sobota 30. srpna 2014

Jak skladuji kosmetiku Část I. - minulost

Pěkný sobotní den vám přeji!

Po delší odmlce vás vítám u nového článku! Bohužel se toho teď děje kolem mne tolik, že nestíhám a čas mi utíká před očima.. Stěhování už se blíží, snad zítra a odpadne mi tak jeden velký problém, který mne v poslední době zaměstnává. Pak už to snad bude všechno lepší.. S tím souvisí i dnešní článek. Hodně jste si psali, že byste rádi viděli jak skladuji kosmetiku, čímž nakouknete i do sbírky :) Rozhodla jsem se to udělat následovně - dnes vám ukáži, jak jsem skladovala kosmetiku doposud, a jak můj kosmetický stůl tady, kde jsem doteď žila, vypadal.. a příště, až se trochu zabydlím udělám pokračování, kde vám ukáži, jak to vypadá v novém.. :) předpokládám, že to bude vypadat hodně podobně, ale kdo ví, třeba se vrhnu na nějaké větší úpravy.. :D A někdy v budoucnu se můžete těšit i na jednotlivé části mé kosmetické sbírky.. všechno chystám :)

Můj kosmetický stůl vypadal dosud následovně:


Využila jsem babiččinu komodu. Kdysi jsem na ní měla všechno tak různě vystavené (tady), ale jelikož stačilo do něčeho drknout a vše se zhroutilo jako domino a věcí začalo rapidně přibývat, nakonec jsem musela zajistit něco praktičtějšího. Kosmetiku jsem si tedy všemožně rozdělila a začala různě ukládat. Takže na následujících řádcích vám trochu svůj systém popíši :)


Začneme zprava doleva, abychom skončili u dekorativky. Úplně vpravo mám v košíčku a krabičce pod košíčkem vlasové doplňky, tzn. pinetky, sponky, čelenky, gumičky.. na vrchu v košíku si pak ukládám ty nejčastěji používané vlasové doplňky + odličovací potřeby (tamponky, polštářky, tyčinky, ubrousky).


Hned vedle mám uložené dvě krabičky (tuším že krabičky od Senzaboxů, které mi kdysi chodily), ve kterých mám rozdělenou další kosmetiku. Mám to takhle v těch krabičkách moc ráda a zdá se mi to nanejvýš praktické - nikde alespoň nic nepadá, nic se nevylévá, je to hezky seskupené.. Přibližně to mám rozdělené na tělovou + vlasovou kosmetiku a ve druhé krabičce skládám pleťovou péči.



Před krabičkama mám vystavené parfémy a na kraji položené hřebeny a směrem doleva najdete také stojánek se rtěnkami, aby byly po ruce a aktuálně používaný krém. Nechávám si ho na kraji, abych ho nemusela neustále někde lovit :)


No a na dekorativní kosmetiku tu mám box, který jsem kdysi dostala od rodičů. Je z tvrdšího papírového kartonu, s Eiffelovkou a kdysi vypadal krásně. Dnes už je značně odrbaný a opotřebovaný, ale svému účelu stále slouží, takže je stále se mnou. Má čtyři šuplíky, přičemž v každém skládám jiný druh kosmetiky - v jednom jsou produkty na rty, ve druhém na oči, ve třetím na tvář, čtvrtý slouží jako sklad pro paletky. Na boxu skladuji ještě štětce, další paletky, co se jinam nevejdou a taky některé krabičky, které ne a ne vyhodit, protože se mi hrozně líbí :D


V šuplících mám povětšinou pěkný binec.. Ale světe div se, vyznám se v tom! Na vrchu si totiž nechávám to nejpoužívanější a jelikož moc často věci neměním, tak mě to ostatní na dně moc netrápí :D Ale abyste věděli, tak mám občas snahu si to i uklidit.. :)


Vedle boxu už je pak připravená cestovní taštička, kterou mám vždy po ruce, abych do ní naházela nezbytnou kosmetiku na cesty :) A před boxem mám zrcátko s další krabičkou. Tu vám vysvětlím - v ní se totiž vždy schovávají kosmetické novinky v mé sbírce, které je třeba nafotit, důkladně vyzkoušet a zrecenzovat :) to abych náhodou na něco zajímavého a důležitého nezapomněla. Až poté, co mám o výrobku napsáno a mám ho vyzkoušený, se může zařadit do boxu k ostatním věcem.. :)

Tak a jsme na konci. Zbývá vám ukázat ještě laky na nehty.. Ovšem ty jsou skladovány zase jinde a bude tu o nich brzy řeč, tak to necháme na příště.. ;)

A teď mi prozraďte vy, jak skladujete své kosmetické poklady? Máte svůj kosmetický stolek? Do čeho ukládáte dekorativní kosmetiku?

