neděle 19. února 2012

Milk Hand Scrub.

Pěkné nedělní odpoledne,

další recenze je tu. Tentokrát bych vám ráda představila Milk Hand Scrub (peeling na ruce) od Body Basics. Nedávno jste ho mohli vidět v nové kosmetice. Od té doby ho pravidelně obden používám. Použití je velice jednoduché: stačí nanést na suché ruce, chvíli ruce masírovat a poté opláchnout. Ruce vám zůstanou úžasně jemné a krásně vonící! Scrub obsahuje mléčné proteiny a rostlinné glyceríny, které zajišťují šetrné odstranění nečistot a jemnost. Já jsem si tento scrub skutečně zamilovala a plánuju si pořídit do zásoby další. Musím se přiznat, že jsem na jiný peeling na ruce zatím nikde nenarazila... Ale pokud o nějakém (cenově přijatelném) víte, neváhejte se se mnou podělit! ;-) Jinak zpět k tomuto - množství je 150 ml a myslím, že vydrží celkem dlouho. Nanést stačí vážně troška. Cena je 169 Kč, já jsem ho pořídila za směšných 35 Kč ve výprodeji!



Máte zkušenosti se značkou Body Basics? Nebo přímo s tímto scrubem? 


25 komentářů:

  1. Vyzerá dobre :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, tu cenu ti fakt závidím! :) Já mám krém na ruce ze stejné řady (s mléčnými proteiny)a nemůžu si ho vynachválit. Krásně hydratuje, voní a balení dlouho vydrží. Je to fakt jednička, stejně jako celkově tato značka! :))
    P.S.: můžu se zeptat, jestli plánuješ další video a o čem??? :O

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip na krém, zítra se po něm hned podívám u nás.. :) A další videa plánuji - ráda bych natočila líčení, ke konci měsíce se můžete těšit na únorové favority a dál ještě uvidíme.. ;)

      Vymazat
    2. Tak to se moc těším! A nemáš zač ;-)

      Vymazat
  3. Taky ho naprosto miluju. Nejlepší věc. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten mám, pořídila jsem si ho před 14 dny taky ve slevách za 35,-!! Je bomba a za tu cenu ještě víc!

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem peeling na ruce nezkoušela, ale vypadá moc dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá vážně skvěle a ta vůně musí být suprová :)

    OdpovědětVymazat
  7. Body basics je jedna z mých oblíbených značek, bohužel u nás ho zrušili a jinde jsem na něj nenarazila. Z této řady jsem měla tekuté mýdlo a bylo super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna dneska jsem si pořídila ten samý za stejně směšnou cenu :-) Akorát mi trošku nevoní, přijde mi, že cítím vanilku a tu zrovna jako vůni nemusím :-)
    Ještě mám doma chladivé gelové polštářky na oči a melounový balzám na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  9. úplně nejlepší peeling na ruce má Mary Kay. Je vážně luxusní, ale tomu odpovídá i jeho vysoká cena. Já momentálně používám nějaký peeling na ruce od Oriflam, mám ho už strašně dlouho a mám ještě jeden od Rival de Loop z Německa asi za euro a je to to samé :) on by stačil asi i peeling na obličej, ale tak proč si nekoupit něco spešl na ruce, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že by stačil klasický peeling na obličej nebo určitě i na tělo.. :) ale když jsem ho sehnala za těch pár korun, tak jsem neváhala.. a děkuji za tip, mrknu na ten od Oriflamu, když už ho mamča prodává.. :D

      Vymazat
  10. Pane jo, to máš zadarmo. Vypadá to pěkně.

    OdpovědětVymazat
  11. Skodulko,
    za tu cenu už bych měla v košíku aspoň tři kousky ;-). Vypadá to ohromně lákavě, peelingy mám moc ráda. Body Basic nemám v mé "nákupní ulici", ale budu tam muset - jak tak na to koukám - brzy zaskočit ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivinko, ani nevíš jak teď lituji, že jsem si vzala jenom jeden... :( ale jelikož jsem s tím neměla zkušenosti a nevěděla, jaké to bude vzala jsem ho jenom na zkoušku.. :) ale doufám, že tam na mě zítra bude alespoň jeden ještě čekat.. :)

      Vymazat
  12. Vypadá to dobře a za tu cenu je to paráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zkušenosti s ním vůbec nemám. Vypadá dobře a za tu cenu je to super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá dobře, ale mně stačí peeling na tělo.. I když už jsem pokukovala po peelingu na ruce od Alverde :D

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. vyzera super ale doteraz som o tejto značke nepočula :)

    OdpovědětVymazat
  16. nic od nich nemám, ale vím, že všechno krásně voní! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. je ten mám taky, je fakt super :) na suchý ruce občas lepší než krém :)

    OdpovědětVymazat
  18. jj, je super. Zkuste někdy i peelingy na tělo od této značky - olejový papájový scrub.... prostě super

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)