ve formě, vrásky samozřejmě nezmizely, ale linky jsou jemnější a díky tomu vypadají ty hlubší vrásky trochu vyhlazenější. Pokožka v okolí je krásně pružná. Dokonce ani kruhy mne teď nijak zvlášť netrápí, což je celkem s podivem! Vážně mám teď oční okolí ve skvělém stavu, krém mu neskutečně svědčí a díky tomu mne tato péče hodně baví!





Noční krém pro normální až smíšenou pleť

Oficiální popis: Noční krém pro normální a smíšenou pleť během spánku intenzivně vyživuje a napomáhá vyhlazení pokožky. Houba Reishi podporuje její vitalitu a má anti-aging účinky. Houba Maitake zlepšuje stav pleti, zejména takové se sklony k zánětům. Mandlový olej pleť vyživuje a chrání před vysoušením. Také ji zjemňuje a osvěžuje. Bambucké máslo díky jemnému složení pokožku zvláčňuje, vyhlazuje a pomáhá její regeneraci. Podporuje produkci kolagenu a působí proti vlivům, které se podílí na předčasném stárnutí pokožky. Chrání buňky před působením oxidačního stresu.

Poslední tu máme noční krém, který skvěle doplňuje celou péči. Krém je nepatrně hutnější a o něco mastnější než denní verze. Vstřebává se snadno, nelepí, ani výrazná mastnota se nedostaví, ale lehký nátěr na pleti cítíte. Na noc mi to však nijak nevadí, naopak větší péči a výživu oceňuji, protože pleť tak dostane vše, co si žádá. Navíc teď v zimě není hutnější krém úplně od věci. Pleť je pak pružnější, jemnější a mráz ji nikterak neublíží. Za mě moc příjemný krém, který pečuje, jak má.






Sečteno podtrženo: Dohromady krémy dávají ucelenou péči, jakou moje pleť nyní potřebuje. Doplnila jsem ji už pouze o sérum s vitaminem C, které mi pomáhá s rozjasněním pleti, jinak mi krémy stačí a funkci plní. Pleti dávají dostatečnou péči a výživu, kterou přes zimu pleť žádá, ale nikterak přehnanou - extrémně se nemastí ani není nikterak zanesená, naopak jsem si všimla úbytku černých teček a její celkové vitálnosti. Naprosto bomba je za mě potom oční krém, který zajistí naprosto skvělé oční okolí a je neskutečně příjemný! Jako bonus je přírodní, což taky není marný. Za mě je to fajn péče, která udělá, co má. Kosmetiku najdete zde, cena krémů za 50 ml je 590 Kč, oční krém za 890 Kč.

Znáte značku CareMedica? Máte zkušenosti s vitálními houbami?

*PR produkty zaslané zastoupením e-shopu Obchod čínské medicíny

6 komentářů:

  1. Značku neznám, celkově o kosmetice s vitálními houbami čtu poprvé. Líbí se mi ta balení s pumpičkou. Ale ta vůně ze které jde cítit houby, to by mě asi odrazovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to neni s tou vůní tak hrozný, ale jako kdyby to byla třeba levandule, bylo by mi to asi milejší :D Výsledky jsou ale super, i přes to zatížení, co teď pleť musí snášet, je v dobrém stavu :)

      Vymazat
  2. Já jsem také s kosmetikou velmi spokojená. Noční krém používám velmi ráda. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky můžu, mám pocit, že se vždy dá přes noc pleť dohromady, po té náloži v respirátoru :D

      Vymazat
  3. Taky jsem měla možnost vyzkoušet tuhle kosmetiku. Ta vůně mi ani tak nevadila. Jen mi nesedla jejich pleťová voda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, tak to je škoda! :-/ Já už jsem si na vůni zvykla a pomalu mi to ani nepřijde, ale kdybych si vybírala podle vůně, tak asi tohle nebude moje první volba :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)