neděle 6. listopadu 2022

Spotřebováno za září a říjen 2022

Ahoj, zdravím vás,

už je to nějakou tu chvíli, co tu bylo poslední video, takže jsem konečně vyšetřila čas, abych pro vás natočila aspoň Spotřebováno. A jelikož v říjnu jsem před kameru nestihla vlézt, bude to rovnou za září i říjen. Takže.... se připravte na pořádnou kosmetickou nálož!


Celkem 44 kusů. Překvapí vás to? Myslím si, že asi ne, co?  



Tělový hydratační krém Baltic Home Spa - Ziaja - krém s bohatou hutnější texturou a krásnou čokoládovo-kávovou vůní, která je cítit ještě dlouho po namazání. Pokožku sice trochu zamastí, ale zároveň zajistí dokonalou hebkost a výživu. A ta butelka překvapivě dlouho vydržela. Hodnocení: 5/5.

Tělový peeling Čokoládový mišmaš - Ziaja - opět čokoládová vůně a olejový peeling, který důkladně pokožku vydrhne a zároveň vyživí. Po použití už nemusíte mazat, což se mi vždy hodí v největších spěchu. Jen mi přišel mastný až moc, občas jsem měla až nepříjemný pocit a hlavně bacha na kluzkou vanu! :D Hodnocení: 4/5.

Sprchový gel Baltic Home Spa - Ziaja - opět krásná vůně, tentokrát mandle s kokosem. Hutnější gelová textura, bohatá pěna a jemná, nevysušená pokožka. Stačí ho použít trochu, takže balení i dlouho (na mé poměry) vydrželo. Pumpička je příjemný bonus. Hodnocení: 5/5.

Intimní gel Feminelle - Oriflame - byl v pohodě. Gel byl jemný a nedráždivý, po umytí zajistí pocit čistoty. Má jemnou brusinkovou vůni, praktická je i pumpička. Za mě dobré. Hodnocení: 5/5.

Tuhé kakaové růžové máslo - Lamazuna  - tohle bylo zajímavé a moc příjemné. V dortíkové formě bylo vylité masážítko, které pod tělesnou teplotou roztává, takže stačí chviličku nahřívat a pak už jen mazat či masírovat. Po rozetření byla pokožka krásně jemná, voňavá a vyživená, ale ne zbytečně umaštěná. Moc jsem si to užila. Máslo má přírodní složení a je vhodné i na pleť (to jsem nezkoušela), masáže či těhotenské bříško. Hodnocení: 5/5.




Soli do koupele (Gold Traum, Good Dreams, Sunset Beach, Velvet Berry, Ruhe Oase) - Isana - už ode mne dobře znáte. Miluju je a nedám na ně dopustit. Krásné vůně, zabarvená voda, občas i trocha pěny a hlavně jemná a lehce vyživená pokožka. A to vše za dvacku. Hodnocení: 5/5.

Sůl do koupele Porce lásky - T:by tetesept - krásná a silná vůně šampaňského a rybízu provoní koupelnu, vytvoří i maličko pěny, zbarví vodu do fialova. Pokožka je zjemněná, i když žádná extra péče se nekonala. Každopádně zas nemůžu říct, že by byla špatná. Hodnocení: 4/5.

Soli do koupele (Erhol Dich, Für Dich) - Balea - za mě nejsou nic moc. Vůně se mi zdají takové dost umělé, ale provoní, to zase jo. Ovšem jinak nedělají nic moc extra. Vodu obarví jen lehce, pěna žádná a pokožka opečovávaná jen nepatrně.. Za mne nic moc a kupuji spíš jen z nouze. Hodnocení: 2,5/5.

Koupelová pěna Winter Wunder - Balea - letošní zimní limitka. V sáčku je klasický tekutý gel, tzn. textura běžné pěny do koupele, která po vylití do vany nadělá vcelku bohatou bílou peřinu. Ovšem vůně téměř žádná, péče také nic moc, takže rozhodně je to spíš jen na efekt. Mrňousovi to stačilo a dělala mu radost, ale za mě je to málo. Hodnocení: 2,5/5.

