úterý 18. února 2020

Líčení: Leskle a barevně s paletkou Gabriella Salvete

Krásný den vám přeji!

Nějaký čas tu zase nebylo žádné líčení, přitom se teď maluji vážně pořád a dokonce i barevněji než je u mne zvykem :D Takže je čas to napravit a alespoň jedno líčení z poslední doby vám ukážu a to s paletkou Gabriella Salvete, kterou testuji. Zelená a modrá, pro blázna dobrá? V téhle kombinaci mi to přijde naprosto nositelné a fakt se mi to líbilo!



Použité produkty tentokrát nafocené nemám a jelikož to není dnešní líčení, přesně si vše nevybavím, ale některé vím určitě. Použitý make-up True Match od L'oréalu, pudr Pond's, bronzer a rozjasňovač z paletky od Models Own a mikro tužka na obočí od Catrice. Dále určitě růžová řasenka Instant Volume od Miss Sporty, černá tužka na oči 24H Matic Eyeliner a linky ve fixe Rennaissance od Makeup Revolution. A samozřejmě paletka 16 očních stínů od Gabrielly Salvete. 




Celé tohle líčení trvalo všehovšudy čtvrt hoďky. Stíny skvěle chytaly, práce s nimi byla rychlá a jednoduchá a v této intenzitě jako na fotkách vydržely celý den. No neber to!





Cítila jsem se v tom skvěle a určitě jsem něco podobného neměla naposledy :) Paletka obsahuje další metalické stíny, takže určitě nebude problém.. 

A co vy? Nosíte raději třpytivé a metalické stíny nebo matné?

14 komentářů:

  1. V poslední době jsem nosila více třpytivé. Krásná paletka Klári a moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jen nos, vždyť ti to sluší! :) A děkuji, jsi zlato! ♥

      Vymazat
  2. Líčenie je parádne, Paletu mám doma a patrí medzi najobľúbenejšie :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Je fakt super, používám ji teď nonstop :)

      Vymazat
  3. Skvělé líčení, Škodulko :-)
    GS jede....koukám koukám...hihi.
    Nejradši kombinuji obojí, ...základ v matu a sřed víčka+vnitřní koutek do třpytu.... Teda pokud najdu čas na stínotvoření:-)
    Chválím krásnu černou linku....palec nahoru :-)
    Pěknou středu přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo! :) Jojo Gábina celkem válí, jsem mile překvapená :) Já to většinou taky tak nějak dělám, začnu matnými a pak přejdu na třpytivé :D Krásný večer!

      Vymazat
  4. Krásné líčení a musím obdivovat i linky:-) Na matné moc nejsem, já jsem taková straka, co se třpytí a leskne, to musí být moje:-) Paletku mám a mám ji ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou s matnými dělám základ a pak přejdu na třpytivé a už jedu :D Taky mám ráda třpytivé a v podstatě matné samostatně téměř nepoužívám :) Paletka je super, jsem mile překvapená :) A moc děkuji! :) Občas ta linka vyjde :D

      Vymazat
  5. Paletka vyzerá super, aj keď ja by som asi polovicu odtieňov vôbec nevyužila. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se bála, že vše taky nevyužiju a ono ejhle, docela si ji užívám včetně té oranžové či žluté :-O :D Tak nějak mě nutí experimentovat :D

      Vymazat
  6. Mám ráda třpytivé odstíny a tahle paletka je super. Taky ji mám. Pěkné líčení jsi vytvořila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Jo je super, ty třpytivé jsou krásně intenzivní a i když jsem se ze začátku bála, že některé barvy nebudou úplně využitelné, tak naopak si ji užívám celou :)

      Vymazat
  7. Tuhle paletku mám a jsem s ní hodně spokojená :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že v tom nejsem sama :) Je fakt super!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)