neděle 28. února 2021

Kosmetické novinky | Únor 2021

Krásný nedělní den vám přeji!

Ani tento týden vás neochudím o nové video a protože máme posledního února, čekají tu na vás Kosmetické novinky za únor 2021. Na začátku měsíce jsem si říkala, že je čas trochu zpomalit s nákupy a dát si na chvíli pohov.. Co myslíte, povedlo se mi to? Samozřejmě ani náhodou! :D V drogériích se totiž objevila spousta výprodejů a akcí a já už v tom zase jedu! Pořád věřím, že nákupní stopku se mi jednou podaří splnit.. Ale v únoru to tedy nebylo. Tak se pojďme na ty moje úlovky podívat!


Mohlo mě napadnout, že únor bývá měsícem výprodejů, kdy značky čistí stojany od starých kousků a připravují si pro nás na jaro novinky.. :D Prvním takovým stojanem, který se na jaro začal připravovat, byl ten od Sally Hansen a hned na začátku únoru vystřelil do slev celou kolekci laků Jelly Belly a pár barev ze stálé nabídky Insta-Dri, a protože jsem s laky měla dobrou zkušenost a stály ve slevě 49,90 Kč, několik dalších kousků jsem pořídila. A když už jsem nakupovala, konečně jsem se rozhoupala a vzala i jednu rtěnku z kávové limitky rtěnek Super Stay Matte Ink od Maybelline. Pořád mám v hlavě i ostatní odstíny, protože tenhle kousek je naprosto boží! Ale tady se zatím pořád držím a prozatím si užívám jen tuhle v odstínu 260 Hazelnut Hypnotizer.


Uběhl sotva týden a objevil se další výprodej, tentokrát u značky Essence. Tam naštěstí nebylo tolik zajímavých věcí, zaujaly mne v podstatě jenom laky na nehty, které stály 19,90/ks. Vyprodávala se dobře půlka barev, takže se určitě máme na co těšit v jarním updatu. Já nakonec vzala dva a to odstín 51 Light It Up a 59 Sparks Fly a považuji to za jeden z nejlepších nákupů! Laky Essence jsem doma neměla hodně dlouho a teď zjišťuji, jaká chyba to byla! Jsou totiž naprosto perfektní! Úplně mě dostalo, jak skvěle se s nimi pracuje, kryjí v jedné vrstvě, rychle schnou a hlavně dobře drží! Většinou zvládají bez potíží 5 - 6 dní a od té doby, co jsem je pořídila, používám jen tyto dva. Kromě Essence laků mi doma přistály ještě další pomocníci na nehty: sprej na urychlení schnutí S-he a top coat Inst-Dri. Sprej S-he ode mne už dobře znáte, takže hned jak došlo první balení, pořizovala jsem další. Top coat mi zrovna docházel, takže jsem hledala adekvátní náhradu a na IG mi zrovna vyskočilo doporučení na tento od Sally Hansen. Na základě fotky mi pak spousta z vás psala, že je vaším oblíbencem, takže věřím, že si spolu sedneme a spíš nechápu, jak je možné, že jsem ho dosud nezkoušela. Dost nutně jsem potřebovala i nový pilník, takže jsem vzala jeden od Ebelin. Dlouho u nás byla vyprodaná sůl Goodbye Stress od Kneipp, takže když se konečně objevila, jednu jsem si hned na zkoušku koupila. A poslední z fotky je lak na vlasy Taft Hello Winter Anti-Static, který se vyprodával za 39,90. Zrovna mi lak dochází, takže do zásoby. Taft laky jsou za mě nejlepší a tenhle je sice zimní limitka, ale nevím jak vám, mně statická elektřina hází vlasy i kdykoliv jindy, nejen v zimě, takže tenhle lak určitě užiju :D


A přišel další týden a tam to byla doslova smršť :D Přišly výprodeje stojanů Catrice a Trend It Up. U Trend It Up to až taková sláva nebyla. Šlo tam pár tužek, laků, péče o nehty.. A z toho co mne zaujalo akorát Ultimate Sparkle Liquid oční stíny, které sklízely velký úspěch na Instagramu. Vzala jsem rovnou všechny tři odstíny. Však za 29,90 Kč, neberte to! :D Dělají krásný chromo efekt, i když aplikace za mě není úplně výhra. Pak už mne u nich zaujala jenom tvářenka v odstínu 55. Opět stála pár kaček a jejich tvářenky se prodávají poměrně dost, tak aspoň můžu vyzkoušet, zda za to stojí.