Koupelové perly - Balea - byly asi ze všeho nejlepší. Mají krásnou, intenzivní, sladkou, květinovou vůni (orchidej a vanilka), která se rozline po celé koupelně a následně trochu ulpí i na pokožce. Perly se rychle rozpouští, zanechávají fialovou vodu a vcelku vláčnou pokožku. Rozhodně nejlepší z celé Balea nabídky. Hodnocení: 4/5.




Tuhý šampon pro mastné vlasy - Lamazuna  - byl super a pomohl mi v nejhorších časech mastných vlasů. Je poměrně velký, ale má pórovitou texturu, díky které se dobře drží a v ruce neklouže, což je občas nevýhoda tuhých produktů. Vlasy jsou po umytí jemné a lesklé, zbavené mastnoty a nečistot a vcelku snadno se rozčesávají. Za mě dobré, jen ke konci mne občas obtěžuje, jak se blbě tuhé produkty spotřebovávají.. když zbývá tenké mýdlo, které už se různě láme a vtírá do vlasů.. :D Ovšem to je spíše můj problém, vlastnosti má šampon skvělé. Hodnocení: 5/5.

Šampon pro mastné vlasy - Fitomed - byl také super, ale na rozdíl od Lamazuny si nedokázal poradit s mými mastnými vlasy na přelomu srpna/září, kdy doslova šílely. Mastily se mi extra rychle a tento šampon nezvládl reagovat. Každopádně když to přešlo, tak se s ním dalo pracovat. Vlasy po něm byly lesklé, jemné a nadýchané a i bez kondicionéru se daly snadno a rychle rozčesat. Bylinková vůně a přírodní ingredience z 93% složení jsou taky fajn. Hodnocení: 4/5.

Suchý šampon Fresh - Batiste - stálice u které nemá asi cenu se ani zastavovat.. Kupuji je stále dokola. Varianta Fresh má jemnou, pudrovou vůni a dělá to, co ostatní verze - snadno a rychle odmastí háro a na další den mi tak dopřeje čistou hlavu bez mytí. Hodnocení: 5/5. 




Trésor Midnight Rose - Lancome - je ideálním kouskem na chladnější měsíce. Já ji používala z jara a v září jsem se k ní vracela. Je to velmi smyslná, silná až těžší vůně s ovocno-květinovými tóny. Po silném začátku se postupně rozline v pudrovější a jemnější základ a kombinuje v sobě odolnost a sílu s jemností a něžností. Je opravdu velmi intenzivní a vydrží vonět dlouhé hodiny. Moc jsem si ji užila a splnila si tím jeden kosmetický sen (chtěla jsem ji asi od dvaceti :D). Hodnocení: 4,5/5.

Cool Water For Woman - Davidoff - je naopak kousek naprosto vhodný pro letní měsíce. Velmi osvěžující záležitost, která v sobě nese nádech až unisexové vůně. A to já v létě fakt můžu! Je dokonale chladivá a osvěžující, což v těch horkých letních dnech prostě potřebujete. Obsahuje například mořské, citrusové či dřevité tóny, ale jsou zjemněné i ovocnými či květinovými, například konvalinkou, leknínem či růží. Je to kombinace všeho, která dává smysl a k pánské verzi této slavné vůně skvěle padne :) Jedná se o Edt, takže výdrž byla trochu slabší, cca půl dne, ale není problém se v létě ošplouchnout víckrát, že. Hodnocení: 4/5.

Body mist Ice Touch - Mexx - jsem používala v létě právě v kombinaci s Cool Water, protože Ice Touch je též hodně příjemná, osvěžující vůně, ideální na léto. Body mist má v sobě poměrně slabou koncentraci vůně, což nevydrží na pokožce nijak dlouho. Takže jsem ji na sebe šplouchala ve velkém a osvěžovala se mlhou skoro pořád :D Za mě fajn právě na takové to přestříkání na doma a pro lepší pocit, nesmíte od toho čekat nic zásadního. Hodnocení: 4/5.

Antiperspirant Go Fresh Jablko a bílý čaj - Dove - tyto spreje jsou stálice, které kupuji opakovaně. Mám ráda pudrové vůně, které Dove má. Tato s jablíčkem a bílým čajem byla moc povedená, takže jsem ji určitě neměla naposledy. Spreje dobře fungují, nedráždí podpaží a nestojí jmění. Hodnocení: 5/5.




