sobota 1. července 2017

Laky na nehty 5 Day Stay - Dermacol

Krásný den přeji!

Před pár dny tu byly laky a dnes tu budou další, sypu je na vás najednou, protože se mi jich tu nakupilo v poslední době hodně a už je všechny mám i vyzkoušené. Akorát jsem byla dosud líná vám o nich napsat. Musím to tedy napravit, dokud si to pamatuji. Dnes to budou laky 5 DAY STAY od Dermacolu, které před pár týdny doplnily stojany této značky a nahradily předešlé varianty. Barviček najdete v nabídce poměrně dost, všechny se mi zdají dosti umírněné a "jemné". Ve stojanu nenajdete žádné divočiny, spíš dost odstínů růžové, červené či oranžové. Kromě barevných laků pak můžete sehnat i base coat a top coat. 



Nové laky mají jednoduché hranaté lahvičky, o množství 11 ml. Jejich štěteček je plochý s lehkým zakulaceným zastřihnutím, lakuje se jím velmi snadno a přesně. Konzistence laků je přesně taková, jakou si představuji - ani husté ani řídké a stékající. Všechny jsou do jednoho skvěle pigmentované, dokonce i ten bílý. K plnému krytí stačí jedna středně silná vrstva. Pro jistotu můžete dát dvě, které už jsou stopro mega krycí. Po dvou vrstvách laku můžete vidět i na fotkách. Kromě snadného lakování jsou i rychleschnoucí, takže po pár minutkách se nemusíte bát cokoliv dělat. Schnou do vysokého lesku, který vydrží několik dní. S čím mám ale trochu problém je výdrž. Mám totiž často problém už během druhého či třetího dne s jejich odštipováním. Velká specialita je to hlavně u odstínu 24, kde je to zrovna asi nejméně vhodné. Naopak u bílého s tím až takový problém není. No a když už se rovnou kus neodštípne, tak se během třetího dne nehorázně odrbou špičky, takže musí jít dolů. Výdrž je pro mě tedy mírným zklamáním, protože slibovaných pět dní se bohužel nekoná..


Odstín č. 24 Royal Plum se mi líbí nejvíc, je to krásná temně fialovo-vínová, která obsahuje shimmer. Bohužel vydrží ze všech nejméně, což mě moc mrzí, protože na nehtech vypadá fakt skvěle!



Odstín č. 22 Hot Kiss je tmavší červená s růžovým nádechem, která mě zaujala na první pohled. Je to taková ta klasika, která nezklame, ale zároveň díky těm růžovým tónům vypadá trochu neobvykle. Moc se mi líbí a ruce s tímhle vypadají vážně sofistikovaně a pěstěně.



Odstín č. 20 Soho Style mne zaujal asi nejméně. Je to oranžovo červená s fialovo-oranžovým shimmerem. Je to ideál pro letní dny, protože tenhle kousek vynikne s opálením.



Na závěr je tu č. 01 Snow White, což je jednoduše úplně sněhově bílá. Jak jsem říkala, krytí je dobré i v tomto případě. Oproti ostatním mi nepřijde konečný efekt tak lesklý, ale zase tenhle kousek na nehtech vydrží nejdéle.




A pak je tu ještě Fast Dry podkladový lak a Ultra Gloss nadlak, které naleznete ve stojanu hned vedle barevných laků. Oba mají stejnou lahvičku i štěteček, takže aplikace jde jedna báseň.


Jestli jsem na něco lajdák, tak je to používání podkladového laku, i když v posledních měsících jsem se zlepšila a používám přinejmenším Sililevo. A na chvíli jsem používala i tenhle Fast Dry, i když teď už jsem to zase flákala, přiznávám. Žádné závěry proto dělat nebudu, ale můžu poznamenat, že schne poměrně rychle a do lesku. Pokud tedy chcete nehty jenom zpevnit a dodat jim šmrnc bez dalších barev, můžete to zkusit i s tímhle kouskem. Laky na něho dobře chytají. Důležitý je i fakt, že se díky podkladovému laku barva do nehtů nezažere, takže nehrozí, že vaše nehty budou po odlakování oranžové nebo zelené a tak dále. Rozhodně se k němu časem vrátím.  


