neděle 12. července 2020

Nekosmetický haul: Oblečení, hračky, vosky

Krásný den vám přeji!

Pro jednou bych zase s dovolením odbočila od kosmetiky. Ať vás pořád nezaplavuji jenom kosmetickými videi, mám tu pro změnu jeden nekosmetický haul, kde vám ukážu několik novinek u nás doma. Zařadila jsem do videa od každého něco - oblečení, bižu, vosky nebo dokonce i hračky, tak třeba pro někoho přinesu nějaký tip :) A pokud ne, snad vás aspoň neunudím :D


Tentokrát tu nebudu vše rozepisovat a komentovat, představím vám trochu blíže jenom Vonné vosky od Marty. Pokud jste pyromani jako já, tak tyhle vosky určitě očíhněte. Jsou handmade a homemade, vyrobené s láskou a nápadem. Vůně jsou krásné, neobvyklé a intenzivní (zatím je komentuji jen za studena) a vosky jsou barevné a v krásných designech. Jasný, u vosku ve výsledku nezáleží na vzhledu, ale jen se podívejte, jaké laskominy můžete u Marty najít. To je radost pohledět! Nestyděla bych se jimi obdarovávat, jako dárky ideál! :) Vosků tu mám k otestování kolem dvaceti, takže určitě se máte na co těšit. O všem se samozřejmě dozvíte ve Vypálenu, jak jste zvyklí. Sama jsem zvědavá jaké budou, co se týče intenzity a kvality vůní po zapálení. Voní mi tu velmi silně i za studena a to je mám uložené v sáčcích a krabici, takže jsem napnutá, co s nimi udělá rozehřátí :D 


Tak a jak jsem říkala, zbytek najdete ve videu :) Příště už zase slibuji kosmetiku. Máme pořád resty a já pro vás mám videa připravená.. Nebojte, myslím na vás! :)

A vy mi dejte vědět, co pěkného jste si v poslední době koupili vy? Nebo co byste si rádi pořídili? Kde kupujete dětem dřevěné hračky a pro sebe basic kousky do skříně?

*Vzorky vosků mi byly zaslané k vyzkoušení 

6 komentářů:

  1. Nakúpila som dosť oblečenia takko nohavice, blúzky cez lidl echop a tak dalej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Lidlu jsem si zkoušela kupovat taky pár kousků oblečení, ale na moji asymetrickou postavu to vůbec nesedí, vše jsem vracela :-/ Buď mi to je dlouhý a nebo délka ok, ale nesedí mi to přes břicho, v ramenou.. :D U mne je to oblečení fakt kumšt :D

      Vymazat
  2. Jestli ty vosky voní tak nádherně, jak vypadají, tak to musí být super. Jsem zvědavá, co na ně řekneš. Já nejraději nakupuji na e-shopu Bonprix. Ale kdybych měla jmenovat obchod, tak by to byl asi Kik, ale i v Pepcu jsem našla třeba krásné, jednoduché trička. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už pálím ten černý - Mocný úspěch a to je fakt božstvo! Předběhl všechny oblíbené vosky, to je fakt pecka! :-O V Pepcu mají super věci, bohužel ho tu v místě zatím nemám :-/ Ale vypadá to, že by mohl být, tak už se těším! :D A nevím proč, ale v Kiku já nikdy nedokážu nic zajímavého a pěkného najít a přitom všichni odtama mají krásný věci! :D

      Vymazat
  3. Pobavilo mně k čemu váš prcek využíval to kladívko:-D Vůbec se nedivím, že jste mu je zabavili:-) Já naprostou většinu oblečení nakupuji v sekáčích, chce to mít čas a taky štěstí, ale za pár korun tam lze doplnit asi cokoliv, co ve skříni chybí. A nebo pak Kik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju sekáče, ale s prckem jsem zatím nikde nebyla :-/ Při dalším hlídání mám v plánu je obejít a snad něco ulovím :D Mám je nejradši, nikdy mi žádné kalhoty neseděly tak jako sekáčové! :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)