Exfoliační ponožky - Action - super, super, super!! Po dlouhé době jsem se konečně dostala k exfoliačním ponožkám, které zajistí krásně jemná chodidla. Seženete je v prodejnách Action a za těch padesát kaček absolutně není o čem přemýšlet! Ponožky na nohy jsou sice trochu neforemné a na malé noze je potřeba je důkladně stáhnout, ale vydržet dvě hodinky není problém, protože odměnou vám budou krásně hladké paty. Nohy se stihly oloupat během dvou dnů, takže to nebylo ani nijak otravné. Za mě super. Hodnocení: 5/5.

Krém na ruce Peach Tree - Chupa Chups - broskvová vůně, kterou nějakou tu chvíli z rukou ucítíte. Krémová textura, která se snadno a rychle roztírá a ještě rychleji vstřebává. Ruce nezanechával ulepené ani umaštěné. Hydratace však byla celkem bez problémů a bohatě mi stačila, takže za mě dobrý. Na makeup.cz seženete tento i další podobné krémy kolem 40 - 50 Kč, takže při další objednávce zase určitě nebudu váhat a nějaký objednám. Hodnocení: 4/5.

Balzám na rty French Vanilla - Crazy Rumors - jsou nejlepší a tato Francouzská vanilka byla jedna z mých nejoblíbenějších vůní. Jinak CR balzámy jsou moje stálice a nedám na ně dopustit. Jsou příjemné, rty dokonale vyživují a i tyto menší balení jsou nekonečné! Hodnocení: 5/5.




Slupovací maska Glittermask - Action - v balení bylo pět kusů a stály pár korun, tak jsem si na zkoušku tyhle zlaťáky vzala, ale bohatě stačilo. Maska sice krásně vypadá s těmi všemi třpytkami a hvězdičkami, ale blbě zasychala a efekt nula nula nic, takže musím říct, že nakonec těch pět sáčků bylo až moc. Znovu nepotřebuji. Hodnocení: 1/5.

Textilní maska Snílek - Balea - a tato maska bohužel také nic moc. Já je moc nemusím. Plátýnko blbě sedí, sérum hutné a blbě se vstřebává a zanechává pleť ulepenou a umaštěnou a přesto hydratace/výživa bída s nouzí. Hodnocení: 2/5.

Hydratační maska Coconut - Gabriella Salvete - byla naopak velmi příjemná. Plátýnko celkem dobře sedí, séra je akorát a skvěle se do pleti vstřebává a nemastí ani nelepí. Hydratace přesto velmi příjemná. Hodnocení: 4/5.

Rozjasňující maska Ananas - Sephora - jedna z nejlepších, co jsem v poslední době vyzkoušela! Skvěle sednoucí plátýnko, příjemné sérum, které nelepí, nemastí a plně se vstřebá. Hydratace perfektní a pleť krásně hebká, jemná a rozjasněná. K tomu příjemná ananasová vůně. Perfektní! Hodnocení: 5/5.

The Mud Mask - Sephora - také nebyla vůbec špatná. Jedná se naopak o skvělou čistící masku. Plátýnko je napuštěné jílem, což jsem měla poprvé. Trochu jsem se bála, že nebude držet, ale opak je pravdou, maska byla na dvě části a držela skvěle. Po sundání pleť omyjete a výsledkem je čistá, nemastná a hebká pleť. Hodnocení: 4,5/5.

Maska pod oči Fresh Look - Garnier - je mojí záchranou, když se špatně vyspím. Není nic příjemnějšího než si pod unavené oči dát vychlazené polštářky! Hned ožiju a oční okolí je pak nejen jemnější, ale také váčky a kruhy pod očima jsou z obliga. Hodnocení: 5/5.




