čtvrtek 15. dubna 2021

MOTD: Svěží jaro v zelené s FF Enchanted

Krásný den vám přeji!

Letošní jarní počasí je vskutku nevypočitatelné, ale jaro je tady, příroda se začíná probouzet a já už se nemůžu dočkat, až se bude venku všechno zelenat! Ovšem než se tak stane, nechávám aspoň zazelenat oči a snažím se trochu tu přírodu povzbudit :D Tentokrát je to v akci paletka Forever Flawless Enchanted, kterou jsem vám představila v minulém článku :) A vyzkoušela jsem i pár novinek značky Bell Cosmetics.


Použité produkty:

Oči: Paletka FF Enchanted - Makeup Revolution, tužka na oči 12H Colour - Dermacol, linky Renaissance Flick - Revolution, řasenka Better Than Sex - Too Faced

Tvář: korektor Always Fabulous- Bourjois, Fit Me Matte - Maybelline, pudr - Pond's, konturovací pudr Coconut - Bell Cosmetics, tvářenka Glow Cheek Set - Bell Cosmetics, rozjasňující pudr Banana - Bell Cosmetics

Rty: kit rtěnek XO Petra, odstín Lip Filler - Makeup Revolution

Nehty: Laky Bell Cosmetics Spicy Nail Enamel a Floral Vibes Glam





Samozřejmě nesmí chybět ani detailní foto:



Musím říct, že po dlouhé době to bylo líčení, ve kterém jsem se cítila fakt dobře a "slušivě" a to se nechci nijak kasat :D Zelenou já prostě můžu a tohle je moje gusto :)

Jak to máte s barvama na jaře vy? Jdete do výraznějších a hravějších tónů nebo jedete v zajetých kolejích? :)

8 komentářů:

  1. Přiznám se, že zelenou na očích nemusím, nějak se v téhle barvě necítím, ale Tobě moc sluší, opravdu se mi na Tobě líbí:-) Je to takové ,,fresh" jarní líčení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Zelená je taková diskutabilní barva :D Ale nevím proč, já ji jako barvu samotnou nemusím, ale v líčení mi přijde super :)

      Vymazat
  2. Taky to jaro netrpelive vyhlizim. Vcera jsem si objednala novou paletku a tuzky na oci (ty jsou na YT vychvalovane az do nebes) Lovely Pastels Tropics https://www.pinkpanda.cz/vyhledavani?search_type=products&q=Pastel+tropics a uz se tesim, az mi prijde. Budou nove hratky s barvickami 😊
    kukushkaCZ

    OdpovědětVymazat
  3. Ty umíš dokonale pracovat s tmavými odstíny. To já ne. Fakt povedené líčení.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! Přitom já mám pocit, že moc neumím :D Občas je to flekatý a neblendím to úplně doširoka až nad oblouk :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)