neděle 25. března 2012

Spring.


Pěkný nedělní podvečer,

dnes taková pohodička při troše fotek.. :-) Dnešní den je pro mě šílený, změna času mi dala pořádně zabrat.. I když jsem se bála, že nic nestihnu, nakonec se snad vše povedlo.. Referát mám hotový, přihlášku na navazující studium podanou a zahrádku uklizenou, okopanou a připravenou na sázení.. Ne, nejsem zahradnice, to jen pomáhám chromé babče.. :D

Pro dnešek to bude asi vše. Na zítřek připravím zase kosmetický článek. A chystám se na nákupy, tak jsem zvědavá, co všechno si domů přinesu.. :) Přeji příjemný zbytek víkendu a úspěšný start do nového týdne.





FACEBOOK x FORMSPRING x BLOGLOVIN

P.S. Na FB najdete občas více fotek a aktuální informace!

18 komentářů:

  1. Marně dumám nad tím, co je to na té předposlední fotce... Mimochodem mě ta změnu času taky dost vykolejila, potřebovala bych den spíš nafouknout a ne ho ještě zkrátit! Ale co, za půl roku nám ho stejně zase přifouknou :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude takový barevný tenisák ;))

      Vymazat
    2. Ajoooo, bystrá! :-) Mně to pořád připomínalo půlku zadku, jsem fakt debil :-D

      Vymazat
    3. :D Terinko, půlka zadku to není :D Je to opravdu barevný tenisák! :D Protože naše feny jsou stylové a mají rádi Ameriku! :D

      Vymazat
    4. škoda, půlka zadku by se tady taky rozhodně vyjímala moc pěkně :-D

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky:))
    Ta změna času je hrozná a t ozítra máme od sedmi :'( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky. Já jsem zahrádku nestihla a seminárku taky ne :(

    OdpovědětVymazat
  4. pekné fotky a kam si si podala prihlášku? :)

    lerosep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, máš moc hezký fotky. Já jsem taky dneska úplně zblblá z té změny času.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som s tebou hneď išla na ten nákup ale keď niesu peniaze a treba šetriť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě úspěšný start do nového týdne. Dneska jsem se koukala na tvoje nová videa a posloucham je moc ráda. :) Už se těšim na další supr videjka. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to ti závidím, já dnes nestihla vůbec nic, ale aspoň že se můžu vymluvit na posun času :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skodulko,
    tady u tebe na blogu táááák voní jarem. Jdu si oblíknout krátkou sukýnku a běhat bosa...;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky. Já se o víkendu bohužel moc ven nedostala - probíhající rekonstrukce dává zabrat a ještě do konce května mi určitě sebere nějaké síly.

    OdpovědětVymazat
  11. super fotky...ta poslední je nejlepší =)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu krásné fotky, je vidět, že jsi se s foťáčkem už zžila :) A do kdy jste podávali přihlášky? Já musela do konce února, teď jen, aby mě vzali, odevzdala jsem bakalářku a udělala státnice :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)