pátek 27. prosince 2019

Líčení: Vánoční make-up

Krásný den vám přeji!

Řekněte mi, jaká je vaše oblíbená vánoční barva? A jaké barvě dáváte v tomto období přednost v líčení? Když se řeknou Vánoce, představím si zlatou a červenou. A přesně tuhle kombinaci jsem zvolila letos i ke stromečku a v následujících dnech (ano, tohle líčení mám dnes na sobě už potřetí!). 



V podstatě na něm není nic speciálního ani těžkého, prostě jsem zvolila na oči zlatou a na rty červenou, stejně tak jsem stihla nalakovat rudě i nehty. Tuhle kombinaci nosím ráda i během roku. Celkově tento odstín červené, respektive rudou, nosím vážně ráda! 


Použila jsem: 

Make-up: True Match - L'oréal Paris, BB Powder - Pond's, Bronzer z trio paletky Sculpt x Glow - Models Own, Rozjasňovač Mary Loumanizer - The Balm

Obočí: Tužka Slim Matic Ultra Precise - Catrice

Oči: Paletka by Petra - Makeup Revolution, Fixa na oči Renaissance - Makeup Revolution, Tužka na oči Matic Eyeliner - Dermacol, Řasenka StudioLash Instant Volume - Miss Sporty

Rtěnka: 16H Lip Colour, odstín 20 - Dermacol

Nehty: #Y lak na nehty, odstín York - Alcina



Ještě i trochu zblízka:



A jedna bonusovka :D


Tak a co víc dodat.. Užívejte volna :)

Jaké líčení volíte ke stromečku vy? Je jiné než obvykle? A jaké barvy evokují Vánoce ve vás? :)

10 komentářů:

  1. Též jsem zvolila zlatou - třpytky z paletky Christmas Cookie House Party od Too Faced. A snad celý prosinec nosím červenou rtěnku :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jak jsem četla nadpis jsem tušila, že do toho zakomponuješ paletku by Petra:-) A zlatou a červenou mám s Vánocemi spojenou i já, mám celý prosinec i červenou na nehtech:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, přistižena! :D Zase ona.. Prostě to je fakt všestranná paletka! ;)

      Vymazat
  3. Loreal makeup na mě oxidoval, bohužel ...., ale rozjasňovač je skvělý....☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ním naštěstí tenhle problém nemám, mám ho moc ráda :) Ale nemůžu pod něj používat jeden krém, tam mi dělá cucky :D Rozjasňovač je za mě nejlepší!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)