neděle 10. dubna 2022

Kosmetické novinky | 2/2022

Krásný den vám přeji!

Jsou tu další Kosmetické novinky! Původně jsem si myslela, že se tu objeví až za nějaký čas, ovšem... narozeniny, PR balíčky, jeden obří balík od mé kamarádky.. a je tu toho zase taková hromada, že mi pomalu, ale jistě, začíná docházet úložný prostor na kosmetiku.. :D Zásobu mám teď vážně slušnou, to teda jo.


Co vám mám ukázat jako první? Hm, tak třeba tento krásný PR balíček od Yves Rocher, který obsahoval okysličující řadu Pure Algue a jako dárek také banánový shake a skleněnou eko láhev. Ta je mimochodem skvělá a určitě se mi doma neztratí! Stejně tak čistící produkty Pure Algue. Odličovací želé 3v1 už jsem měla a je naprosto úžasný! Ale věřím i v čistící pěnu a masku. Však víte, že na obojí já slyším :)



Jednou z mála úžasných zpráv v poslední době pro mne byla nabídka spolupráce od Makeup Revolution. Je vám asi jasné, že to jsem prostě NEMOHLA odmítnout? Už jen láska k plechovkám mne k téhle značce poutá! :D Ale přišel mi balíček, kde toho bylo mnohem víc! Takové malé, opožděné Vánoce. Kromě dvou chybějících plechovek jsem měla v balíčku také novinky z pečující kolekce Rehab, čistící gel a micelární vodu s vitaminem C, čistící kartáček na pleť, produkty z limitované kolekce The Lion King, které už jsem vám ukazovala nebo novinky z drogérky - řasenku 5D Lash Pow či rtěnky. No však vidíte, neskutečná nálož a já se každý den raduju jak malá!




Jako na zavolanou mi přišla spolupráce od CBD Star. V poslední době jsem bojovala s únavou, depresemi a horším spánkem, takže to byla vhodná příležitost vyzkoušet CBD olej a trochu se srovnat. Kromě samotného oleje tu mám ještě i regenerační univerzální balzám a balzám na rty, které též obsahují CBD a jsou to skvělí pomocníci pro každý den.




A před pár dny dorazila ještě novinka od Crazy Rumors - balzámky na rty Biggies! Jedná se o balzámy v oblíbených či úplně nových příchutích, které jsou 4x větší než běžná velikost CR balzámů! Své oblíbence si tak budete moci vychutnávat mnohem déle. Ke mně doputovaly varianty Cereal Milk a French Toast a obě jsou mňamózní. Cereal Milk mi přijde taková trochu ovocná až citrusová, ale French toast.. hmm.. chutná vůně pečiva a vanilky. Mňam!




Co se týče nákupů, snažím se hodně držet na uzdě, ale čemu jsem nemohla odolat, jsou soli do koupele, které jsem v DMku kupovala ve výprodeji. Tetesept soli už jsem měla a vím, že nezklamou. A hodně zvědavá jsem byla na ty od Kneippu. Šeřík miluju a lákavě zněla i ta rybízová I like you berry much. Už jsem je stihla prubnout, takže se brzy objeví ve Spotřebovánu nebo mrkněte na Instagram, tam jsem je zmiňovala stejně jako kupu dalších věcí, na které se na blogu nedostává :)




A ještě jedny Vánoce v březnu! Takhle to dopadá, když se kosmetický fanatik rozhodne protřídit sbírku a poslat to jinému fanatikovi. Výsledek? Hodiny strávené kocháním se přírůstky (společně s Pantátou) a celodenní třídění kosmetických prostorů, aby bylo tohle všechno kam umístit.. :D Ještě jednou nejmilejší Klárce děkuju za takovou spoustu krásných věcí. Jak můžete vidět, nezůstalo jen u kosmetiky a dostala jsem i pár knížek či svíčku.




A protože v březnu mám i narozky, tak tu mám také k této příležitosti nějaké přírůstky. Manžel mne dozásobil dalším parfémem a tentokrát vybral velmi příjemnou vůni Bright Crystal od Versace. Tu mám vyzkoušenou, takže vím, že si ji na jaře moc užiju.



Když už jsme u těch dárků, tak vám ukážu i ty od sestry, i když tam té kosmetiky moc není. Ovšem její balíčky jsou pro mne vždycky neskutečný zážitek. Však mrkněte, už jen ta taštička s Hermionou! No není to boží? :) Z kosmetiky tu mám pak kouli do koupele od Bomb Cosmetics, které jsou prostě nejrozkošnější! A nechybělo ani jídlo a tady musím zmínit výborné oříšky od Mix It, které jsou doslova závislostí! Ségra prostě ví, co mám ráda a já bych takové dárky mohla dostávat každý týden! :D


Tak jo, to by zas pro jednou stačilo! Myslela jsem, že se tu objeví další novinky třeba až tak za dva-tři měsíce, ale ono nic! Sakriš.. Přijde někdy období, kdy budu mít větší spotřebu než nákupy..? :D

A co pěkného jste si v poslední době pořídili vy?

12 komentářů:

  1. Ty jo, Kláro, to je masakr :D Já teď můžu říct, že mi docela zásoby prořídly, i když stále je toho dost, o tom žádná. A moc gratuluji k nádherné spolupráci Makeup Revolution :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak, Péťo! :D Občas se to prostě sejde, no! :D Každopádně už teď na zásobách taky pěkně pracuju a nic moc nekupuju, tak to brzy snad prořídne :D A děkuju moc! ♥

      Vymazat
  2. No tak to je pořádná nálož! :) Krása, já už bych to neměla ani kam dávat mít to co ty :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. No ale to je krásné, nevím, co obdivovat dřív:-) Užívej si, že co se týká kosmetiky, tak nijak nestrádáš, mít větší spotřebu než nákupy by znamenalo, že by Tvé zásoby kosmetiky chudly a tenčily se a to přece žádný fanoušek do kosmetiky nechce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak krásně napsané, že si to snad opíšu, vytisknu a zarámuju a budu ukazovat všem, co budou mít námitky! :D

      Vymazat
  4. Krásne novinky i darčeky, ja už som si dávnejšie nekúpila z dekoratívnej kozmetiky jedine avon ale už musím niečo kúpiť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Klárko, já si pořídila nějaké nové skincare věcičky ze Sephory, kde jsem osobně nakupovala poprvé v životě, takže konečně ozkouším kultovní The Ordinary nebo The Inkey List. Jinak bohužel mám opačný problém, tenké zásoby a teď před výplatou i konto, už se ale těším až si po výplatě udělám zasloužený výlet do drogerie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabčo, naprosto chápu, aspoň s tou výplatou, moje konto taky občas brečí :D Tak dej pak vědět, jak ti značky sedly, The Ordinary mám taky už dlouuuuho na seznamu :)

      Vymazat
  6. YR pure řadu již má, nebo je to nějaké rozšíření? Každopádně krásné nákupy/novinky/dárky. Soli do koupele naprosto chápu, dnes jsem právě dopotřebovala jednu s mangem, sice příliš nevoněla, ale bavila mne. Isana je na toto sázka na jistotu. ☺♥ Moc povedený článek.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko, já si myslím, že o novinky nejde. Minimálně želé a čistící pěnu už nějakou dobu v sortimentu mají :) Solí není nikdy dost, ale Isana jsou stejně nejlepší! Tu mangovou tu mám taky, tak jsi mě na ni úplně navnadila :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)