úterý 29. září 2020

MOTD: Podzim přichází s paletkou Fire

Krásný den vám přeji!

Tak posuneme se zase o krok dál. Podzim klepe na dveře a k němu se nadmíru hodí paletka Fire, která v sobě ukrývá spoustu podzimních barev jako je hnědá, oranžová nebo žlutá. Nebo vám to snad nepřipomíná barvy podzimního listí, na které dopadá pozdní slunko? :) No a v těchto barvách se já momentálně vyžívám. Ve vhodnější dobu bych si paletku fakt pořídit nemohla. Zatímco léto bylo plné růžové, tak teď si lebedím v oranžové a žluté a ideálně v kombinaci.. Dnes vám rovnou dvě takové ukážu..



První líčení jste mohli vidět v posledním videu. Hnědá, oranžová, žlutá. A to je vše. Ale ta kombinace se mi ve výsledku líbí. A je celkem zvláštní, jak podobné teplé barvy sedí i k modrým očím, že? Já si vždy myslela, že tohle ke mně prostě nepůjde :D




Použité produkty:

Tvář: korektor - True Match La Touche Magique - L'oréal Paris, make-up - Photofocus Foundantion - Wet&Wild, pudr - Pond's, konturovací paletka (konturovací pudr + rozjasňovač) - X0 Petra - Makeup Revolution, tvářenka - Compact Pastell - Max Factor, barva na obočí - Ka-Brow - Benefit

Oči: paletka - Forever Flawless Fire - Makeup Revolution, linky - Renaissance Flick - Makeup Revolution, tužka na oči - 12H True Color - Dermacol, řasenka - Lash Paradise - L'oréal Paris

Rty: rtěnka - Rouge Faboleux - Bourjois




A druhé? Chtěla jsem ještě vytáhnout žlutou, dokud to venku alespoň trochu připomínalo léto.. Dobře, tohle je tedy spíš než podzim rozloučení s létem :D V podstatě jsou to stejné barvy, jen tentokrát jinak poskládané.. Jo a taky nepovedená linka, protože prostě každý den není posvícení..



Použité produkty:

Tvář: korektor - True Match La Touche Magique - L'oréal Paris, make-up - Photofocus Foundantion - Wet&Wild, pudr - Pond's, konturovací paletka - X0 Petra - Makeup Revolution, tvářenka - Compact Pastell - Max Factor, rozjasňovač - Mary Loumanizer - The Balm, barva na obočí - Gimme Brow - Benefit

Oči: paletka - Forever Flawless Fire - Makeup Revolution, linky - Renaissance Flick - Makeup Revolution, tužka na oči - 12H True Color - Dermacol, řasenka - Lash Paradise - L'oréal Paris

Rty: rtěnka - Pure Lip Color 02 - Alcina



Tak jo, podzim máme tady a paletka Fire skrývá spoustu dalších možností, takže si myslím, že ji tu ještě uvidíte :) Dejte mi proto vědět:

Jak se připravujete v líčení na podzim vy? Jaké barvičky vytahujete a které naopak uklízíte? A které líčení vás zaujalo víc?

10 komentářů:

  1. Obě líčení ti moc sluší, ale kdybych měla zvolit jen jedno a to i v kontextu, které bych zvolila sama na sobě, tak je to to druhé, je to takové něžnější:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt to druhé? :-O :D To je trochu odfláklejší a přijde mi výraznější, já se líp cítila v tom prvním :D

      Vymazat
  2. pekné líčenie pre jesenné obdobie

    OdpovědětVymazat
  3. Opět moc krásné líčení. Já se takto výrazně nelíčím, ale líbí se mi to.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) To chápu, já to musím taky prokládat nějakou jednoduchou klasikou :D :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)