čtvrtek 26. března 2020

Masky na obličej: Diadermine, SNP, Avon, Montagne Jeunesse

Krásný den vám přeji!

Tak jedeme dál v maskování. Zase tu chvíli masky nebyly, takže je čas si představit další. Tentokrát to bude trochu miš maš aneb čtyři plátýnkové masky, které se mi tu za poslední měsíce sešly a stojí za to vám je ukázat.. :)



Látková pleťová maska - Diadermine

Oficiální popis: S aktivním hyaluronem. Okamžité vyplnění vrásek a intenzivní liftingový efekt. Regeneruje pleť a poskytuje ji vyhlazující efekt proti vráskám již po prvním použití.

Čekala tu na mě už hodnou chvíli, takže byl čas ji omrknout. Trochu jsem nevěděla, co od ní čekat, ale Diadermine přeci jen není úplně nejlevnější drogérková kosmetika, tak jsem měla jistá očekávání. Co se týče plátýnka samotného, tak to mi nečekaně nesedělo. Ač má průstřihů požehnaně, tak nasadit si ji tak, aby někde neklouzala nebo mi nelezla do očí, bylo umění. Pro jistotu jsem s ní radši odpočívala, protože by mi jinak fakt asi spadla, i když napuštěná byla dost a díky tomu se přicucla. Maska pleť nedráždí, jen příjemně chladí. Po sundání na obličeji zůstane dost séra, ale to se dá lehce vklepat a rozetřít do pleti. Je tedy fakt, že pleť po něm trochu lepí, ale nic vyloženě tragického. Výsledkem je pak krásně nacucaná a velmi dobře hydratovaná  pleť, která vydrží několik dalších dní. Vrásky sice nezmizí, ale jemnější linky vyplněné jsou a pleť tak vypadá plnější a vypnutější. Celkově se mi výsledek líbí a teď se mi na sušší tváře maska opravdu hodila. Značka je k dostání v drogériích DM, masku jsem však na e-shopu už neviděla, takže si nejsem jistá, zda je tam stále k dostání.





Ice Bear Hyaluronic Mask - SNP

Oficiální popis: Tato hydratační pleťová maska napomáhá hydrataci vysušené pleti a dodává jí vláhu a zářivý vzhled.

Na Méďu jsem se těšila, jedná se totiž o klasickou korejskou masku, která je však běžně dostupná v našich drogériích ;) Trochu jsem měla za to, že bude samotné plátno vypadat jako méďa, ale teda bohužel :D To se dá však masce s klidem odpustit. Za prvé tam ten méďa přece jenom je - vykreslený na pravé tváři a za druhé je důležitější, že maska funguje. V sáčku je neskutečně (až zbytečně) moc séra. Po vytažení plátýnka v sáčku zbylo určitě tak 10 ml séra :-O To považuji trochu za plýtvání, takže jsem sérum následujících několik dní používala samostatně :D Samotná maska ale super, plátýnko akorát velké, perfektně se přizpůsobí a přicucne na pleť. Sérum neštípe, nepálí, jen jemně chladí. Po sundání zbývá na pleti kupa séra, takže jsem jej lehce otřela ubrouskem a zbytek vmasírovala. Chvíli lepkalo, ale zanedlouho se vstřebá a zanechá jen perfektní výsledek. Pleť je skvěle hydratovaná, doslova nacucaná. Pružná, svěží a rozjasněná. Nemám tomu efektu absolutně co vytknout. Když jsem ji dávala, pleť byla unavená, bez jiskry, tváře suché.. Po aplikaci masky a druhý den to bylo všechno pryč. Za mě super a rozhodně si pro ni skočím do zásoby. Jsem neskutečně ráda, že podobné funkční masky jsou již k sehnání i u nás. V prodeji v drogériích Rossmann, cena kolem 60 Kč, pokud se nepletu :)





Planet Spa Radiant Glow - Avon

Oficiální popis: Probuďte k životu svou unavenou a mdlou pleť. S rozjasňující textilní maskou bude vaše pleť vypadat svěže a odpočatě již po prvním použití.

