pondělí 28. prosince 2020

Kosmetické novinky | Listopad a prosinec 2020

Krásné nedělní odpoledne!

Nebudete tomu možná věřit, ale vítám vás u nového videa. Neplánovaně jsem měla skoro dvouměsíční pauzu, ale bohužel občas vše nejde podle plánu. Ale musím říci, že už mi natáčení chybělo, takže hned jak to šlo, sedla jsem před kameru. Snad bude možnost natáčet častěji. Dneska se pokusím dohnat resty, alespoň v kosmetických novinkách. Chybí nám listopadové i prosincové, proto jsem se rozhodla je spojit. Sice tu toho bude dneska trochu víc, ale věřím, že to zvládnete a i tak si to užijete :) Aspoň budeme moci začít v novém roce s čistým štítem.


Zpátky k těm novinkám. Jestli se tedy dá všemu říkat novinky, protože některé kousky tu mám už od začátku listopadu :D Ale zase jsou alespoň pořádně vyzkoušené a můžu vám říct více nebo vás rovnou odkázat na recenzi.


Jako například u limitovaných kolekcí Půlnoční plody a Zimní jablko od značky Yves Rocher. YR limitky prostě umí a letošní zimní edice je toho důkazem. Půlnoční plody voní sladce s lehkou kyselostí po bobulovém ovoci. Příjemná vůně, ale opravdovou peckou je Zimní jablko. Voní jako jablečný závin. Mňam! Mazání krémem na ruce si každý večer neskutečně užívám. O kolekci už jsem psala souhrnný článek, tak mrkněte tady.


Limitovanými kolekcemi se to v listopadu začalo jenom hemžit. Dvě naprosto úchvatné se objevily i v našich drogériích. Jako tradičně nechyběla vánoční limitka Essence, která se letos jmenovala Xmas wishes, candy kisses a obsahovala samé krásné věci. Já jsem si prvně domů odnesla štětce a nejroztomilejší rozjasňovač s perníčkem. Ten tak krásně vypadá, že je mi úplně líto do něho sahat. A navíc krásně voní po perníčkách! Ve stejném nákupu jsem si domů přinesla ještě Balea pleťové sérum s vitaminem C a tělový krém Beloved Coconut od Bioten, které mne zaujaly na IG.


Netrvalo to dlouho a vrátila jsem se do drogérie ještě pro lak na nehty z Essence limitky, který teď používám téměř nonstop. Ve stejné době byla k dostání i krásná limitka Kaviar gauche od Catrice, která se celá třpytila a blýskala. Jenže tam jsem zaváhala, takže na mě nakonec zbyl "jen" rozjasňovač. 


V nákupech jsem ale frčela dál.. V listopadu se objevily na Notino.cz v akci paletky Forever Flawless od Makeup Revolution a víte, jak to s nimi mám.. Neodolala jsem. Měla jsem navíc poštovné zdarma a jako dárek byl při nákupu nad 599 tzv. Mystery bag, tak jsem si další tři paletky objednala. Volba padla na Midnight Rose, Enchanted a Birds of Paradise. 


Samotný Mystery bag pak obsahoval pět produktů. Velkou radost mi udělal hydratační sprej Jake Jamie, který jsem už dříve okukovala. Pak dvě rtěnky, které se mi obě trefily svými odstíny do vkusu. Jedna je od Freedom, odstín Adorn je krásný vínový a druhá Revolution v přirozeném odstínu Prime. Obě jsou příjemně hydratační, i když výdrží žádná pecka. Od Freedom jsem tam měla ještě štětec na rtěnku, který já využívám na detaily při líčení očí. Poslední je pak make-up v tyčince od Revolution. Musím říci, že šlo o povedený balíček, který se mi fakt trefil do vkusu.


V nově otevřené drogérii Rossmann jsem si chtěla nakoupit dekorativku v akci, co byla začátkem prosince (50% sleva na 5 ks), ale akorát jsem se vytočila. Z dekorativky tedy žádné přírůstky, ale odnesla jsem si alespoň masku Garnier s kokosovým mlékem, která v akci vyšla na 41 Kč a Matující krém s pudrovým efektem od Ryoru. Pleťová kosmetika Ryor byla také v akci, takže vyšel ani ne na stovku, takže jsem neváhala. Musím ho doma mít v zásobě, protože je to naprosto skvělý kousek.


