čtvrtek 21. ledna 2021

MOTD: Zelené třpytivé s paletkou Chilled

Krásný den vám přeji!

Moje zběsilé testování a zkoušení paletek stále pokračuje, dneska bych vám ráda ukázala ještě jedno líčení, které jsem vytáhla během Vánoc a následně v lednu skoro stejnou variaci ještě jednou. Kdy jindy vytáhnout na oči zelenou než když jsem seděla vedle stromečku :D Pěkně jsem ladila. Využila jsem k tomu paletku Chilled a její krásné zelinkavé stíny a třpytky..


Že jsem na třpytivé a lesklé stíny víte, ale že nemám ráda samostatné třpytky taky. Ovšem docela jim začínám přicházet na chuť, alespoň těm z paletek FF. Snadno a rychle se mi s nimi pracuje, nanáším je bez báze a drží na svém místě celý den, takže proč jimi občas líčení trochu neoživit.


Použité produkty tentokrát formou fotky:



Na moment vykouklo i sluníčko, abych vám to mohla vyfotit za plného svitu a vy viděli plně ten lesk a blesk :D




Líčení jsem měla i na videu, kdybyste ho rádi viděli i jinak a na očích mi včetně třpytek vydrželo od rána do večera, takže za mě ohromná spokojenost. No a příště už se objeví snad i samotná recenze na paletku Chilled, prozkoušenou už ji mám pořádně :)

Tak co na to říkáte? Jak se vám líbí celo-zelená a k tomu ještě třpytivá variace?

8 komentářů:

  1. Miluji třpyt a lesk, co se třpytí a blyští, to je moje, musím pochválit, vážně pěkné líčení a ke stromečku i skvěle se hodící:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to nádherně, jako vždy. Tyhle líčící články mě u tebe baví.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, to jsem ráda! Brzy zase něco připravím :D

      Vymazat
  3. Opět krásné líčení, nádhera. :) Ta zelená se povedla.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)