neděle 12. června 2022

Kosmetické novinky | 3/2022

Krásný den vám přeji!

Tak jo, říkám si, že je asi nejvyšší čas dát si pokračování Kosmetických novinek. Teď jsem měla pár měsíců trochu umírněnější nákupy, ale v posledních asi třech týdnech se to zase nějak seběhlo a doma se mi objevila pěkná hromádka přírůstků, takže je ideální čas si je tu ukázat.. Mrkneme se spolu na moje nákupy a dárky, ale také několik velmi zajímavých PR balíčků, které byly plné novinek, které už poctivě testuji.



*Začneme balíčkem s jarními novinkami BarryM, které tu mám už pěkných pár týdnů a brzy se o své dojmy podělím podrobněji. Přišla mi k vyzkoušení krásná paletka Black Cherry, ale také lesk That's Swell! s chladivým efektem, což ocením teď v létě a nebo nové, pastelové odstíny laků Gelly Hi Shine. S těmi mám mnohaleté zkušenosti, takže vím, že je to sázka na jistotu a ty barvičky? Ty jsou vážně boží!




*Dorazily také parádní novinky od Ryoru. Hodně mne zaujalo Zpevňující mléko pro pleť i tělo, které má lehkou texturu, krásnou vůni a obsahuje spoustu účinných extraktů ke zpevnění a pružnosti pokožky. Skvěle zní také Zklidňující konopné sérum. Na séra já slyším a s těmi od Ryoru mám velmi dobré zkušenosti. Toto obsahuje CBD a mořskou řasu, které mají zejména zklidnit podrážděnou a citlivou pleť, ale také posílit její pružnost. Je neparfemované a vhodné i pro tu nejnáročnější tvářičku. A do třetice moje láska se kterou přišla i skvělá zpráva! Limitovaná kolekce Šeřík už není limitovaná a nyní vybrané produkty seženete ve stálé nabídce! Mám ohromnou radost, protože šeříková kolekce je za mě jedna z těch nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela. Pokud ji chcete také vyzkoušet nebo se vám po ní stýská, tak na e-shopu seženete tělové máslo, osvěžující mlhu a krém na ruce.




*Velkou radost mi udělala také nabídka spolupráce/ambasadorství od značky Australian BodyCare, která má mnohaletou tradici v kosmetice s obsahem tea tree oleje. Vybrala jsem si nejen něco z pleťové péče, která se mi bude určitě hodit teď v létě, kdy mám pleť mastnější, ale také z intimní péče, jejíž nabídka je u této značky opravdu rozsáhlá. Najdete u nich nejen intimní mycí gel, ale také zklidňující gely proti podráždění a suchosti, osvěžující intim sprej nebo balzám na holení či po holení v intimní oblasti, který má zabránit zarůstání chloupků a tvorbě pupínků. Produkty zakoupíte i v sadách, které jsou finančně výhodnější. Mrkněte na stránky Australian BodyCare, kde najdete veškerý sortiment.




*Nejnovějším přírůstkem jsou pak jarní a letní novinky od Yves Rocher, kde se s tím tedy vůbec nepárali a představili ohromnou spoustu nové dekorativní kosmetiky. Za mě vedou dva krásné, nové odstíny laků Go Green a k tomu ve stejných barvách i oční stíny, které jsou dokonale pigmentované! Zaujala mne však i tvářenka a bronzer, které jsou ve velmi jemných a nositelných odstínech. Bronzer možná takto na fotce vypadá divoce, ale vážně je dokonale přirozený! Nikoho neurazí určitě ani rtěnky a můžete si vybrat rovnou ze tří finišů. Je libo matný, saténový nebo perleťový..? A pak jsou tu ty nejjemnější a nejchlupatější štětce, které doma mám. Mají syntetický chlup a jsou tak krásně jemné, že je radost si s nimi jezdit po obličeji. A dekorativku mi v balíčku doplnil ještě tělový sprej z letní limitované kolekce Flowers In The City, který příjemně osvěží a zároveň intenzivně provoní. Mám z novinek ohromnou radost a už jsem začala zběsile zkoušet, abych vám mohla co nejdříve pořádně poreferovat.