*Když už jsme u Ryoru, tak tu mám od nich balíček s dárečky. Pro manžela přišel Sprchový gel 3v1, který božsky voní (stejně jako deodorant pro muže) a slouží nejen jako sprcháč, ale také jako šampon i kondicionér. Na uvolnění namožených a unavených svalů přišel Uvolňující mátový gel. Ten přišel jako na zavolanou, protože díky frmolu a dlouhým pracovním směnám jsem se vracela domů utahaná a s bolavýma nohama. Stačilo však vmasírovat do lýtek a chodidel pár kapek tohoto gelu a rázem ožijete :D Je vážně příjemně chladící a osvěžující! Poslední je cukrový peeling Sakura, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. Víte, že já peelingy můžu a tenhle tedy boduje! Skvěle vydrhne a zároveň díky olejům i pečuje o pokožku. V Ryoru vždy přesně vědí, co potřebuji, mockrát děkuji!


Krásné předčasné dárečky jsem dostala od mojí nejmilejší Lišky. Od milé Lištičky jsem si adoptovala paletku Sweet Peach od Too Faced a ona mi zlobivka kromě toho poslala další nálož věcí.. Například suchý kondicionér Aveda, miniaturu rtěnky od Clarins nebo třeba make-up Fit Me od Maybelline. Z čeho jsem si ale vážně sedla na zadnici byla paletka Midnight Wishes od Sephory. Úplně nová, nerozdělaná a taaaak krásná! Ještě jednou moc děkuji, má milá! 



Na Black Friday jsem se držela při zemi, jediné, čemu se fakt nedalo odolat, byla akce ELLE na půlroční předplatné s adventním kalendářem Douglas. Původně jsem myslela, že budu bez kalendáře, ale půlroční předplatné a kalendář za 599 Kč? Neber to! Navíc se ve vydavatelství Burda moc snažili a kalendář doručili do pár dní, takže už pátého jsem se mohla radovat z otevírání okének :) O kalendáři už jsem vám více psala, tak můžete mrknout tady.


A přišel prosinec a další moje nákupy. Občas jsem vážně k nezastavení! Neodolala jsem limitované kolekci Villains od Catrice, která se objevila na e-shopu Dm.cz. Původně jsem si myslela, že se k nám ani nedostane, pak se objevila pouze on-line a já i naivně myslela, že odolám.. No a dopadlo to tak, jak vidíte. Objednala jsem si paletku s Evil Queen a rozjasňovač s Uršulou. A jsem vážně ráda, protože neobjednat, tak na to myslím doteď a asi bych si to časem i vyčítala. Když dorazily, tak mi srdce zaplesalo :)


Srdce mi plesá i z paletek Forever Flawless, to už všichni moc dobře víte :D Takže když se objevila sleva 30% na značku Revolution na e-shopu XO Beauty a jedna vyšla na 244 Kč, rozhodla jsem se objednat další. No a protože už mě nebavilo objednávat po troškách, vzala jsem rovnou všech šest chybějících :D Můžu tedy radostně zahlásat, že mám konečně všechny plechové paletky Forever Flawless, jupí! Chyběla mi Affinity, Eutopia, We Are Love, Unconditional Love, Flamboyance a Spirituality. A když už jsem objednávala, do košíku jsem přihodila ještě i tvářenku. Tvářenek doma moc nemám a tyto tvářenky vypadají dobře a jsou celkem oblíbené, tak jsem jednu na zkoušku vzala.


Posledním nákupem jsou vydražené oční linky. Pravidelně se účastním dobročinných aukcí na podporu pejsků, kde se sem tam objeví i nějaká ta kosmetika. A tentokrát jsem tedy měla opravdu štěstí. Vydražila jsem si asi za 200 Kč troje oční linky a když mi dorazily domů, čučela jsem s otevřenou pusou. Vydražila jsem si totiž tekuté oční linky Make Up For Ever! :D No neberte to! Kromě nich ještě růžové od Rimmelu a bílé Manhattan, takže mám zajímavé barvičky na pokusy a jedny high end linky jako bonus a ještě mě z toho může hřát dobrý pocit, že jsem přispěla na pejsky :)


*Krásným předčasným vánočním dárkem mě potěšil e-shop Elnino.cz. Tahle nádherná kazeta Hugo Boss je boží. Obsahuje parfém, cestovní balení parfému a tělové mléko ve vůni The Scent, která je velmi příjemná. Je sladká, květinová a přesto je sofistikovaná a elegantní. Obsahuje broskev, frézii nebo třeba kakao. A ten jemný a elegantní flakónek? Nádhera. Elninu moc děkuji za krásné překvapení.