17 komentářů:

  1. Moc hezký. Stolek mám, na něm mám téměř všechnu dekorativku, pak má šuplík, kde mám méně používané produkty. V koupelně pak mám košík, kde je pečující.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mám krásnou kosmetickou komodu z Ikey a první dva šuplíky jsou jen kosmetické. Mně by teda hrozně vadilo to mít vyskládané na komodě, musím to mít všechno schované.. :) Ale takový stojánek na rtěnky by se mi hodil, mám rtěnky v krabičce ale je to trochu nepraktické..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to zase potřebuji vidět.. :D kdybych to měla schované, tak na spoustu věcí asi zapomenu (stává se mi to právě u toho boxu).. :D

      Vymazat
  3. Máš to takové hezky uspořádané, moc se mi ten systém, který ve skladování kosmetiky máš líbí, možná bych z něj mohla načerspat inspiraci:-) Ale u mně je spíš problém, že na svém toaletním stolku nejsem schopná zjednat pořádek řekněme trvalejšího charakteru:-D Občas mně to chytne (většinou, když v tom hala bala pořádku nejsem schopná najít to co hledám a pak se do toho pustím a udělám očistu (nepoužívané nebo prošlé věci vyházím), všechno hezky zorganizuji do krabiček a šuplíků, dekorativku k dekorativce, kterou si ještě porozděluji na oblíbenou a často využívanou a pak míň používanou, zvlášt věci na vlasy, tělo, odličování, pleť..jo, je to pěkný, ale jen prvních pár dní, protože i když se zuby nehty snažím udržet řád, tak toaletní stolek je místo, na kterém mi to prostě nejde:-D
    Veškerou kosmetiku mám v toalením stolku, ale je otázka, když už teď mi praská ve švech, tak kolik další kosmetiky ještě pojme:-D a pak ještě v koupelně:-)
    Ať se Ti v novém bydlení líbí a díky za inspirativní článek, budu se těšit na pokračování:-) Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám řasenky a tužky v takové skleničce, rtěnky a lesky zase v ozdobném pytlíku. A laky na nehty mám v krabičce od ladyboxu :). A kosmetiku mám uloženou v poličce ve skříni. :) Jednou bych ve svém bydlení určitě kosmetický stoleček chtěla
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci ten box s tou Eiffelovou věží :-D Těším se až ukážeš kosmetiku v novém bydlení :-D Hodně jsem si přála ten stojánek na rtěnky a pak jsem si řekla že ne. Neměla bych ho vystavený na stolku ale v šupleti a tam by moc parády neudělal.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám svůj kosmetický stolek který mi vyrobil přítel, mám v něm dost místa takže všechnu dekorativku mám tam a na vrchu mám parfémy, tamponky a vatové tyčinky a tělové spreje nebo oblíbenou pečující kosmetiku. Pečující kosmetiku jsem zase všechnu nastrkala do koupelny do své skříňky a v ložnici mám teď alespoň více místa :) Budu se moc těšit na další článek.

    OdpovědětVymazat
  7. Kosmetický stolek bych si rozhodně přála, snad někdy v budoucnu bude. Zatím mám dlouhou polici zaskládanou produktama na pleť, vlasy, tělo a na druhé poličce mám dekorativku, štětce v v takových kelímkách, laky na nehty skladuju ve staré šperkovnici a na ostatní dekorativku jsem si udělala pořadač z krabiček od uchošťourů :D Ale hlavní je, že se v tom vyznám a mám vše po ruce.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ja mám dekoratívnej kozmetiky asi len do jednoho malého košíka, takže nemám problém s uskladnením :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pekne to mas poskladane. Ten box s Eiffelkou je skvely!
    Ja mam vetsinu kosmetiky v koupelne ve skrini, kremy na oblicej, ruce a nohy na parapetu malo pouzivanou dekorativku v kosiku komode a tu vice v kosmeticke tasticce na komode.
    Je ale pravda, ze az tolik kosmetiky nemam... To spis toho obleceni je vic. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to krásné, já mám kosmetiku uloženou zatím trochu provizorně, ono to v 1+kk jinak ani nejde. Pleťovou kosmetiku kterou aktuálně používám mám v koupelně, zásoby v předsíni. Dekorativku kterou používám denně mám jednak v kosmetické taštičce a pak v krabičce od Ladyboxu, kterou mám na stole. Další dekorativku mám buď v úložném šuplíkovém boxu na poličce nebo v krabičkách od Ladyboxu na skříňce. Popravdě se už moc těším až se za půl roku přestěhuji do většího a budu mít všechno u sebe a ne na několika místech :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  11. No já toho moc nemám, takže kosmetiku skladuji v koupelně na pračce a paletky stínů na poličce. Ale sbírka se mi začíná rozrůstat, takže bych chtěla časem nějaký líčící stolek. Jenže je dost problém s místem...

    OdpovědětVymazat
  12. já bych to asi nemohla takto mít vystavené, aby mi na to sedal prach.. Každopádně sbírka krásná :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ju tak to máš hezky rozdělené :))) Já to mám v šuplíčcích mám totiž kosmetický stolek tak všechno mám schované a to co používám mám vytáhlé nahoře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Systém krabiček se mi též osvědčil - přesně, nikde nic nepadá a je to pohromadě. V menší krabičce mám třeba věci hned u postele (krém na ruce a na nohy, balzám atd.). Pak často využívám takové ty větší svícínky-skleničky na čajové svíčky - v jednom mám tužky na oči, v druhém tužky na rty, ve skleničce od Ikea svíčky zase pastelky na rty...
    Líbí se mi mít to takhle na očích, nemám toho zas tak moc a asi by mě nebavilo pootvírat několik šuplíků a lovit tu rtěnku, tu stíny, tu tamto - já to pro tu přehlednost naopak musím mít takto vystavené.
    A pak mám krabičku, kde jsou věci, co moc nepoužívám (buď mi to nesedí vůbec nebo jsem našla lepší produkt co se třeba výdrže týče) a jednou za čas se snažím to protřídit a vyhodit - moc se nedaří, protože co kdyby náhodou... :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Hlavní je si poradit. Já to mám ve skřínce s dvěma poličkama na zemi takže nic moc ale dá se to. Jo a komoda je mým dlouhodobým přáním.... :)
    pinkyluccy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)