středa 26. října 2022

Maskování: Garnier, Gabriella Salvete, Sephora

Ahooooj!

Po dlouhé době vás vítám u Maskování, kde se podíváme na několik dalších masek, které jsem v poslední době vyzkoušela. Světe div se, zásoby jednorázových masek mi dochází! Dnes vám představím zbylé čtyři, co jsem doma objevila. Těšit se můžete na masky Sephora, Gabriella Salvete nebo Garnier. Tak co myslíte, která byla nejlepší..?



Hydratační maska Coconut - Gabriella Salvete

Je pro mne velmi příjemným překvapením! Maska akorát tak napuštěná, sérum neodkapává, ale plátýnko není ani suché. Na pleť hezky přilne a drží. Voní sice trochu uměle, ale kokos tam maličko cítit je. Po sundání masky je plátýnko téměř suché a pleť pořádně nacucaná! A hlavně není umaštěná ani ulepená, vše se krásně vstřebá. Hydratace zajištěná na pěknou chvíli a pleť ve skvělé formě. Taková krásně naducaná, ale ne přepatlaná. Tohle je super a doufám, že se ještě setkáme! Výroba v Korei se prostě nezapře. K zakoupení například na Elnino za pár kaček.







Hyaluronic Aloe Serum Sheet Mask - Garnier

Hydratační masky Garnier jsou klasika a fakt nikdy nezklamou. Plátýnka jsou sedící, bohatě napuštěné, ale sérum nestéká. Mají jemné a nevtíravé parfemace. Většina séra se během působení vstřebá a zbytek se dá vklepat. Trochu jsem se nevyhnula ulepené pleti, ale nic tragického. Výsledkem je pěkně svěží a hydratovaná pleť. Vesměs nemám námitek, funguje stejně jako další varianty Garnier masek, ke kterým se ráda vracím. 







The Mud Mask - Sephora

Zelený ufon s bahenní plátýnkovou maskou? Proč ne! Další skvělý kousek, který mne velmi příjemně překvapil. Plátýnko je dvoudílné a je napuštěné/namazané jílem, perfektně sedne a díky dvěma částem se přizpůsobí a drží na obličeji po celou dobu působení. Není výrazně mokré a rozhodně nepočítejte s hydratací. Ovšem tahle maska dobře vyčistí! Zbaví pleť přebytečné mastnoty až lehce zmatní, zbaví i černých teček.. Využila jsem ji ke konci léta, kdy jsem měla pleť nonstop mastnou a na nějakou chvíli ji dostala pod kontrolu. Byla fajn a také bych ji klidně brala znovu.







5 minutová pleťová maska Pineapple - Sephora

To nejlepší nakonec, toto je další bombová záležitost! Jednou z výhod je rozhodně krátká doba působení - pět minut uteče jako voda, takže to zvládá každý, třeba i ráno po probuzení. Já jsem si ji dopřála hned po ránu a dobře jsem udělala, protože to byla fakt příjemná, osvěžující nálož! Krásná ananasová vůně to podpoří. Maska má jemné plátýnko, které sedne jako ulité a drží. Po sundání na pleti ještě část séra zůstala, ale nebyl problém jej vklepat. Obejde se to bez lepení či mastnoty. Do pár minut zůstává jen krásně hydratovaná, svěží, jemná a na pohled krásně rozjasněná pleť. Má zdokonalit a vyhladit pleť a to se jí bezesporu daří. Za mě pecka a jako ranní osvěžení po náročné noci maska doslova bodla, pleť dlouho nebyla jemnější a svěžejší! K zakoupení v/na Sephoře.







Sečteno podtrženo: Tohle je asi nejlepší skvadra masek, co jsem v poslední době vyzkoušela! Ani s jednou nešlápnete vedle. Mud Mask ze Sephory je skvělá na vyčištění pro mastnou pleť, ananasová Sephora dokonale projasní a vyhladí, Gabriella a Garnier jsou bombasticky hydratační, což se teď na začátku podzimu, kdy se díky sychravějším dnům pleť začíná měnit a potřebuje pořádnou dávku hydratace, rozhodně hodí! 

Jaká maska stojí za vyzkoušení? Poraďte, jaké zase vyzkoušet!

6 komentářů:

  1. Znám masku Garnier a GS a kupuji je opakovaně. Od Garnier mám třeba ráda i jejich další, Moisture Freshness, nebo třeba tu s vitamínem C, teď má tahle značka co se týče masek docela výběr:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Garnier to rozjel ve velkém a je to dobře, masky jsou rozhodně jedny z nejlepších v drogérce :) A zrovna tu s vitaminem C mám na seznamu, tak ji brzo musím přihodit do košíku :)

      Vymazat
  2. Ahoj Klárko, já nedám dopustit na ty Garnierky právě, zrovna včera jsem měla fakt hodně suchou pleť a úplně automaticky jsem šla pro Garnier noční masku s chrpou. Já už je kupuju po více kusech, protože se na ně mohu spolehnout. Kdežto u Stay well, co jsem zkoušela nově chválit nemůžu plátýnko otřesné a náplň taktéž. Z tvého výběru mě zaujala ta jílová maska, to jsem nevěděla, že se dělá takto jíl v plátýnku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo, děláš správně, Garnier jsou sázka na jistotu :) A je škoda, že Stay well nesedla, koukám na ně a na první pohled to nevypadá zle :-/ Tak aspoň vím, čemu se vyhnout. Jojo i jílové a bahenní masky už se dělají na všechny možné způsoby, už ani plátýnka jim nejsou cizí, i maskování se stále posouvá na vyšší level :D

      Vymazat
  3. Milujem masky na tvár a nezáleží na tom o aké ide.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na nich taky závislá, takže úplně chápu :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)