A teď se pomalu dostáváme k mým nákupům, kde toho také nebude úplně málo. Tedy v dubnu to vypadalo nadějně a mezi mé přírůstky patřil jenom balíček adoptovaných rtěnek od Klárky, která potřebovala trochu ulehčit své sbírce. No, té mojí zase maličko přitížila, ale jsem za ty úlovky ráda :D Přišly mi rtěnky například od Estée Lauder, Urban Decay či Anastasia Beverly Hills a nebo lesky Clinique, EL či Mac. Zkouším a užívám si jednu po druhé. O některých vám tu chystám také povyprávět trochu víc, takže se určitě máte na co těšit :) Klárka mi ke rtěnkám přidala i pár milých dárečků - pásku na černé tečky Sephora, antibakteriální gel, masku s ananasem, také Sephora a peeling na rty.




Pár nezbytností a výprodejových kousků. Zase to chce dobarvit vlasy a tato Excellence od L'oréal se mi skvěle osvědčila. Pak jsem objevila ve výprodeji vlasový peeling Balea a víte, že já peelingy na vlasy zbožňuji. Rexona Maximum Protection ve spreji je skvělá a za půlku jsem ji musela vzít taky. Ta se nikdy neztratí.




Po nějaké době jsem zavítala i do Rossmanna, kde byla v květnu parádní akce na řasenky. Chtěla jsem si doplnit zásobu, tak jsem vzala svojí lásku od Rimmelu a místo mojí oblíbené žluté od Miss Sporty, kterou neměli, jsem vzala růžovou řasenku Never Seen Before od Rival ♥ Me. Samozřejmě jsem neodešla bez solí do koupele, však víte, že soli Isana zbožňuju a nikdy od nich neodcházím! A neodolala jsem ani tady výprodeji. Ve výprodejovém stojanu jsem objevila tvářenku Anabelle Minerals za 60 Kč! No to jsem tam vážně nemohla nechat, protože minerální kosmetika AM je skvělá! A domů šla se mnou i tekutá rtěnka SuperStay Matte Ink od Maybelline z limitky se znameními, taky asi za 60 Kč. Miluju ty rtěnky a jediné co mě mrzí, že už nebylo moje znamení :D Růžová maska na oči Steam je pak z Actionu asi za třicet korun. Odtamtud já vždycky s nějakou kosmetikou odejdu.. 




Tohle je pak prosím vás ohromný úlet.. Ale kolekce laků Flower Shop od Gabrielly Salvete se prostě strašně povedla! Koupila jsem si jeden odstín a pořád pokukovala po dalších, takže když se pak v DMku vyprodávala... no prostě šly se mnou domů všechny, co zbyly :D Chybí mi akorát Fresia a Hyacinth, ale zjistila jsem, že se dají stále sehnat na Elnino.cz, takže při příští objednávce půjdou do košíku. Laky GS jsou perfektní! Dobře drží, skvěle se lakují a ty odstíny jsou prostě neskutečné! 




Když mi začaly docházet zásoby pleťových vod, měla jsem jasno. Značku Renovality jsem chtěla zkusit už hodně dlouho a v té době byla na e-shopu zrovna akce, tak jsem si objednala rovnou tři - levandulovou, růžovou a heřmánkovou. Zatím používám levandulovou a je velmi příjemná - hezká vůně, praktické balení, hydratovaná pleť a nelepí. Až je všechny vyzkouším, tak vám dám určitě vědět, jaké byly.




No a pak pěkně pohromadě ještě zbylé nákupy z DMka. Povětšinou výprodeje, aby bylo jasno :D Těm se totiž velmi těžko odolává. A dalších pár nezbytností, které bylo potřeba doplnit. Na opalování jsem vzala tělové mléko se SPF 15 od Hawaiian Tropic, které úplně dokonale kokosově voní. Nový odlakovač Ebelin, také s kokosem. Ve výprodeji se objevila květinová kolekce sprcháčů od Dermacolu. Já (samozřejmě) neodolala šeříku.. Znáte mě. Essence laky se vyprodávaly asi za dvacku, tak jsem si vzala zelený, který se bude hodit na Vánoce. Lak Trend It Up byl také ve výprodeji za dvacku. Jejich laky nejsou žádná sláva, ale doma mi chyběl fialový, tak jsem neodolala. Pořídila jsem také dva top coaty - jeden z limitky Everlasting Blooms Essence, který má vonět (a nevoní) a gelový Plump & Shine od Revolution. K tomu také samolepky na nehty, abych občas taky trochu nehty dozdobila a nebylo to stále tak jednotvárné. A aby těch laků nebylo málo (nebudeme raději počítat přírůstky v tomto článku, jo :D), tak z výprodeje Revolution ještě tři barevné kousky. Revolution laky jsou za mě jedny z nejlepších, co jsem kdy měla a vracím se k nim s velkou radostí. A na závěr dvě nezbytnosti - korektor Liquid Camouflage od Catrice a černá tužka na oči Longlasting od Essence. U Liquid Camouflage jsem mírně rozčarovaná a po letech asi budu hledat náhradu, protože tohle vůbec není ten korektor, který znám a tak miluju! Za prvé, odstínově je tato desítka úplně jiná než ta, co jsem měla předtím. Tato je mnohem tmavší! Ale budiž, mají i světlejší odstíny, takže bych koupila jiný.. Jenže i textura korektoru je úplně jiná než znám a vlastnosti tím pádem taky? Že by došlo zase k nějaké inovaci? V tom případě je tato spíše na škodu.. Takže uvítám tip na nějaký kvalitní korektor!




