čtvrtek 13. května 2021

Bell Cosmetics: Bronzer, tvářenka, rozjasňující pudr

Krásný den vám přeji!

Slíbila jsem vám co nejdříve informace o kosmetice Bell Cosmetics, kterou jsem nedávno poprvé objednávala na základě spousty kladných referencí holek na Instagramu. Hrozně se mi kosmetika zalíbila, tak jsem na zkoušku vzala od každého něco - laky, pudry, tužky na oči. Na e-shopu Bell-Cosmetics.cz bývají často akce, tak se na to postupně podíváme, ať víte, po čem určitě (ne)sáhnout.. Dnes se zaměřím na pudrové produkty a příště si dáme zbytek.


Jasnými favority k prvnímu nákupu byly pudry z kolekce Animal Instinct - Coconut a Banana. Ty jsem si zamilovala na první pohled, takže jakmile přišla vhodná příležitost, letěly do košíku :D Coconut je bronzující pudr, Banana potom rozjasňující. A dobře víte, že rozjasňovačů já nemám nikdy dost a vůni kokosu neodolám nikdy.. :)




Kokosový bronzer? JO! Monkey Bussiness Coconut je roztomilá záležitost od pohledu. Krásný obal, po otevření i příjemná kokosová vůně. Vnitřek se skládá ze dvou barevných částí. Vnější kruh tvoří matný hnědý pudr, vnitřek je pak lesklý béžový. Bronzer je čistě do hněda, žádný oranžový podtón, takže je vhodný i pro světlejší typy pleti. Velikost jednotlivých částí je poměrně velká, takže je můžete nabírat jak jednotlivě, tak dohromady.. To vám zaručí pokaždé trochu jiný a originální odstín. Bronzer je velmi jemně namletý, ale téměř nepráší a na pleť si sedá okamžitě. Pigmentace je střední. Pro výraznější efekt je potřeba do něho hrábnout víc. Na druhou stranu pokud chcete dosáhnout jenom jemného a nenápadného bronzování, není potřeba se ho bát. Výdrž je pak celodenní, k večeru sice lehce ubývá na intenzitě, ale při té zátěži, které se make-upu poslední dobou dostává s rouškou a respirátorem, je to i tak hodně dobré. 







No a pokud nemáte dost rozjasněnou pleť nebo máte rádi vůni banánů, tak pak je tu Rozjasňující pudr Monkey Bussiness Banana. Opět stejné roztomilé balení, tentokrát banánová vůně. Složení je i tady ze dvou barev. Třpytivý a tmavší střed a světlý okraj. Vnější část obsahuje jen opravdu slabý sheen, je víceméně matná. Rozjasňovač - střed je pak jemně namletý s výraznějším shimmerem, ale s podtónem do žluta, takže se nejedná o úplně univerzální kousek. Pigmentace je slabší než u dalších produktů, ALE.. Pokud jej chci použít jako rozjasňující pudr na celý obličej, musí ho být opravdu málo, jinak je lesk výrazný a žlutý podtón znatelný. Náhražka klasického pudru to pro mě tedy není. Ovšem problém není ho vrstvit a použít jako klasický rozjasňovač. Opět je tu ten podtón a tady už hodně výrazný a to se mi prostě ne vždycky líbí a hodí, ale je to pro mě tímto způsobem využitelnější. No a pak je tu výdrž, která je prostě slabá v každém případě.. Jako pudr to nevydrží ani půl dne, ve větším množství alá rozjasňovač je to lepší, ale max těch osm hodin, pak prostě mizí.. Takže tohle mě úplně nenadchlo.








A pak tu mám ještě tvářenky. Prvně vám ukážu tuhle krásnou růžovou z kolekce Nude Bloom. Opět krásné balení a roztomilý design. Tvářenka, respektive modelovací paletka, jak je to oficiálně nazváno, má v sobě krásný reliéf a tři odstíny růžové. Opět se s nimi dá nakládat dle libosti, díky velikosti jednotlivých částí se daří hrábnout štětcem do každé zvlášť nebo můžete kombinovat. Já většinou kombinuji všechny tři odstíny, díky čemuž získávám, krásnou jemnou růžovou, která dodává tvářím na šťavnatosti. Pigmentace je i tady střední, takže se nemusíte se bát, že to s ní přeženete, intenzitu si korigujete sami. Na pleť sedne a drží tam po celý den, takže za mě parádní tvářenka.








A protože tvářenky od Bell jsou hodně chválené a oblíbené, tak jsem vzala za pár korun ještě tvářenku Sun Tun, což je krásný, dost univerzální odstín, využitelný ve valné většině líčení a vhodný pro většinu barevných typů. Popsala bych ji jako jemnější cihlovou s lehkým zlatým shimmerem. Velikostně je menší, díky čemuž je kompaktnější na cesty. Pigmentace je tady o poznání vyšší, s touto tvářenkou se to dá přehnat mnohem snadněji. Pro mě osobně je však nositelnější, takže mi ani nevadí, když je občas výraznější. Opět jemné namletí, ale vůbec nepráší a na pleť skvěle sedá a drží tam od rána do večera bez výraznějších změn. Téhle tvářence nemám absolutně co vytknout. Kupovala jsem ji asi za 40 Kč, takže velmi dobrý kup a aktuálně můj velký oblíbenec! :)








Sečteno podtrženo: Každý pes, jiná ves. Některé kousky jsou silněji pigmentované, jiné méně. Některé drží do roztrhání těla, jiné ztrácí na intenzitě, ale ve výsledku jsou všechny čtyři použitelné a ráda po nich sáhnu. Za nejslabší článek považuji asi banánový pudr, který není barevně úplně nejvhodnější a kvalitou je trochu horší, ale zase třeba tvářenky jsou opravdu skvělé! Takže do Bell Cosmetics klidně jděte, stojí pár kaček a kvalita je za ty peníze velmi dobrá (a to jsem vám pořád ještě nepředstavila to nejlepší ;)). Seženete na oficiálním e-shopu zde. Nakupovala jsem ve slevách, které tam mají vcelku pravidelně a mám pocit, že nic nestálo přes 100 Kč :)


Co vy a Bell Cosmetics? Znáte tuto značku? Zkoušeli jste něco? Co mi můžete doporučit?

4 komentáře:

  1. Znám a často objednávám, před časem mě na tuhle značku nalákala Gabulka (má i slevový kod), hodně ve svých videích o produktech téhle značky mluvila, nic z toho, co doporučovala mě nezklamalo:-)
    Jinak z těchto produktů mám jen bronzer, nalákala mě ta vůně, kokos to je moje, plus víc odstínů v jednom balení:-) Co jsem ale neměla a zaujalo mě, tak jsou obě tvářenky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenky jsou moc fajn, určitě nemám poslední (navíc mívají krásné designy :D). A příště musím sáhnout ještě po rtěnkách, ty chválí snad všichni! :D

      Vymazat
  2. Nic z toho nemám. Ale ten babana pudr není rozjasňovač. To je přece rozjasňující pudr. Alespoň to všude píšou. Nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mohla jsem to napsat líp, máš samozřejmě pravdu. I když jak píšu, na pudr moc třpytivý a k tomu žlutý, takže pro mě právě spíš rozjasňovač :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)