Masku jsem si brala spíše ze zvědavosti a musím říct, že to vůbec není špatné! Nabízí několik variant, já jsem vzala rozjasňující. Však co unavená pleť potřebuje víc než rozjasnit, že ano :) Po otevření na vás vykoukne nastříhané plátýnko, díky čemuž se dá na obličej hezky upravit. Má tedy celkem výraznou, trochu až táhlou, pánskou vůni. Mně osobně to nevadí, ale někomu by mohla silná vůně trochu vadit. Séra je v sáčku dostatek, maska je nacuclá akorát, nikde nic nestéká, ale není ani suché. Na obličej se dobře přicucne a drží. Po celou dobu působení neštípe, nepálí ani jinak pleť neobtěžuje. Po sundání zbyde na pleti trocha séra, které se dá lehce vklepat. A výsledek? No, že by pleť byla zázračně rozzářená ne, ale osvěžená je a hydratovaná na chvíli také. Není to tedy žádný extra zázrak, už jsem měla i více hydratační a zajímavější masky, ale není ani špatná, takže za mě spokojenost.





Dětská pleťová maska Panda - Montagne Jeunesse

Oficiální popis: Naše pleťová maska na ubrousku s tváří pandy, s obsahem kokosu a banánu, zklidňuje a hydratuje pleť.

Tak a čtvrtou maskou je tahle roztomilá dětská. Ano, čtete správně! Dětská! Ovšem já si toho v obchodě nevšimla a divila jsem se až doma. Jenže díky tomu, že mám fakt malou hlavu a úzký obličej, nebyl to až takový problém.. Naopak, i přes to, že by měla být maska uzpůsobená na dětský obličejík, mi místy ještě i odstávala. Seděla ale i tak lépe než velká část klasických velikostí. Asi vás nepřekvapí, že když se maska jmenuje Panda, na plátýnku je i zobrazená. Je to roztomilé, ovšem v mém podání prostě maska na ksichtě není nikdy pěkná :D Ty ouška však vtipná byla, ne že ne. I když mi jedno neustále padalo. Maska je dostatečně napuštěná, trocha séra i odkapává. Po celou dobu působení to bylo příjemné, maska osvěžila, neštípala ani nepálila. Po sundání jsem potom sérum jen lehce vklepala, bylo velmi rychle plně vstřebané a pleť nádherně jemná, bez ulepení. A hlavně pěkně hydratovaná. Na pár dní jsem měla vystaráno. Ještě zmíním vůni, maska slibuje kokos a banán, ale přiznám se, že jsem tam pořádně necítila ani jedno. Možná při hodně fantazie ten kokos, ale banán určitě ne. Spíš je vůně dost chemická až trochu nepříjemná. Maska špatná, ale měla své chybičky a znám z drogérie i lepší. Kupovala jsem v Rossmannovi, cena tuším 69,90 Kč.





Z téhle čtyřky je za mě určitě nejlepší maska SNP, kterou doporučuji omrknout. Zbylé tři nebyly špatné, ale ani jedna mi neučarovala natolik, abych po nich znovu toužila :) Tak a další čtveřice je za námi a už teď se můžete těšit na nějaké pokračování.. Masek tu mám pořád dostatek :)

Co vy a tyto masky? Máte s nimi zkušenosti? 

10 komentářů:

  1. Nejvíce mě zaujali medvídci. Já spotřebovala 7th Heaven a zásoby se tenčí, teď se chystám na jednu od Pupy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jich tady mám pořád nějak moc, jsem na masky hroznej sysel :D

      Vymazat
  2. Zkušenost s nimi nemám, ale ta panda se mi hodně líbí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panda je roztomilá :) Ještě měli myslím tygříka a možná ještě něco dalšího, to už si nepamatuji :D

      Vymazat
  3. Neznám žádnou, ale rozhodně se mrknu po té medvídkovské, roztomilosti, to je moje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Méďa je vážně super :) Ještě tu na mě čeká kupa dalších, třeba i Kocostar, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    já moc dobře znám masky z Avonu a mám je ráda. Od značky SNP jsem taky nějaké měla a nebyly špatné:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má SNP v drogériích více masek? :) Musím se číhnout, brala bych jich klidně víc :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jsou super :) A Méďa rozhodně stojí za vyzkoušení! ;)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)