No ale Catrice.. to jsem vzala vážně útokem. To byl za mě dosud nejpovedenější výprodej! Do slev šlo poměrně dost zajímavých věcí. Například laky na nehty Gold. Koukala jsem na ně už dlouho, ale plná cena se mi dávat nechtěla, takže když se zlevnily na 39,90 Kč, nebylo moc o čem.. Nemohla jsem si vybrat odstín, tak jsem vzala všechny. Šlo i pár laků z běžné kolekce nebo třeba i top coat Super Dry Gloss. Jak jsem psala výše, zrovna mi top coat docházel, takže jsem vzala pro jistotu i tento. Z nějakého mne dosud neznámého důvodu mi skončily v košíku i umělé řasy.. Po procitnutí jsem se zděsila a pořád nevím, co s nimi budu dělat, ale prostě mi za 49,90 nedaly spát. Do výprodeje šly i dva odstíny gelových rtěnek, tak jsem vzala odstín 20. Teď je to celkem nepoužitelný kousek, protože je hodně hydratační s gelovou texturou a na rtech tak úplně nedrží, ale prostě jsem ji musela mít. Co jsem brala cíleně a ve výprodeji mne zaujalo asi nejvíc, byly řasenky Eyeconista. Když kdysi přišly na trh, tak se o nich hodně mluvilo, dost lidí je i chválilo, tak jsem vzala jednu v klasické a jednu ve voděodolné verzi. Poslední úlovek je pak fix na obočí Brow Comb. Je to fix na dokreslování chloupků s takovými těmi "zoubky" na špičce, tak uvidíme, jak to bude fungovat. Mají tři odstíny, já jsem brala nejtmavší odstín 030.


A po celý únor tu pak byla ještě jedna hodně neodolatelná akce v Rossmannovi, masky na obličej 2+2 zdarma. Je vám jasné, že zrovna já, jsem si tohle nemohla nechat ujít, že? Samozřejmě nezůstalo jen u nich, ale domů jsem přišla zase s půlkou tašky a prázdnou peněženkou. Kdykoliv totiž přijdu do Rossmanna, úkol je jasný - kromě jiného doplnit zásobu solí do koupele! Takže jsem opět vzala oblíbené soli Isana - Calm down a Good Dreams. Narazila jsem i na limitku Ruhe Oase a věřím, že nezklame. Pak jsou tu ty masky.. Vzala jsem pár kousků od Garnier, které jsem ještě nezkoušela, plátýnkové Freeman, které měly tři, takže čtvrtou jsem doplnila o kolagenovou masku Isana a pak čtveřici korejských masek Dermal. Ty vypadají fakt dobře a těším se až je zkusím. Bohužel se mi ani tady nepodařilo minout bez povšimnutí výprodeje, takže mi v košíku přistála paletka Power od Essence, dvě tužky na rty Lip Duo Sculpt Bourjois nebo třeba rtěnka Catrice. Ufff.


Poslední výprodej, kterému jsem neodolala (a doufám, že na delší dobu), byl v DMku na soli do koupele Tetesept a t: by tetesept. Šly na 19,90, tak jsem od každého pár vzala, ať tu mám zásobu. Víte, že si koupel užívám každou chvíli. A navíc jsem si říkala, že taková sůl Antistress teď není úplně k zahození. A co si budeme povídat, Porci štěstí taky nutně potřebujeme! Jestli bychom si tu koupel se solí neměli dopřát všichni! :D Přidám tip ještě na jeden výprodej v DM drogérii a to na svíčky. Já jsem vzala dvě od Glade, jednu menší ve vánoční vůni Frosted Candy Cane, což je sladká vůně ozvláštněná o mentol a druhou sladší a trochu jarně naladěnou Romantic Vanilla Blossom.


