neděle 20. října 2024

Sheglam: Rtěnky, lesky, tužky a linky..

Ahojky!

Vítám vás u nového článku, který dnes věnujeme dekorativní kosmetice, kterou mnozí z vás určitě znají.. Opět jsem při objednávkách na Sheinu narazila na pár kousků dekošky Sheglam a neodolala, takže bych dnes ráda zabrousila právě k ní, ať víte co vzít a co nikoliv :) Dříve už jsme tu měli pár článků, tak mrkněte třeba na tyto tužky, které nesmíte minout, stejně jako tekuté tvářenky.. Naopak tady paletku klidně vynechte.. No a co se tu objeví dnes? Nějaké rtěnky, lesk, další tužky na oči nebo také další úžasný odstín tekuté tvářenky, který doporučuji do košíku přihodit.. 


Začneme u rtěnek. Přiznám se, že těm jsem se dlouho bránila a upřímně mne vůbec nelákaly.. Rtěnek mám dost a celkově rtěnky nakupuji už jen velmi sporadicky. Navíc stále přetrvává i určitá nedůvěra v Sheglam, i když už pár (i skvělých) kousků doma mám.. Ale pak jsem na IG narazila na tuto nádhernou matnou rtěnku v dokonalém, sytě růžovém odstínu 672 Bachelorette a věděla jsem, že tu musím mít!

Jedná se opravdu o nádhernou výraznou růžovou, trochu až do neonova. Fotoaparát jí trochu té barvy a sytosti ubírá, ve skutečnosti je více křiklavější. Rtěnka je dokonale pigmentovaná už v jedné vrstvě, na rtech lehoučká, nezalézá do vrásek, nedělá krustu, finiš má spíše řekněme sametový než-li čistě matný, ale ve výsledku mi to je asi jedno, protože prostě vypadá hezky. Rty nevysušuje, nezvýrazňuje nedokonalosti. Nezajistí mi celodenní výdrž jako tekuté matné, ale docela slušnou výdrž má a pokud se zrovna nekrmím, tak ji na rtech několik hodin mám.. Za mě je to velmi příjemná rtěnka, navíc v krásném, bytelném a designovém obalu. Moc mě baví a tu tedy vážně mohu doporučit všema deseti :) Vyjde na cca 120 Kč, odkaz přidávám tady.







No a ta krása nahoře pak odstartovala další prozkoumávání rtěnek. Sice se stále držím při zemi, ale schválně jsem zkusila vzít i jednu tekutou matnou, ať jsem v obraze. Nakonec jsem zvolila tekutou rtěnku z limitované kolekce Tima Burtona Corpse Bride v odstínu Emily

Barevně naprostý ideál pro letní období - krásná, sytá korálová, po zaschnutí opravdu matno-matná.. Ale bohužel mne svojí kvalitou nepřesvědčila. Rtěnka je sice intenzivní a perfektně pigmentovaná v jednom tahu, ale ty tahy jsou mnohdy vidět, vrstva není souvislá, zvýrazňuje suchá místa a navíc další suchá místa vytváří, protože je neskutečně vysušující.. Tohle je na rtech vážně nepříjemná záležitost, protože to je jak mít na puse křídu a už po půl hodince cítím, jak se rty stahují. Výdrž je cca dvě hodinky, což na tekutou rtěnku není žádný zázrak a čekala jsem mnohem více. Neobtiskává se, ale spíše se odrolí a od středu rtů ztratí. Moc mne nenadchla a díky tomu jsem (zatím) neokukovala žádné další, nějak mne to neláká.. Najdete ji tady, vyšla na cca 70 Kč.








Od matné rtěnky k lesku. Vybrala jsem si zvětšující, tzv. plumping lesk s chladivým efektem, který nese název Ice Queen. To zní jako parádní letní kousek, že? Také tomu tak bylo a toto léto jsem ho hodně nosila. Vlastně se docela divím, že jsem ho dosud nespotřebovala, protože jsem ho používala fakt hojně.. Navíc lahvička je docela maličká. Na rozdíl od aplikátoru, který je větší a perfektně na jeden zátah obtáhne celé rty. Hned po prvních vteřinách začíná působit chladivý efekt, který teda zajistí opravdu velký průvan na rtech, že to v určitou chvíli může být až nepříjemné. Já jsem si na to zvykla a nijak mi to nevadí, ba naopak mám tento typ produktů moc ráda, ale trochu mi vadí jeho hořká chuť. Lesk sice nejím, ale přeci jenom se z produktu na rty do pusy sem tam něco dostane a tady je to blé. Rty to osvěží, díky výraznému lesklému efektu i opticky zvětší a hydratace je také zajištěna, to je fajn. Naopak mě v tomto případě štve obal, který je sice na pohled pěkný a vypadá dost bytelně, ale lesk jím protéká, takže ho s sebou nemůžu nikde nosit, jinak je vše olepené. No.. takže spotřebuji jej, ale znovu už nekoupím. K zakoupení je tady a vyšel asi na 80 Kč.









Popojedeme dál. Co určitě doporučuji všema deseti jsou tekuté tvářenky - Matte Liquid Blush. Kdysi už jsem tu ukazovala Love Cake, potom jsem si koupila Night Drive a před létem jsem pak hodila do košíku odstín Hush Hush. A nemůžu říci nic jiného než že to byla trefa do černého! Já ty tvářenky vážně miluju! Love Cake je krásná univerzální růžová, Night Drive je potom tmavší starorůžová a Hush Hush dokonalá meruňková.. krásná, letní, dokonale svěží. Miluju tu barvu a vypadá v líčení perfektně. Dodá teplejšímu líčení šmrnc a zvýrazní, i když je sama o sobě celkem nenápadná. 

