neděle 28. listopadu 2021

Tipy na dárky - Pro ni, pro něj, pro dítě i celou rodinu.

Krásný den vám přeji!

Vánoce se nezadržitelně blíží a s tím přichází i ta zodpovědnost, vymyslet dárky a překvapení pro celou rodinu. Také vám to dělá nějakou tu chvíli vrásky, než vymyslíte něco pro všechny? Já nad tím dumám několik týdnů a čím jsem starší, tím začínám dřív, abych pak ke konci nebyla ve stresu.. No a nebudu lhát, rok od roku je těžší a těžší být stále originální! :D Letos jsem ale začala opravdu brzy a většinu dárků už mám vymyšlenou či dokonce nakoupenou, tak jsem si říkala, že by třeba mohl článek s tipy na dárky pomoci někomu, kdo ještě tápe a dumá a neví.. Já vždy podobný typ článků ráda pročítám, protože většinou mne při tom něco napadne :)


Rozdělila jsem článek do čtyř částí - dárky PRO NI, PRO NĚJ, PRO DÍTĚ a dárky PRO CELOU RODINU, ale samozřejmě netvrdím, že to musí být striktně pro jednoho či pro druhého.. spousta věcí se hodí pro všechny, ale tak nějak jsem to dělila dle toho, pro koho jsem si dané dárky představila.

Co si budeme povídat, vymyslet dárky PRO NI se zdají být asi nejjednodušší výzvou. Přeci jenom my ženský, jsme trochu marnivější. Alespoň nakupovat pro mě určitě není problém, protože stačí něco z kosmetiky, knížka nebo svíčka a já budu jásat a skákat dva metry vysoko :D Znáte mě. Ale určitě nepohrdnu ani nějakým hadříkem, univerzální je za mě nějaká pěkná kabelka, peněženka, šála, čepice a pár let zpět jsem se hodně radovala i z krásných kožených rukavic. Žádnou ženu pak neurazí šperk, nemám pravdu? Pěkné náušnice, řetízek, náramek nebo prstýnek? Pěkný a praktický dárek jsou určitě také hodinky. Nedávno jsem vám psala v podrobnějším článku, odkud je můj nejnovější úlovek. Potěší určitě i nějaký ten pomocník z elektra, ať už například fén, žehlička, kulma, epilátor, kartáček na obličej nebo i ten zubní. Já pak třeba nepohrdnu ani něčím do kuchyně. Nedávno jsem dostala sendvičovač a doma z něj máme radost všichni. Teď zase uvažuji o horkovzdušné fritéze pro rychlá a zdravá jídla.. Mamce jsem zase rok zpátky kupovala skleničky na koření, chňapku, zástěru a další nezbytnosti.. Když už mi docházejí nápady, tak to vždycky jistí poukazy na masáž, kosmetiku či ke kadeřníkovi. A mohla bych pokračovat dál a dál, protože my ženský toho potřebujeme a chceme prostě hodně, že jo? :)



Ovšem co je pro mne každoročně oříšek, to jsou dárky PRO NĚJ, vlastně pro jakéhokoliv mužského člena rodiny. Kdykoliv se zeptáte, odpověď zní: Já nic nechci, nic nepotřebuju, bla bla blaaa. A pak to vymýšlejme samy, že jo? Výhrou je, pokud mají muži ve vašem okolí nějaký koníček, který se dá podporovat. Mne často zachránila například hra na XBOX nebo nějaké sportovní doplňky, náčiní či oblečení, ale nedá se to využít vždy. U chlapů v naší rodině často vítězí i měkké dárky. Neradi totiž chodí oblečení nakupovat, takže Vánoce, svátky či narozky jsou vhodná příležitost, jak je nenásilně oháknout, ale zase je to vždycky risk s velikostmi. Stejně jako ženu by mohly potěšit i chlapa pěkné hodinky a překvapivě třeba i kosmetika! Můj muž je vždy nadšený, že má kosmetiku do zásoby a nemusí tak po celý rok nic řešit :D Já osobně zas třeba hrozně ráda naděluji parfémy, jakmile vidím příležitost, tak kupuji. Co může potěšit je také třeba předplatné oblíbeného časopisu či novin, oblíbené pití (na Vánoce vždy vycházejí fakt pěkná dárková balení alkoholu). Jeden rok u nás přinesl Ježíšek i zastřihovač vousů nebo holící strojek. Spoustu jich najdete například na Holime.cz. Skvělé jsou také pánské bedýnky Manboxeo, které si chlap musí vypáčit, aby se dostal k obsahu. A pak je tu samozřejmě nějaká elektronika a různé doplňky k ní (např. powerbanka, flash disk, externí úložiště, sluchátka,..). U nás jsem tedy na tohle spíš já, ale jeden tip pro vás mám a ten zní: autokamera! Vloni mne to nějakým záhadným způsobem napadlo a manžel byl vážně nadšený :)



