úterý 1. prosince 2020

Lirene: Masky na obličej Vege Skin a Fruit Power

Krásný den vám přeji!

Opět tu mám něco pro milovníky pleťových masek. Další díl této nekonečné série (obličej mi za to určitě jednou poděkuje :D), tentokrát jsem si vzala na paškál krémové sáčkové masky a peeling polské značky Lirene. Tuto značku vám jistě nemusím dlouze představovat, protože část jejího sortimentu je dostupná i v našich drogériích. Ale možná nevíte, že to, co seženete u nás, je jen malá část toho, co nabízí. Té kosmetiky a těch masek na obličej, co mají a co jsem na e-shopu Makeup.cz objevila! Samozřejmě jsem neodolala a hned jich několik musela na zkoušku vzít..




Do košíku jsem hodila dvě masky z řady Vege Skin a jednu masku a jeden peeling z barevné ovocné kolekce Fruit Power. 

Začneme ovocnou gelovou maskou Meloun Fruit Power. Od želé masky jsem si slibovala osvěžení a hydrataci pleti, které občas ráda prostřídám s výživnými maskami. Maska je po vymáčknutí ze sáčku rosolovitá, takové želé, které pod teplotou trochu povolí, takže se dá po obličeji snadno rozetřít a pak na něm v klidu čtvrt hodinku vydrží. Po dobu působení jsem zaznamenala lehké štipkání, ale nebylo to nic příšerného a nesnesitelného. Opláchnout jde velmi lehce a tím to končí. Maska totiž žádný znatelný efekt nezanechala. Pleť byla jemná a trochu osvěžená a tím to hasne. Nedodá  pleti žádnou výraznou hydrataci, rozjasnění nebo prostě něco navíc. Po chvíli to bylo jako bych nic nepoužila. Dokonce jsem nedlouho po použití musela obličej namazat krémem, abych měla pocit péče. Takže i když hezky žvýkačkově voní, tohle je na nic.







Peeling Kiwi Fruit Power byl o poznání zajímavější. Opět po otevření hezky ovocně voní. Zelený gelový základ obsahuje menší a větší zrníčka. Hnědá zrníčka jsou přímo z kiwi a jsou k pleti šetrnější a jemnější a poté tam jsou bílé mikrogranulky, které pleť vydrhnou důkladněji. Nechala jsem po rozetření peeling pár minut na obličeji a on začal lehce pleť zahřívat, takže jsem šla poté obličej namasírovat a spláchnout a tím jsem ho krásně vyčistila. Po použití je pleť jemná a hebká, krásně a důkladně vyčištěná. Zároveň ale není přetažená a přeleštěná, aby se vysoušela. Za mě tedy spokojenost a třeba takhle na cesty jsou podobné sáčkové peelingy fajn (jinak upřednostňuji spíše tuby).







Se stále nižšími teplotami přišla řada na masku s dýní a zázvorem Vege Skin. Zázvor nesnáším, takže upřímně nechápu, co mě popadlo si kupovat masku právě s ním, ale možná mě obměkčila ta dýně :D Každopádně to nebylo tak špatné, co se týče vůně. Zázvor byl právě díky dýni zjemněný a na obličeji snesitelný. Maska byla krémová, na pleť ji v balení bylo dost. Po čtvrt hodince působení, což bylo mimochodem v prvních minutách dost boj, protože dost štípala, se má zbytek masky buď vklepat a nebo při větším množství jenom setřít - nic se nesmývá. Na obličeji mi toho zbylo poměrně dost, takže jsem kapesníkem přebytek setřela, ale musím říci, že se toho spousta i vstřebala, což ale nebylo nijak znát na výsledku. Pleť nebyla nijak extrémně vyživená, krém ten večer sice nahradila, ale další dny už jsem žádné dlouhodobější vyživení nezaznamenala, takže za mě nic moc zajímavého.







Posledním kouskem dnešní rekapitulace tu mám masku s petrželkou a špenátem Vege Skin. Špenát jako superpotravina zajistí regeneraci pleti, petrželka potom hydrataci. Dohromady to dává příjemnou krémovou masku, která svěže voní. Na pleti bez potíží sedí. Jako jediná z těchto masek na pleti nedělala neplechu (neštípala, nepálila, nezpůsobovala začervenání). Po dvaceti minutách působení jsem přebytek setřela ubrouskem, i když poměrně dost toho pleť dokázala pohltit. Pleť byla v okamžitém výsledku hezky nacucaná a viditelně vyživenější a pružnější, bez ulepení či umaštění. Výraznější výživa pleti vydržela několik následujících dní, takže za mě spokojenost a pokud vás trápí sušší pleť, tak tohle by mohl být pomocník :)







Sečteno podtrženo: Když jsem tyto masky uviděla, tak mne moc zaujaly a mrzelo mě, že u nás nejsou k sehnání, ale po vyzkoušení už si vlastně nejsem úplně jistá, že by to byla taková škoda.. Lirene má fajn kosmetiku, ale tyhle masky mne nijak nepřesvědčily. Z celé čtveřice dávám zelenou zelené, protože oba kousky této barvy se použít daly a fungovaly. Ale že bych z toho skákala do stropu a nutně je musela mít znovu zase taky ne.. Seženete na Makeup.cz, cena každé je 23 Kč za 9/10 ml.

Co vy a masky Lirene? Máte s nimi zkušenosti? Jaký je váš oblíbený produkt této značky?

10 komentářů:

  1. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale ten peeling kiwi vypadá skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten peeling byl fajn a jak hezky po kiwi voněl, mňam! :)

      Vymazat
  2. Všetky vyzerajú dosť dobre. :) No mňa viac lákajú klasické masky v tube. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadají dobře, škoda, že funkčnost nic moc :( Ale nic se neděje, zásoby masek mám bohaté :D

      Vymazat
  3. Ty obaly jsou krásné, už jen ty by mě asi nalákaly ke koupi, ony ty obaly prostě dělají divy:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Obaly jsou sice pěkné, ale nic moc no. Škoda, Lirene má docela dobré produkty.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, třeba krémy jsou fajn, mamka je používá už roky a jejich CC taky miluje :D ale masky nic moc no :(

      Vymazat
  5. Tak tyhle produkty vůbec neznám... ale obaly mají teda vtipné. :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly se jim povedly, že :) Škoda, že funkčnost průměrná :(

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)