neděle 20. září 2020

Nekosmetický haul: Sekáčové úlovky, Pepco, Tchibo a další

Krásný den vám přeji!

Máme tu další neděli a tak bych ráda zase přihodila nové video :) Pro změnu jsem si říkala, že zase trochu rozčísneme kosmetická videa a jelikož se mi sešla spousta nákupů, téma bylo jasné.. Takže dneska haul. Věcí tu mám spoustu, ať už sekáčových úlovků, podzimního a zimního oblečení pro prcka, nových knížek nebo třeba domácích doplňků. Je tu prostě vše. Nakupovala jsem jako divá. Tak koho by zajímalo i něco jiného, tady je video:


Rozepisovat se o všem asi nejspíš nemá cenu, některé věci jsem kupovala v akcích, které už neplatí a vše je řečeno ve videu, takže vás tentokrát odkážu čistě na něho :) No a já se budu těšit u videa zase za týden (a vy se těšte taky!) ;)


Co pěkného jste si koupili v poslední době vy? Chodíte lovit do sekáčů? A kde nakupujete oblečení pro prcky?

4 komentáře:

  1. Moc hezké věci sis nakoupila, do sekáčů chodím často, co se týká nákupů oblečení, tak je mám úplně nejraději, chce to hodně času na přehrabávání, taky nějaké to štěstí, ale dají se tam najít parádní, originální kousky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím :) A často mi pak takový ulovený kousek za pár kaček udělá mnohem větší radost než něco za litra z obchodu :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)