*A velké díky i e-shopu Drogerie ZDE od nichž mi přišel také krásný dárkový balíček, tentokrát však nejen pro mě :) Manžel dostal bonbony, mrňous má v pokojíčku krásnou lampičku, všichni se tu radujeme ze svíčky a já tu mám i balzám na rty, roztomile zabalený jako sobův čumák :) Děkuji Drogerii ZDE za skvělou spolupráci a pěkné dárečky.


*Nově budu testovat ještě pleťovou péči značky CareMedicaObchodcinskemediciny.cz, která je přírodní a obsahuje výtažky z bylin a vitálních hub. Mám tu denní a noční krém pro normální až smíšenou pleť a oční krém. Všechny obsahují houbu reishi a spoustu dalších výtažků (z hub maitake, cordycepsu) a olejů (například mandlový, jojobový, makadamiový nebo bambucké máslo). Mají jednoduché a praktické balení a hezky jemně (přírodně) voní, tak už se těším, až je pořádně vyzkouším. Určitě vám dám poté vědět.


Blížíme se do cíle. Jako poslední vám ukážu kosmetiku, kterou jsem našla pod stromečkem. Letos jsem kosmetiky moc nedostala (ale myslím, že to asi ani nevadí :D), jen pár drobností od Oriflame, co mi každoročně dává mamka. Hodně zvědavá jsem na parfém s bílým šeříkem, dále tu mám univerzální krém Essentials a nesmí chybět klasika - univerzální balzám / vajíčko Tender Care a tuhé mýdlo. Tentokrát limitka Blissful Aura. To se nikdy neztratí a Oriflame má moc pěkná a voňavá mýdla.

Tadaaaa! Jsme na konci. Tedy bylo toho neuvěřitelně moc, co si budeme povídat. Ale zase vzhledem k tomu, že je to za dva měsíce a byly Vánoce.. No, dejme tomu :)

Tak se pochlubte, co pěkného jste našli pod stromečkem vy? Co vás zaujalo?

* Produkty označené hvězdičkou mi byly darovány nebo zaslány k recenzi

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No jeste mam dalsi na ceste :D Ale od nového roku si dávám dlouhou pauzu :D Mám do konce života co dělat :D

      Vymazat
  2. Kvůli limitkám Catrice a Essence jsem oběhala několik drogerií, než jsem ukořistila vše po čem mé srdce toužilo. Ale sákryš, všechny ty paletky, nádhera, Ty ses do toho pořádně opřela:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, už fakt s paletkama končím! Poslední dvě mám na cestě a od nového roku bude už klid :D Ty limitky zmizely fakt rychle.. Catrice jsem nestihla a to tam dělám :D

      Vymazat
  3. Ahoj Klárko, video jsem viděla, moc pěkné, ale uniklo mi sérum s vit. C od Balea, na to se musím podívat, znamenám si ☺♥. Krásný večer přeji a díky moc za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, mockrát děkuji za zhlédnutí :) Na sérum jsem sama zvědavá, je docela chválené a věčně prý všude vyprodané (u nás je naštěstí skoro pořád) :D Měj se krásně, přeji Ti krásné poslední dny tohoto roku ♥

      Vymazat
  4. Ty paletky jsou super a sérum od Balei bych taky chtěla vyzkoušet. Skvělé novinky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rozhodně se nebudu příští rok nudit, musím vyzkoušet hoooodně paletek :D :) Na sérum jsem také zvědavá, je hodně chválené, tak uvidíme :)

      Vymazat
  5. Tolik paletek, to ani nemůžeš spotřebovat :D Ale jsou krásné. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tim asi i pocitam, ze je nikdy nespotrebuji :D To uz je proste sberatelstvi :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)