neděle 28. března 2021

Ryor: Voňavá Sakura

Krásný den vám přeji!

Jaro je tady! A proto vám přináším tip na jarní záležitost z dílny značky Ryor. Kdy jindy si totiž užívat Sakuru, hm? Značka Ryor překvapuje stále zajímavějšími a krásně vonícími produkty. Sladká, omamná vůně třešňového květu je zážitek, a tak určitě nesmíte minout jejich cukrový peeling či balzám na rty v této variaci. 

Cukrové peelingy této značky jsou jedny z těch nejlepších, které znám a je to přesně ten typ peelingu, který mám nejraději. Verze s japonskou třešní je příjemnou, pečující záležitostí s vyjarněnou vůní.

Oficiální popis: Cukrový peeling odstraňuje odumřelé kožní buňky. Pokožka celého těla je po aplikaci jemná, vláčná a provoněná elegantní vůní. Díky obsahu oleje nahrazuje tělové mléko. 


Jestli jste stejně jako já fanoušci olejových peelingů, které kromě vydrhnutí zajistí i následnou péči, tak zpozorněte. Tento totiž zvládá bravurně obě činnosti. Zrníčka jsou hrubší, očistí opravdu důkladně a to i bez drhnutí, bohatě stačí jemně roztírat. Peeling je cukrový, takže se zrníčka snadno a rychle rozpouští a zároveň nedráždí pokožku (jako tomu může být u solného). Dá se použít i po holení, vystavení pokožky sluníčku či nějaké větší námaze a obejde se to bez štípání či začervenání. Pokožka je po umytí krásně rozjasněná a zbavená nečistot i odumřelých buněk. Zároveň díky olejům je pokožka opečovávaná, takže už nepotřebujete mazat, protože výživy dostala už při mytí dostatek. A taky po umytí dlouho a krásně voní, takže jednoduše: je postaráno. Jen to chce opatrnější manipulaci, protože oleje jsou vysrážené v kelímku na povrchu, proto je potřeba peeling trochu zamíchat, ať vezmete od každého trochu a nikde s tím moc necestovat, kelímek nenaklápět a mít jej neustále pořádně zašroubovaný, ať si olej zbytečně nevylijete. Pokud tohle pro vás není překážkou, tak zaručuji, že si spolu sednete a udělá vám skvělou službu! 



Také máte pocit, že balzámů na rty není nikdy dost a že se další neztratí? Já jich mám doma kupu a dělají mi společnost v podstatě nonstop. Ač nosím často a hodně i rtěnky, tak nějaký balzám nesmí chybět v žádné kabelce či kapse bundy a u postele či na stole musí taky vždy nějaký kousek být. A posledních několik měsíců byl mým společníkem tento balzám s rýžovým olejem a japonskou třešní..

Oficiální popis: Balzám na rty s jemnou svěží vůní obsahuje vyváženou kombinaci rýžového a ricinového oleje s bambuckým a kakaovým máslem. Je snadno roztíratelný a na rtech dlouho vydrží. Rty jsou po aplikaci zvláčněné, hydratované a regenerované. Efekt je znatelný již po prvním použití. Je vhodný i jako ochrana rtů do mrazu.



Hned na úvod je třeba říct, že třídím balzámy dle funkčnosti na "denní" a "noční". Stejně jako u krémů čekám od denního odlehčenou texturu a hydrataci a u nočního pořádnou hloubkovou péči a výživu. Tento kousek pak rozhodně spadá do kategorie balzámů, které mi dělaly společnost během dne, díky své odlehčenější textuře a větším hydratačním než-li vyživujícím účinkům. Balzám je lehoučký, obsah másel se sice nezapře a pod tělesnou teplotou se balzám trochu roztéká, ale na rty se natírá jen ve slabé a velmi nenápadné vrstvě, která zajistí vláčnost rtů a okamžitou hydrataci. Dá se jim doplnit i rtěnka, protože její efekt nijak nenarušuje. Na druhou stranu balzám nezajistí pořádnou výživu a pokud máte sušší či pnoucí rty, tak potřebujete těžší kalibr. Je to spíš takový ten typ balzámu, po kterém sáhnete, když potřebujete rtům honem dodat trochu zvlhčení a hydratace, ale neočekáváte od něj žádnou výživu a léčbu. Pokud už jsem cítila, že rty hodně pnou nebo pálí, nanášela jsem výživnější bomby, na to byl tento kousek krátký. Ještě mám trochu výtku i k balení, ač sice oku lahodí, tak tyčinka je v obyčejném tvrdém plastu, kde se lehce viklá a celou dobu jsem měla obavy, že v kabelce nepřežije, takže jsem jej brala na cesty minimálně a raději jsem ho používala doma..



Sečteno podtrženo:
Cukrový peeling je rozhodně příjemný kousek, který se postará nejen o vyčištění pokožky, ale i o následnou péči, takže nemusíte po použití už řešit mazání, ale rovnou šupky dupky do pyžama. To já můžu. Najdete ho tady, balení je 325g za 167 Kč (cena se může v partnerských obchodech mírně lišit), ale pořád je to velmi příjemná cena za fajn pomocníka. Balzám na rty není z těch, který by mi učaroval a našel si cestu k mému srdci, protože ač v okamžiku rtům dodá vláhu, nezajistí žádnou hloubkovou a důkladnou péči, což já u balzámů upřednostňuji. Najdete ho zde, cena na e-shopu je 91 Kč za 4,5 g.

Znáte tyto dva kousky? Zaujaly vás?

*PR produkty zaslané zastoupením značky Ryor

10 komentářů:

  1. Peelingy od Ryoru jsou za mě jedny z nejlepších :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Peeling od Ryoru jsem ještě nezkoušela, vím, že mají v nabídce peeling s vůní Lemongrass, o tomto jsem ani nevěděla, ale lákal by mě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mají i Lemongrass a já tu mám ještě i ten z limitky Šeřík, tak na ten se taky moooc těším! :)

      Vymazat
  3. Moc ma zaujal ten peeling. Práve teraz na jar niečo takéto potrebujem, lebo blíži sa obdobie šiat a sukní a nemám rada, keď mám suché hlavne nohy. Necítim sa tak komfortne. ten určite pôjdem pozrieť do drogérky. :)
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, mám to podobně. A tohle je super, že to prostě skvěle pokožku vyhladí a ještě vyživí! :)

      Vymazat
  4. Ahoj Klárko, Ryor mám ráda, dlouho jsem od nich nic neměla. Sakura je skvělý nápad, záleží, jak reálná bude vůně, rozhodně za sebe tleskám, protože loňská jarní verze s šeříkem pro mne fakt není, šeřík nemám velmi ráda, vyhýbám se mu, jak jen to jde. Na toto se ráda podívám. ☺
    Hasskova 65/5

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je u peelingu fakt věrohodná, moc doporučuji! U balzámu je trochu jiná, ale u balzámu se hůř zachycuje. A pozor, navíc je Sakura v nabídce trvale, žádná limitka! ;)

      Vymazat
  5. Cukrový peeling mě rozhodně zaujal :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)