čtvrtek 6. srpna 2020

MOTD: Pink lady s I♥Revolution

Krásný den vám přeji!

Tak si zase jednou dáme líčení. Modrou jsem zas na chvíli vyměnila za růžovou. A kdo za to může? Moje milá kamarádka Markétka, díky které mám tuhle krásku od I ♥ Revolution! Ta paletka je tak nádherná! Zamilovala jsem se do ní na první pohled a to nejen kvůli krásnému obalu, ale i obsahu. Navíc léto barvám nahrává..


Tyhle paletky, sjednocené do jedné barvy, se mi hrozně zamlouvají. Samozřejmě tu proběhla nějaká ta inspirace Hudou, ale vyloženě zkopírované to není, tak to neřeším. Hlavně jsem sama překvapená, kolik variací na líčení mě napadá, i když v sobě má "jen" devět stínů! Zatím jsem ji vytáhla asi třikrát, z toho dvakrát tuhle variantu alá typicky růžový look, ale určitě to není všechno, co jsem z ní dostala :)


Jinak co se týče kvality paletky, tak pro vás časem určitě připravím bližší recenzi. Zatím jen prozradím, že jsou stíny hezky pigmentované, neopadávají, drží na místě po celý den a já je miluju! :D Je to taková ta klasika Revolution..


Musím říct, že růžová je jedna z mých nejoblíbenějších barev na očích. Cítím se v ní naprosto přirozeně a líbí se mi, jak vytáhne modré duhovky :) Určitě ji tu nevidíme naposledy!

A co vy a růžová? Nosíte? 

14 komentářů:

  1. Růžová Ti sluší, jsi v ní taková něžná, dívčí, ale zas nejvíc se mi na Tobě líbí asi modrá :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) No růžová a modrá jsou teď moje nejoblíbenější barvy z paletek, takže se tu určitě ještě objeví :D

      Vymazat
  2. Neodolala jsem a musela mrknout ještě dnes ...hihi:-)
    Paráda... růžová mě baví, Klárko.
    Moc se těším i na další looky.
    Paletku už mám taky na seznamu, .... tuhle krásku "nutně potřenuji"...hihi
    Přeji pěkný zbytek večera
    Děkuji za hezkou inspiraci 🌝

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova, Míšo! :) Jo MUR paletky jsou prostě boží, těm se nedá odolat! Jsou k pokusům přímo určené :)

      Vymazat
    2. To já jsem vděčná za tip a inspiraci, Klárko 🌝
      Už brzy budu mít tuhle krásku doma....už se nemůžu dočkat, jak ji budu "pokoušet"...hihi

      Vymazat
    3. Juhů, objednala jsi? :D Já taky! No počkej, až uvidíš, co vše mám na cestě.. EHM! :D

      Vymazat
  3. Růžovou úplně miluji, jak na nehtech, rtech, očích nebo i oblečení. Líčení nádherné, růžová na očích Ti neobyčejně sluší a vzhledem k mému prohlášení, jak miluji růžovou se nejde divit, že tuhle nádheru budu rozhodně potřebovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) A tak to ti prozradím skvělou zprávu, sortiment MUR je na XOBeauty ve velkých slevách, tak mrkni :D ;)

      Vymazat
  4. Růžovou miluji a používám nejčastěji. :) Tobě taky růžová moc sluší. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkují! :) Já ji mám na očích čím dál tím raději! Určitě tu není naposled :D

      Vymazat
  5. Opravdu ti krásně zvýrazňuje oči. Líčení je nádherné, růžová na oku se mi moc líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) Taky jsem koukala, jak růžová dokáže vytáhnout duhovku, asi ji musím nosit víc! :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)