Tuhé mýdlo na čištění obličeje pro mastnou pleť - Lamazuna - pro mastnou pleť dobrá volba, mýdlo obsahuje aktivní uhlí a jíl, které pleť skvěle dočistí a zbaví mastnoty. Je trochu hrubší, takže zastoupí i funkci peelingu, ale díky tomu je fajn si od něj občas dát pauzu a hlavně ho používat jemně, aby pleť nebyla podrážděná. Pokud se s ním zachází jak má, tak je to za mě fajn čistítko. Hodnocení: 4/5.

Odličovač make-upu - Lamazuna - za to tento odličovač je bohužel tragédie. Nejen, že díky obsahu olejů je mazlavý a ani při kontaktu s vodou není odličování žádný med, ale po pár dnech používání se mi tak šíleně zhoršila pleť, že jsem to ještě neviděla. Pupínky všude a boláky i na místech v obličeji, kde jsem je neměla ani v pubertě. Naštěstí jakmile jsem ho přestala používat, se vše zase srovnalo, ale toto mýdlo už mi bohužel nesmí na obličej. Hodnocení: 1/5.

Oční krém Coffee to Glow - Essence - byl skvělý! Lehoučký krém, který se snadno a rychle vstřebá, oční okolí zanechá jemné a zároveň hydratované. Škoda, že šlo jen o limitku, znovu bych se mu vůbec nebránila. Hodnocení: 4/5.

Micelární voda Rose Water - Garnier - ovšem toto! To je zklamání roku. Jak mám micelárky Garnier ráda a nikdy jsem s nimi neměla problém, tak zrovna u této varianty pro citlivou pleť, jsem pocítila nepříjemné pnutí a pálení. To vám tedy nechápu, ale je to tak. Byla mi nepříjemná a v očním okolí jsem ji nemohla mít vůbec. Hodnocení: 2/5.

Pleťový peeling Coco Pure - HelloBody - obsahoval kávová zrnka, ale i skořápky z vlašských ořechů či výtažky z rašeliny, takže patřil k těm hrubším, ale pokud jste chytli správný grif a zbytečně netlačili, tak je výsledkem pěkně jemná a důkladně vyčištěná pleť. Peeling obsahuje také avokádový či mandlový olej, takže nevysušuje, ale naopak zvláčňuje. Za mě příjemná záležitost. Navíc velké balení, které vydrží pořádně dlouho. Hodnocení: 4/5.



Tužka na obočí Goof Proof - Benefit - s tužkou jsem si nesedla na první dobrou a dlouho jsem ji tu měla a nevěděla co s ní. Neseděl mi odstín a tak nějak mne nezaujala. Ovšem v létě jsem ji zkusila a přišla na to, že díky vlasům vyšisovaným od sluníčka, mi odstínově sedne úplně skvěle, takže nebylo o čem.. Tužka je krásně sytá, vypadá přirozeně a drží na místě po celý den. Výtku mám jen k její tvrdosti - musí se na ni fakt přitlačit, aby pořádně kreslila, obočí to tahalo a sem tam chloupky i vytrhlo. Nebylo to nejpříjemnější, ale asi bych se jí znovu nebránila, protože na efekt byla dobrá. Hodnocení: 4/5.

Řasenka Catchy Eyes - Gosh - téhle řasence hodně dlouho trvalo než se chytla. Několik týdnů dělala takové neupravené chumly, které nevypadaly zrovna dobře. Až jsem ji odsoudila a používala spíše ze setrvačnosti, jen sem tam, aby se neřeklo. A pak jsem po ní sáhla, když už jsem si myslela, že to s ní zabalím a ona se ukázala a začala pořádně malovat. Najednou řasy natočené, oddělené, prodloužené.. Fakt jsem ji používala až do chvíle, kdy byla suchá na troud, protože ke konci mi seděla nejlíp. Tak snad to její kolegyni, kterou tu teď mám, nebude trvat tak dlouho.. Hodnocení: 3/5.

Hydratační primer H20 Relove - Makeup Revolution - já na báze nejsem, ale tohle jsem si oblíbila! Po nanesení zanechává chvilku ulepenou pleť, ale do pár minut se vstřebá a pak dělá dvě věci: 1. pleť fakt pěkně hydratuje, dá se klidně použít i místo krému, 2. pleť připraví na make-up, který dobře a tak nějak lépe, čistěji přilne a sedne. Balení s pumpičkou je praktické, jen škoda, že je tak maličké. 12 ml zmizí jako nic. Ale zase nestojí jmění, takže si ho časem zase určitě pořídím. Hodnocení: 5/5. 

