čtvrtek 20. května 2021

Too Faced: Paletka Sweet Peach

Krásný den vám přeji!

Protože znáte moje paletkové šílenství, asi vás nepřekvapí, že vám představím další úlovek. Ale opět si proložíme plechovky, ráda bych vám dnes představila moji druhou paletku od Too Faced - Sweet Peach, která u mne našla místo díky adopci od nejmilejší Lišky. Hned na úvod musím prozradit, že Sweet Peach nebyla nikdy mojí favoritkou ke koupi. Ani ne tak proto, že by nebyla hezká, ale půlka odstínů mi přišla podobná s Chocolate Bar, kterou doma mám a druhá půlka neměla nic, co bych už nenašla jinde, takže za plnou cenu mne nelákala. Navíc vůni broskví nemusím, tak prostě nebyla na pořadí :D ALE, jak jsem psala, Liška nabízela paletku za pakatel k adopci, proto jsem neváhala a do sbírky ji přijala. O paletku víc nebo míň, to už u mne asi nehraje roli :)


Co se týče barevného složení, tak ač by člověk čekal dle obalu nějaké výraznější barevné spektrum, ve skutečnosti obsahuje celkem jemné a neutrální odstíny. Jen pár barev je laděných do oranžova. Zbytek jsou hodně neutrální barvy jako krémové, hnědé a sem tam nějaký tmavší výstřelek. Díky tomu mne to asi nijak neláká a nemotivuje vytvářet s ní nějaké divočiny. Naopak ji používám k opravdu jednoduchým, běžným, denním líčením.. Je to kombinace matných a třpytivých stínů. Některé jsou výrazněji lesklé (hlavně Luscious), jiné obsahují spíš jemnější sheen. Odstín Talk Derby To Me pak jako jediný obsahuje miniaturní růžové třpytečky, které při aplikaci odlítávají. Ony celkově stíny TF jsou trochu sušší a hodně najemno namleté, takže při hrabání v paletce víc práší, ale naštěstí při aplikaci na oko hned sedají, dělají hezkou a celistvou vrstvu a s prášením to není nic hrozného.



Pigmentace
. To je u této paletky (a potažmo i paletky Chocolate Bar) další taková zvláštnost. Ony jsou ty stíny pigmentované dobře, to jako jo. Jsou maximálně ve dvou vrstvách intenzivní. Ale jsou takové trochu méně výrazné.. mdlejší.. nebo jak to popsat. Oproti jiným paletkám jsou prostě na oku "jemné" nebo spíš "nenápadné". Jo, to je to slovo. Prostě se stíny TF (oběma paletkama, co doma mám) se nedočkám žádného bum, wow, monokl na oku :D Chápete, co tím chci říct? Velmi těžko se to s nimi dá přehnat. Velmi těžko se dočkám něčeho mega výrazného.. Jsou prostě méně nápadné, a to i když použiji ty nejvýraznější stíny.. Respektive aspoň já to tak s nimi mám. Třeba to s nimi jen neumím, ale pro mě prostě platí rovnice: TF =  jemné líčení. Zase ale je to pro mne jistota a záruka, co se výdrže týče. Jak je na oko nanesu, tak je večer sundám. Nezmění se fakt ani o píď. V tom Too Faced vážně miluju a třeba na plesy, akce či na celý den do práce byly vždycky jasná volba :)






A na co jsem málem zapomněla? Balení! Že Too Faced má asi ty nejroztomilejší obaly, se shodneme. Jsou plechové, díky tomu trochu těžší na cestování, ale zase je jen tak nerozbijete. A co taky TF umí? Krásně ty stíny navonět. Sice vůni broskví úplně nevyhledávám, tu čokoládu mám přeci jen radši :D, ale i tak jsou voňavé stíny milá drobnost..








Sečteno podtrženo: Sweet Peach je fajn. Mojí nejoblíbenější paletkou se sice nestane a za novou bych plnou cenu nedala, ale jsem ráda, že ji mám a určitě do ní občas sáhnu. Stejně jako Chocolate Bar je to pro mě naprostá ideálka na takové to běžné nošení. Pokud si nepotřebujete dávat na oči denně jiné barvy a jedete v zajetých kolejích, barevně se vám líbí, tak věřím, že vám skvěle poslouží. Seženete v parfumeriích Sephora. Najdete ji tady za 1430 Kč.

Co vy a Too Faced? Máte nějakou oblíbenou paletku od nich? Vlastníte Sweet Peach?

10 komentářů:

  1. Já nemám od Too Faced žádnou paletku, nicméně o této jsem přemýšlela a vypadá velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je krásná :) Asi pro mě není úplně nutností, ale jsem ráda, že ji mám.

      Vymazat
  2. Pamatuji si, jak k nám tenkrát přišla a já ji sháněla, ale nějak jsem otálela, čekala na slevu, pak nebyla chvilku k mání a mě to mezitím nějak přešlo, protože ano, líbí se mi a to hodně, ale asi to nezajiskřilo natolik, abych si ji koupila. Jinak, líčení krásné, linky taky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, takhle to mám se spoustouuu kosmetiky :D A moc děkuju!

      Vymazat
  3. Od této značky nic nemám. Paletka vypadá hezky, ale tolik peněz by se mi za ni taky nechtělo dávat.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Sephoře jedině se slevou :D Dají se naštěstí sehnat i kolem tisícovky, když se zadaří, ale já jsem ráda, že tuhle mám za ještě mnohem míň :D

      Vymazat
  4. Paletka vypadá naprosto dokonale, odstíny se mi moc líbí. A taky jsi vytvořila moc pěkné líčení. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)