středa 24. dubna 2024

Makeup Revolution: Paletky Forever Flawless Crystal Aura

Krásný den!

Tak si říkám, že je nejvyšší čas, abychom si spolu v krátkosti shrnuli kolekci paletek Forever Flawless z kolekce Crystal Aura. Pokud sledujete moje sítě a videa, tak jistě víte, že mi tato kolekce dala pořádně zabrat :D Dlouho jsem je totiž opomíjela a pak jsem stihla zakoupit pouze dvě paletky a to růžovou Rose Quartz a modrou Aventurine. A po fialové Amethyst jako by se slehla zem. Pátrala jsem, hledala po všech českých e-shopech a bazarech a kde nic tu nic. Ta fialová kráska prostě zmizela z povrchu zemského! Naštěstí mám doma detektiva, který si s tím dal práci a k narozeninám ji dokázal sehnat, takže sbírka je nakonec kompletní a žádná paletka za poslední čtyři roky nechybí ♥


Asi si říkám, že vzhledem k tomu, že je již kolekce z velké části nedostupná (na Notinu jsem zahlédla už jenom paletku Aventurine), je zbytečné je tu probírat každou do detailu. Avšak i tak vám je ukázat chci, kdyby někdo náhodou měl to štěstí a podařilo se mu některou z nich objevit. Kolekce je inspirovaná drahými mocnými kameny - ametystem, avanturínem a růženínem a kromě paletky obsahuje fixační spreje a oleje na rty.




Hned na úvod začneme tím "žihadlem" a paletkou, která mi chvíli nedala spát, což je fialová krasavice Amethyst. Asi se ani nedivím, protože je fakt unikátní a krásná a řekla bych, že dosud jedna z nejpovedenějších od Revolution. Modré a zelené stíny nejsou pro každého, ale fialová paletka se zdá být celkem univerzální. Navíc ukrývá nejen fialkové stíny, ale také růžové, několik tělových nebo dokonce šedou. Kombinace to dává zajímavé, všední i nevšední. Navíc jsou v paletce unikátní měňavé odstíny (Crown, Clarity a Sincerity) a ve většině obsahuje stíny lesklé a třpytivé, což je tuplem moje gusto. Tohle je tedy nádhera, kterou jsem doma nakonec přivítala s největší chutí.













Růžová varianta Rose Quartz se zdá býti na první pohled také dosti univerzální, ovšem když si ji prohlédnete důkladněji, všimnete si, že je hodně teplá podtónově a kromě růžové je tu i spousta hnědých, rezatých až oranžových barev. A co si budeme, teplé tóny nesluší všem.. Mně určitě ne. Tohle tedy není moje první volba, i když jsem si zprvu myslela, že to bude paletka nejpoužívanější. Avšak blíží se léto, s létem i trochu více barvy, takže je dost dobře možné, že ty teplejší tóny ještě přijdou na přetřes. Tady najdete matné versus třpytivé přesně půl na půl. Jsou tu hodně lesklé kousky (třeba Caring či Forgiveness zajistí lesk jako blesk!) i trochu méně lesklé jen se slabším sheenem (Joy, Energy). Když už zmiňuji odstíny Joy a Energy, tak to jsou stíny, které když nanesete, tak nebudete moci sundat, jak dobře drží. I po odlíčení dvoufázovým odličovačem mám na očích růžový nádech :D Každopádně paletka je to pěkná a dobrá stejně jako většina FF paletek, ale není barevně určitě vhodná pro každého. 












Do třetice pak Aventurine, která svými zelenými odstíny asi nezaujme každého, ale je ve výsledku moc moc moc pěkná a já si s ní ráda sem tam vyhraji. Hodně mi barevně připomíná mojí první zelenou paletkovou lásku od Sleeku - Garden of Eden ♥  Kromě spousty zelených odstínů od výrazné pastelově zelené až po khaki, tu najdete také bronzové, hnědé či okrové. Taková všehochuť, co se k zelené hodí. Barvy jsou to krásné a syté. Většina stínů je třpytivých, doplněna pouze o šest matných, které jsou navíc k odlišení hezkým emblémem krystalu (to teda ve všech paletkách Crystal Aura). Pět kousků z této paletky je nejen třpytivých, ale přímo lesklých s trochu krémovější texturou (Wealth, Luck, Opportunity, Success, Power), které každému líčení dodají šmrnc. Mě paletka moc baví, i když to pro mne není kousek na každý den.










Sečteno podtrženo: Tahle kolekce je pěkná, i když asi ne barevně pro každého. I já jsem tak dlouho váhala, až mi jedna paletka stihla utéct, ale nakonec jsou všechny doma, tam kde mají být :D Co se týče kvalit, tak to asi nemusím podrobně rozebírat, protože je to prostě klasika u plechovek FF. Krásně syté a intenzivní barvy, které na oko dobře sedají, snadno se blendí a drží na oku celý den. Nemám jim co vytknout. Jsou to prostě moje lásky. K sehnání je stále ještě paletka Aventurine zde nebo oleje na rty z této kolekce tady.

Co na kolekci říkáte? Zaujaly vás paletky? Která se vám líbí nejvíc?

3 komentáře:

  1. Ahoj Klárko, ta fialová vypadá skvěle, no mně by asi barevně nesedla. Já mám doma tu poslední a nějak si k ní taky ne a ne najít cestu, navíc mi přijde, že ta pigmentace je taky docela poděl a stíny jsou hodně suché a křídové.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty paletky vypadají tak dokonale, tak krásné barvičky. Akorát já bych to nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  3. Zcela nepřekvapivě se mi líbí všechny, ale nejvíc ta první a druhá. I když u té druhé jsem zlákána těmi růžovými odstíny (pro tuhle barvu mám slabost, to se o mě ví:D), nicméně ty rezavo/oranžové odstíny zase nic moc, takže by rozhodně nebyla plně využitelná. Co bych naopak s klidem oželela je ta poslední paletka, v zelené vlně až tak nejedu:-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)