úterý 26. ledna 2021

Makeup Revolution: Paletka Forever Flawless Chilled

Krásný den vám přeji!

Tak si myslím, že je na čase hnout s recenzemi na plechovky Makeup Revolution, ať to stihneme ještě letos, co říkáte? :D Ještě jich tu čeká pořádná nálož a do toho dalších asi šest paletek, takže vám můžu slíbit, že letos to bude jedna velká paletková jízda.. Dneska se podíváme blíže na Forever Flawless Chilled, která se může pochlubit laděním paletky do zelena.


Obal je asi jeden z nejdivočejších, co u paletek Forever Flawless je. Vyobrazené konopí mě moc nebere, asi bych se bez něho obešla, ale co se dá dělat :D Hezký a jemný detail je pak i obrázek vyražený na několika stínech, v tomto případě tedy opět list konopí. Součástí plechovky je jako vždy velké zrcátko na celé vnitřní straně víčka. Plechovka je bytelná a jen tak něco ji nezničí.



Obsahuje kromě zelených i spoustu zlatých tónů. Zelená není rozhodně pro každého, já ji ale fakt můžu a používám ji ráda a často. Zlaté a hnědé odstíny, kterými je paletka doplněná, z ní dělají mnohem univerzálnější paletku. Perfektně ji doplňují, ať se to na první pohled může zdát jakkoliv neobvyklé. Co se týče textur, tak v tom je tahle paletka celkem divoká.  Najdete v ní všechny možné textury - matné, lesklé, krémové stíny či přímo třpytky. Nabízí toho poměrně dost a dá se s tím hezky vyblbnout :) 



Co se týče pigmentace, tak u téhle mám snad poprvé pocit, že není úplně dokonalá. Týká se to tedy matných stínů (Cool, Leaf, Burn, Relax) a pár jemnějších se shimmerem (Calm, Exhale), které mi přijdou pigmentované méně než jsem u plechovek zvyklá. Respektive pigmentace je pořád velmi dobrá, v pohodě trumfne 90% drogérky, ale u jiných paletek FF mi přijde prostě lepší, nemůžu si pomoct. Naštěstí se dají stíny v pohodě vrstvit a snadno se s nimi pracuje, takže není absolutně žádný problém přidat a dosáhnout tak potřebné intenzity a sytosti. Naopak krémové stíny (Acapulco, Haze) jsou pigmentované dokonale a ten metalický efekt je bomba. 



S každou texturou se samozřejmě pracuje trochu jinak, ale vesměs s žádnou z nich problém není. Kombinovat jdou všelijak, práci to nijak nestěžuje. Žádné z nich nepráší ani neopadávají a to ani třpytky (Goddess, Bud). Ty dobře chytají na oko i bez báze, sednou a drží, takže jim začínám přicházet na chuť (je tedy pravda, že jich nedávám nikdy moc, ale na korektor nebo bázi by sedly určitě i ve větším množství). Výdrž stínů je bez potíží naprosto celodenní. Jak je ráno namaluji, tak je večer najdu. Vyzkoušeno v různých podmínkách (venku, v práci, doma při úklidu či vaření :D), takže za mě super.





Swatche jsou ve dvou vrstvách:






Nesmí chybět pár ukázek. Najdete tu i moje vánoční zlaté líčení nebo třeba na posledním i třpytky..






Sečteno podtrženo: Asi vás nepřekvapí, že i tuhle plechovku miluji. Jako ono to tak asi bude u všech, nic jiného nečekejte. Tady mě jen netankuje obal a oproti jiným plechovkám mám pocit trochu slabší pigmentace, ale na výsledku to nic moc nemění a dá se s ní velmi dobře nalíčit. Pořád je to drogérka a na tu je to prostě kvalitka. Tuhle jsem kupovala v akci 1+1 v Rossmannu, takže vyšla na 169 Kč, takže to je už úplně bez debat. Běžná cena je 349 Kč a to mi pro tuhle variantu přijde asi tak nějak adekvátní, ale často jsou k sehnání levněji, ať už na XOBeauty.cz nebo jinde. Je jasné, že zelené odstíny nejsou pro každého. Zase ale nedejte na předsudky, zelená sluší většině očí, jen je potřeba ji správně kombinovat :)

A co vy a paletka Chilled? Máte? Líbí se vám? 

14 komentářů:

  1. Ten potisk konopí na paletce je celkem netradiční nápad:-D Na zelené odstíny moc nejsem, ale tahle je paletka je tak krásná (hlavně ty třpytky jsou top), že bych si ji s chutí pořídila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to konopí je děs, co si budeme :D Ale zase tématicky se to k zelené paletce hodí a údajně je to inspirováno nějakou zahraniční značkou :D :-/ Je fakt super, ono těch zelených paletek zase tolik na výběr není, takže je dobré, že je tahle dostupná ve širokém spektru barev a za pár kaček :)

      Vymazat
  2. Mně se líbí moc, taky jsem ji nedavno měla v košíku na eshopu, ale nakonec jsem se rozhodla, že budu šetřit a nic nekupovala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka se mi líbí. O tom žádná, ale pro mě tyhle odstíny nejsou. Nevyužila bych ji,ale paletky od této značky mám moc ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu, není to barevně pro každého :)

      Vymazat
  4. Paletka je krásná, ale zelené odstíny to není nic pro mě. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. To je něco pro mě jakožto zelenofila ♥♥ :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, vyzerá skvelo a tebe zelené líčenie veľmi ide!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ono to konopí na obalu má svůj význam, protože ty stíny jsou s přídavkem oleje ze semínek Cannabisu. Jinak musím říct, že jsem s nimi moc spokojená. Drží opravdu dlouho a to i déle než bych chtěla 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nic nemění na tom, že se mi to nelíbí :D A teď ta novější Chilled Vibes je teda obalem ještě otřesnější :( :D Ale je (vlastně jsou) super, to bez debat! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)