Dárky PRO DÍTĚ jsou zatím pořád celkem na pohodu, protože toho je tolik a ty děti jsou takové hračičky, že se vždycky něco vymyslí. Já třeba vím, že Pantáta bude mít vždycky radost z nějakého toho auta, traktoru, bagru nebo vláčku. Ideální je, když auto houká a troubí, to tady pak jezdíme skoro nonstop a já už budu muset pořídit garáž. Co se čím dál tím více ukazuje jako skvělá investice, je chytrá Albi tužka. První knížky jsou od dvou let a v posledních týdnech si k ní Pantáta našel cestu. Prohlížíme si je spolu a povídáme si o zvířátkách, má rád i nahrané písničky, co tam jsou.. Knížky. To je u nás taky jistota. Odmalička si je rád prohlíží. Číst si z nich sice nenechá, ale miluje zvukové knížky! Strašně povedené zvukové knížky mají v Dobrovským, u nás vede V lese, Na savaně či Svět lesa. Hodně oblíbené jsou kuchyňky, obchůdky či dílničky s nářadím. Danča má malý kutilský koutek a poslední dobou u něho tráví hodně času. Jen si v takovém případě obalte nervy, protože to kladívko nadělá pěkný rámus! Další tip je skákací hračka. Já sehnala lamu a ta je teď často parťákem. A největší trhák u nás? Bing. U nás je tenhle hloupý králík poslední měsíce velkým oblíbencem, takže k plyšovému Bingovi dostane pod stromeček zbytek party, povlečení a knížku. Po Vánocích tu bude maličko přebingováno :D Přikládám ještě článek o prvních hračkách, který jsem psala minulý rok, kde najdete hračky, které se u nás nejvíce osvědčily v začátcích.



Poslední kategorii jsem nazvala PRO CELOU RODINU a patří sem univerzální dárky. Jedním takovým, který se u nás od narození Pantáty stal tradicí, jsou fotodárky. Každý rok vytvářím fotoknihu s fotkami z uplynulého roku a babičky a prababičky mají vždycky radost. Ráda bych tuto tradici udržela a třeba za dvacet let budou mít krásnou sbírečku :) Objednávám obvykle u 24print.eu, kde to mám snadno a rychle připravené a doručené. Kromě fotoknih jsem za ty roky nechávala dělat i kupu dalších foto dárků - hodiny, kalendáře, polštáře, puzzle, hrníčky, klíčenky, magnetky.. a vždy se to setkalo s úspěchem. Pak jsou tu různá vtipná trička či hrnky, které také nikdy nezklamou. Vloni jsem objednávala rodičům trička z Bezvatriko.cz. Nezklamou určitě ani různé pochutiny, dárkové balíčky plné dobrot a tak dále. To se u nás najde snad každoročně, ať už to jsou zahraniční sladkosti z Candy Store, nejlepší oříšková máslaLifelike.cz, dokonalé čokolády Čokolandie nebo třeba výborné paštiky a pochutiny z Via Delicia, které měly doma také úspěch. Pro plánovače pak můžete pořídit diář nebo nějaký pěkný kalendář. Já dostávám diář každý rok a jsem za to ráda, alespoň pak nemusím nikde nic na poslední chvíli shánět. A když už nevíte kudy kam či není času nazbyt, tak to jistí dárková karta do oblíbeného obchodu, ať už vlezete kamkoliv, všude máte možnost zakoupit poukazy a karty, ať si obdarovaný může koupit, co sám uzná za vhodné :)

Tak co napadá vás? Máte ještě nějaký tip, co koupit chlapům k Vánocům? Sem s inspirací!

* Všechny e-shopy uvádím z vlastní iniciativy, nejedná se o spolupráce. Se všemi do jednoho mám osobní zkušenosti z nákupů, takže za ně ručím jako zákazník :)

8 komentářů:

  1. Je to tak, když chci, aby dárek udělal radost a ještě být originální, aby ode mě pořád všichni nedostávali každý rok jen kosmetiku, tak to dá práci vymýšlet. A největší práci mám s dárky pro chlapy, ty nakupuji vždy až naposled, protože pořád přemýšlím a tápu. Ale Tvoje tipy přišly vhod, třeba ta autokamera, ta by mohla mít úspěch:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, u mě úplně to samé.. A k tomu ještě půlka rodiny narozky a svátky od podzimu do Vánoc, takže půlku věcí vystřílím už na tom :D Autokameru jsem dávala manželovi vloni a fakt z ní měl radost, ani nevím, jak mě to tenkrát napadlo :D

      Vymazat
  2. Dárky pro něj jsou vždy peklo, pro bráchu je to v pohodě, ale třeba mamči přítel dostane peníze, ať si ty všechny pilky atd koupí :D A chlapa se také raději zeptám, rotože je hrozně těžké cokoliv vymýšlet.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakupovat něco chlapům je fakt peklo :D Já už o tom začínám přemýšlet od léta, abych do Vánoc stihla něco vymyslet :D

      Vymazat
  3. Super díky za inspiraci. Hledám momentálně nějaké dárky do firmy a ty krabice s páčidlem mi nepřijdou vůbec špatný, jdu do nich :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)