Make-up Lasting Finish - Rimmel - byl mým společníkem po celé léto. Odstín 100 Ivory mi sedl jako ulitý. Rimmel make-upy mám obecně ráda a je to pro mne sázka na jistotu. Tento byl střední krycí, ale s možností vrstvení, takže dosáhnete krytí i vyššího. Jen při více vrstvách máte pocit nepříjemné masky, za což může určitě i fakt, že je trochu mastnější, však taky slibuje celodenní hydrataci. Paradoxně mi mastnější složení ani v létě nijak zvlášť nevadilo a neškodilo a při zafixování pudrem, případně i použitím báze, bylo vše v pohodě a make-up zvládl celý den. Obsahuje i SPF 20, což sice nenahradí opalovací krém, ale měla jsem hned lepší pocit. Pumpička je taky super, mám ji raději než kapátka. Prostě super. Hodnocení: 5/5.

Satin Lip Gloss - Alcina - jsem tu měla hooodně dlouho, ale letos díky mému vzplanutí k leskům, se na něho dostalo. Tento má krásnou perleťovou, metalickou barvu, která dodává rtům na plnosti. Je příjemný, nelepí a nerozpíjí se. Jen teda štěteček stál za prd. Za prvé, je menší, takže je potřeba nanést několik vrstev a za druhé, díky úzkému hrdlu se štěteček špatně vrací do tuby a díky tomu se nechutně třepí. Hodnocení: 4/5.

Lip Shaker - Alcina - tohle je něco na způsob známější verze od Lancome. Na konci je houbička, kterou špičkou namáčíte do barvy. Jedná se o lesklý, zabarvený olej/balzám. Rty hezky vyživuje, má jemnou jahodovou vůni a barví jenom jemně, spíše jen lehce zvýrazňuje vaši přirozenou barvu rtů. Na léto je to ideálka a já jsem si ho užila. Hodnocení: 4/5.

Tinted Lip Oil - Alcina - je další fajn pečující kousek. Je lesklý, rty jsou s ním šťavnaté a zároveň dobře hydratované. Voní po melounech a po několika letních sezónách jsem se konečně dostala na dno, vydržel fakt hodně dlouho. Jen balení jsem měla pořád nějaké upatlané, asi špatně těsnilo, ale jinak bez problémů. Hodnocení: 4/5.


Tak jo, konec šmitec. Tohle bylo vážně náročné a dlouhé, tak budeme všichni doufat, že příští měsíc video stihnu a nebude to tak šílené :D 

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco? 

6 komentářů:

  1. Ahoj Klárko, od Ziajy momentálně začínám perníkovou řadu, mám tu celkem čtyři produkty, ale načala jsem si teprve peeling na tělo a pokud máš ráda kořeněné jídelní vůně tak doporučuji. Co se týče solí do koupele nádherně se shodneme Isanu mám též ráda a Balea fialové perličky. Na oči ti můžu doporučit s kofeinem krém od The Inkey List.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip na krém, omrknu :) Perníčková řada od Ziaji je super! Také jsem kdysi něco měla a je to ideálka teď na zimu, obzvlášť na Vánoce :)

      Vymazat
  2. Soli do koupele Isana jsou jednička, kdykoliv jsem v Rossmannu, tak doplňuji zásoby.-) Pak tedy znám Batiste, to je taky taková klasika, jen mě rozčiluje, že nejsou častěji v akci:-D A oční krém Essence, u něj taky pociťuji lítost, že to byla jen limitka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nakupuji soli při každé návštěvě. Jen asi musím přidat příště na počtu kusů, nějak mi doma mizí :-/ :D Batiste doporučuji omrknout na Elnino nebo i na Makeup.cz, kde se dají sehnat často ve velmi dobrých akcích (kolem 60 Kč)..

      Vymazat
  3. Wow, také bych potřebovala Tvoje velké spotřeby:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musím říct, že jako docela jedu a zásoby se slušně ztenčují :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)