A úplně na samý konec tu mám jeden dokonalý dárek. Letošní Valentýn byl u nás trochu ve větší slávě než obvykle. Většinou to moc neřešíme, ale letos jsme si to prostě užívali tak nějak víc a chtěli jsme si zpříjemnit ty depresivní dny, které poslední dobou panují. A manželovi se tedy opravdu podařilo můj den rozsvítit. Paletkou Estée Lauder mi vyrazil dech a udělal neskutečnou radost. Paletka stínů Pure Color Envy obsahuje pět očních stínů, zrcátko a aplikátory. Dostupná je v několika barevných variantách, přičemž já mám Currant Desire v jemných, šedo-fialových barvách. Barvy přímo pro mě, je vidět, že si dal s dárkem práci a že mě zná. A já mám ohromnou radost, že můžu ve sbírce přivítat takovou luxusní krásku.


Tak a za únor je to vše! Musím říci, že na to, že jsem nakupovat nechtěla, toho mám doma nového nějak moc :D Trochu doufám, že třeba březen bude trochu mírnější.. Co myslíte, dokážu to? :D

A co pěkného jste si pořídili v poslední době vy? Odolali jste výprodejům? A dostali jste něco pěkného k Valentýnu? 

14 komentářů:

  1. Pro mě je jediná cesta jak odolat výprodejům, tak o nich nevědět:-D Ale o těch v dm mě informovala kamarádka, tak jsem si tam skočila a tu radost si udělala:-) Řasenka Eyeconista je báječná, aspoň na moje řasy.
    Valentýn byl letos u nás pojat sladce, takže ať žijí kalorie, jako by těch kil navíc nebylo po zimě a Vánocích dost:-D Paletka je překrásná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, kez bych ja o vyprodejich nevedela a mela nejakou sanci se jim vyhnout :D Pracovat v drogerii je fakt za trest! Na Eyeconistu jsem zvedava, docela me prekvapilo, ze uz ji vyprodavaji..

      Vymazat
  2. Nooo, můj únor byl také masakr :D Též jsem neodolala maskám a něčemu do koupele. Výprodeje ve stojanech mě ale minuly, u Essence ani Catrice mě nic moc nezaujalo.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste ze u nas nemeli tu Isana limitku s vecmi do koupele, aspon za neco jsem usetrila :D

      Vymazat
  3. Ja som už dávno nič nekúpila z drogerii skôr si kupujem profesionálnu kozmetiku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim si z tebe vzit priklad! :D Potrebuji sve nakupy zkrotit!

      Vymazat
  4. Já teď moc nenakupuju, takže v pohodě odolávám. Jinak se mi líbí ty laky na nehty.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To závidím, já už bych se měla taky srovnat! :D

      Vymazat
  5. Paletka je nádherná, laky Catrice mám moc ráda. Já jsem o výprodejích nevěděla, takže jsem si jen náhodou koupila lak na nehty Catrice odstín 100.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň něco! :) Catrice laky jsou fajn, i když ty Essence mi přijdou o něco lepší :D

      Vymazat
    2. U Essence mám problém, že mi ani s dobrým top coatem moc nedrží. Ale líbí se mi mentolový odstín od s-he tak si ho koncem týdne zřejmě pořídím.

      Vymazat
    3. Tak já to mám přesně naopak :D Catrice zvládnou většinou jen dva-tři dny, ale tyhle Essence mám na nehtech skoro týden.. až jsem sama v šoku, jak dobře drží. Až přijdou nové odstíny, tak vezmu na zkoušku další :)

      Vymazat
  6. No jako vidím, že výprodeje jsi vzala útokem. :D já v drogerii dlouho nebyla.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj život by byl mnohem jednodušší, kdybych tam nepracovala :D Nedalo se prostě odolat!

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)