A na kosmetický závěr tu mám dárečky od mojí kamarádky Elišky. Dlouho jsme se neviděly, takže jsme si předávaly dárky ještě k Vánocům a narozkám. Dostala jsem šampon a kondicionér od Natura Siberica. Na ty jsem dlouho koukala, takže z nich mám radost. Plátýnkovou maskou já nikdy nepohrdnu, stejně jako krémovou od Sorayi. A nebo nejlepším pudrem do koupele od Manufaktura Piekna, který se dá koupit v polském Rossmannu. Pokud máte možnost, tak si ho určitě sežeňte, protože to je neskutečná pecka!!! Jahodová koule do koupele padla za vlast při koupání mrňouse, ten podobné hračičky do vany zbožňuje :D A po dlouhé době se těším i na sprchový gel Aroma Ritual od Dermacolu. Ten nikdy nezklame. 




A aby to nebyla jen kosmetika, tak bych vám ráda představila ještě doplňky stravy Nomal, které už přes měsíc denně zobu. Seženete kapsle buď na Pleť nebo na Vlasy & nehty. Vitamíny vychází z ajurvédské a tradiční čínské medicíny a jsou vyrobeny z adaptogenních rostlin, hub a kvalitních vitamínů. Jsou veganské, netestované na zvířatech a bez přídavných látek a konzervantů. Zatím je na důkladné soudy brzo, ale mohu říci, že začínají být znatelné rozdíly hlavně u nehtů, které jsou pevné a rostou fakt rychle :) Časem vám určitě poreferuji více.



Tak a myslím si, že to by dneska stačilo. Vlastně by to mohlo zase stačit na delší chvíli.. Opět tu toho mám požehnaně a chce to.. nákupní stopku?! Tak mi napište, co z toho znáte a uvítám i tipy na dobře krycí korektor.

A také mi dejte vědět, co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

* PR produkty zaslané k otestování

4 komentáře:

  1. Ta řasenka od Rival♥Me je skvělá, doufám, že budeš taky spokojená:-) No a laky od GS..začalo to čumendou, pořád jsem kolem nich chodila a nakonec jich doma mám pět a samozřejmě, že mě nenechaly chladnou ani laky z té jejich kolekce Yes I do a to nepočítám gelové laky od Essence, které jsou taky v tak krásných odstínech, že jsem se neudržela.. A to už jsem byla co se týče laků na nehty dost umírněná, protože mě jich hodně nadchne, ale ve finále točím jen několik svých oblíbených a ty ostatní mi vesele ležím ladem a tvrdnou..ale prostě jsem jen slabá ženská:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám občas pocit, že ty musíš být moje sestra! :D Já to mám s laky úplně stejně.. roky jsem se držela a laky nekupovala a teď teda je to smršť.. :D A ta nová GS kolekce se mi líbí skoro celá, jak laky, tak rtěnky i paletka.. No ufff, je to prostě náročný být denně v drogérce! :D Na řasenku jsem zvědavá, myslím, že na ni dojde brzy, tak dám pak určo vědět :)

      Vymazat
  2. Laky od Gabrielly Salvete mají krásné odstíny, bohužel jsem měla spoustu práce, proto jsem v DM nestihla odstíny, které jsem chtěla, ale všimla jsem si, že je mají i na notinu a europarfemy.cz, takže 5 nebo 6 odstínů si určitě pořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nádherný! :) Mají je kdyžtak i na elnino.cz, já musím taky ještě dva dokoupit :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)