A na vrch už potom hoďte jenom extra lesklý top coat, který zajistí mega lesk jako blesk! Pokud máte rádi lesklý efekt, tak Ultra Gloss se vám bude líbit. Navíc top coat rychle zasychá a snaží se lak i vytvrdit, takže udělá trochu i "gelový" efekt, který já můžu :) Výdrž laku prodlouží minimálně o den až dva, což se mi v práci náramně hodí. Za mě to není špatný top coat a ten lesk občas ráda vyhledávám.


Sečteno podtrženo, máte-li rádi trochu serióznější a jemnější holčičí barvy, tak laky očíhněte. Najdete je běžně v drogériích, standardní cena barevných laků i top a base coatu je 99 Kč, ale sehnat se dají často i v akcích za 59,90 Kč. Množství je 11 ml.

A co vy a laky? Zkoušely jste je?

*PR produkty zaslané zastoupením Dermacol

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi líbí nejvíc, to bude ideální společník na podzim :)

      Vymazat
  2. Už jsem se na ně dívala a ano, vybrala bych si, ale nakonec to vyhrály laky z limitky Maybelline:-) Jinak nejvíc mně z těchto odstínů zaujal Hot Kiss, moc hezká barva:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí z této řady laků takové ty svěloučce růžové, ty mají rozkošné! :)

      Vymazat
  3. Zaujala ma tmavá farbička a červená ako ináč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tmavý je vážně pěkný, ještě mít delší výdrž a jsem spokojená :)

      Vymazat
  4. Tolik nádherných odstínů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mají i ještě hezčí! Strašně se mi líbí takové světle růžové :)

      Vymazat
  5. Ten fialový a červený je naprosto nádherný, ale trochu mě mrzí ta výdrž. Když přijdu odpoledne z práce, nechce se mi řešit lak na nehty, takže od laku čekám, že vydrží bez problémů týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsme dvě, já bych právě taky potřebovala co nejdelší výdrž :( Těch pět dní je pro mě dostačující, ale míň mě štve :D

      Vymazat
  6. Barvy jsem ještě nezkoušela, ale mám doma top coat a zatím jsem moc spokojená. Hezky s ním laky drží, ale mě u většiny top coatů štve, že brzy vyschnou a pak se začnou táhnout a na nehtech flekatí. Snad to nebude případ tohohle :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky doufám, že se táhnout nezačne! :D To u těch top coatů fakt nesnáším :-/ Teď mi to začal dělat top coat od Gabriely a to jsem byla sotva v půlce :(

      Vymazat
    2. No právě, zatím mi to udělaly úplně všechny, i ty, co si všichni hrozně vychvalují, třeba Flormar... Tenhle se zatím drží :D

      Vymazat
    3. No dáme mu chvíli čas, mně to začnou dělat vždy tak po třech měsících :D ale jako nadávala jsem na ten Essence a nakonec to začala dělat i ta Gábina a to už v půlce balení :-/ :D Teď mám tenhle a ještě L'oréal, tak doufám, že už se toho nedočkám, protože to fakt bytostně nesnáším! :D

      Vymazat
  7. Na nehtech moc červené odstíny nenosim, takže me tato řada nezaujala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) ale mají i spoustu hezkých růžových :)

      Vymazat
  8. Mě zaujal spíš ten odlakovač bez zápachu, co máš na pozadí, fakt to funguje? :) Jako že by nesmrděl vůbec, to nečekám, ale jestli je to lepší, a teda jestli taky funguje, no :D Ten klasický s fialovým víčkem mám totiž ráda, tak kdyby bylo ještě něco lepšího...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tě potěším, protože opravdu funguje a je naprosto super! :) Já mám také ráda i fialovou variantu, ale tenhle je ještě lepší! Řekla bych, že je více "olejový", skutečně naprosto bez zápachu a laky stáhne hned po prvním přejetí :) Naprostá jednička a zaručeně má místo v TOP produktech tohoto roku :D

      Vymazat
    2. Tak to se po něm určitě podívám, aktuálně stejně nějaký potřebuju, protože jsem si teď koupila odlakovač, co nefunguje vůbec, ale fakt vůbec, jediný, co se stalo po pěti minutách držení tamponku u nehtu, bylo to, že lak šel do matna, ehm :/

      Vymazat
    3. Já s ním nemám problém, opravdu stačí přiložit a během chviličky lak stáhne :) A fakt se mi hodně líbí to mastnější složení a vyživovací efekt, žádné suché nehty jako to bývá u odlakovačů často zvykem :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)