Tyto tekuté tvářenky jsou celkově perfektní. Aplikují se snadno a rychle a díky nim se vypařily veškeré moje obavy z podobných produktů, naopak se rozhořela moje láska k nim. Tvářenky jsou slušně pigmentované, takže stačí dvě - tři ťupnutí a pak se vám nepodaří to s nimi přehnat. Pracuje se s nimi snadno a rychle, štětcem rozetřete vmžiku, ony ihned zasychají, neroztírají vrstvy pod a hlavně bez potíží celý den drží. Nosím je celoročně a opravdu téměř nesahám po jiných než těchto kráskách. V košíku mi leží další dva odstíny, takže si myslím, že je ještě v budoucnu uvidíte. Většinou kupuji v akcích, kdy vyjde kus na necelou stovku. Vybírat ze spousty odstínů můžete zde.








Slušně mi posloužila také voděodolná tekutá oční linka/fixa. Řekla bych, že se dost slušně přibližuje svojí kvalitou k mojí nejoblíbenější fixe Renaissance Flick od MUR a to už je vážně co říct! 

Základ je v tom, že už tvar ji docela připomíná, takže se mi dobře držela v ruce a tenká linka se mi tak parádně kreslila, protože už jednoduše mám ten grif. Velmi podobný má i hrot, který je seříznutý do tenké špičky, která se po celý čas ani v nejmenším nehnula - žádné třepení ani vynechávání barvy.. Naopak celou dobu kreslí krásně intenzivní a černočernou linku, až ke konci ztrácela na intenzitě a já tak přišla na to, že je čas ji vyměnit. V čemž je ten největší rozdíl mezi touto a MUR, ta totiž vydrží až rok téměř denního použití, tato fixa to zvládla cca 3 měsíce.. Jinak jí nemám co vytknout, protože jakmile se nakreslila na oko, okamžitě zaschla a na oku vydržela od rána do večera bez hnutí. Možná nevydržela tolik slz z alergie jako MUR, ale i tak výkon slušný. Jako za cca 80 Kč posloužila velmi slušně a znovu bych se jí nebránila, ale MUR je MUR.. Omrknout můžete tu.










Na závěr tu pak mám dvě tužky, které nyní asi úplně nevyužijete a navíc jsem je na webu už ani nenašla. Jedná se o barevné gelové tužky na oči, což je taková hravá letní záležitost. Brala jsem dva odstíny - růžovou Let's Flamingle a mentolovou Palm Springs. Po úspěchu s metalickými odstíny se mi zachtělo i nějaký ten pastelový, ale bohužel ty neslaví takový úspěch..

Zatímco metalické jsou krásně syté, kreslí samy, jak dokonale jsou měkké a krásně máslové a i přesto drží celý den, tak tyto jsou pravý opak. Konzistenci mají spíše voskovou než máslovou, což při aplikaci na oku dře víčko a abych dosáhla krásně sytého odstínu, tak musím přitlačit a přejet víčko několikrát, vždy minimálně 2-3x. Navíc dělají hrudky (především ta růžová) a tak nějak to vůbec nevypadá hezky.. Výdrž je sice parádní a celodenní, ale prostě ta práce s nimi mne nebaví, takže jsem po nich sahala mnohem méně než jsem plánovala.. Asi tedy ani nevadí, že už nejsou k sehnání, protože bych vám je stejně nedoporučila. Raději mrkněte po těch metalických, které vidíte hned tady na první fotce níže :D Ale plus jim musím dát minimálně za pěkné balení - jsou vysouvací a z druhé strany najdete i ořezávátko a přijdou ještě zalepené v krabičce, takže za mě super.













Sečteno podtrženo: Opět jsem vás zahrnula recenzemi, takže ve zkratce ještě jednou. Za mě určitě z dnešní nálože opět doporučuji tekuté tvářenky, které jsou naprosté TOPky této značky!!! Také matné rtěnky se zdají být super, co tedy mohu soudit dle tohoto krásného růžového odstínu Bachelorette! Vedle nešlápnete ani s tekutou linkou ve fixe, která se v mnoha ohledech hodně podobá mojí lásce od MUR. Lesk jsem schopná spotřebovat, ale znovu ho kupovat nebudu. Co ale klidně můžete při nákupech vynechat jsou tekuté rtěnky, minimálně ty z kolekce Corpse Bride, protože dost vysušují a také barevné tužky na oči, které jsou tuhé a pracuje se s nimi dost blbě.. Jak už jsem psala i dříve, u Sheglam se dají najít parádní kousky, ale stejně tak i spousta nezajímavých počinů či přímo propadáků, takže se tím člověk prostě musí buď prohrabat nebo před objednáním mrknout na internet a najít si recenze. Všechno stojí pár korun, u všeho se vejdete do stovky, ale tak je zbytečné vyhazovat i tu stovku za něco, co vás ve finále nepotěší, že ano..

Tak teď mi řekněte vy, jaké jsou vaše zkušenosti se Sheglam? Co vyzkoušet? Co naopak vynechat? A máte někdo zkušenost s něčím ze zmíněného? 

1 komentář:

  1. Ahoj Klárko, ještě jsem od této značky nic nezkoušela, ale u ségry jsem zahlédla právě krémovou tvářenku a bronzer a ještě napodobeninu grip primeru od elfu v Sheglamu podání. Nejvíc mě zaujala z tvého výběru tvářenka a pak samozřejmě linka na oči.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)