úterý 28. ledna 2020

Makeup Revolution: Reloaded Iconic 3.0

Krásný den vám přeji!

Tak je načase vám představit ještě jednu paletku, kterou jsem si během podzimu pořídila ve slevě s 50% slevou v Rossmannovi. Mám ji prubnutou křížem krážem, protože je to další z těch, které mne svojí kvalitou fakt potěšily.. A ano, opět se jedná o paletku od Makeup Revolution. Co si budeme povídat, oni prostě paletky umí..



Jednu Iconic paletku už mám, takže jsem asi ani nečekala nic jiného než dobrou kvalitu, což se mi i tentokrát potvrdilo. Pokud mohu nějaké paletky z drogérie doporučit, tak jednoznačně právě od MUR.. Tentokrát jsem sáhla po variantě Reloaded Iconic 3.0, která je svými tóny do růžova, což je pro mne tak nějak to pravé ořechové a mám je nejradši..



Balením vás tyto paletky asi nijak neohromí. Jsou paletky, které mají obaly vymazlené, že se do nich díky tomu zamilujete na první pohled. To není tento případ. Je to klasická umělohmotná krabička, s průhledným víčkem, což zase na druhou stranu má svoje výhody - hned vidíte, po čem saháte. Ale neobsahuje zrcátko ani aplikátor. Ten mi tam tedy úplně nechybí, ale absence zrcátka mne občas doběhne :D


Paletka obsahuje, jak už jsem naznačila, odstíny do růžova. Část stínů je pak v klasických hnědých tónech, využitelných na jednoduchá, denní líčení. Jsou tu jak třpytivé odstíny, tak matné. Světlé i tmavé. V podstatě vše, co tak nějak k líčení potřebujete. Můžete stínovat a tvořit kouřovky nebo jen oči rozjasnit světlými stíny. Skladba paletky je povedená a já si s ní v pohodě vystačím.



Stíny se mohou pochlubit velmi dobrou pigmentací a to jak ty třpytivé, tak ty matné (dole na swatchi po jednom přetření). Třpytivé jsou namleté velmi jemně, takže jsou nejen dobře pigmentované, ale ani neopadávají pod oči. Manipulace s nimi je jednoduchá, dobře chytají jak na štětec, tak na oční víčko. A výsledek je pro mě prostě paráda. Zvládnu se jimi nalíčit velmi snadno a rychle.

A výdrž? No nemám sebemenších výtek. Ráno se nalíčím, večer je beze změny sundám. Nejsou opadané, neslévají se do vrásek ani záhybů oka. Prostě výdrž celodenní naprosto bez potíží.




Sečteno podtrženo: Já prostě stíny MUR můžu a tahle paletka není výjimkou. Rozhodně pro mě využitelná. Když nevím co na oči a potřebuji nějakou rychlovku, tak tohle je ta paletka, která to vždycky vyhraje :)

Máte s paletkami MUR zkušenosti? Zaujala vás tato varianta?

9 komentářů:

  1. Ano, souhlasím. Tahle značka oční stíny fakt umí. Taky mám jejich paletku a jsem velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to tak nevidím sama :) Já mám asi čtyři a teď se mi jich dalších asi 10 líbí :-O :D

      Vymazat
  2. Ahoj, taky mám jejich paletky ráda, zrovna tři od nich používám. O zelené emerald a fialové amethyst jsem už psala i u sebe na blogu ciculka.cz, tak se můžeš mrknout. Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu se, děkuji :) Po těch zrovna taky pošilhávám.. :D

      Vymazat
  3. Paletek Makeup Revolution mám ve své sbírce nejvíc ze všech značek a to nebudu mluvit o tom, po kolika jiných od nich pošilhávám, takže zcela souhlasím, že tahle značka paletky umí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, mají je fakt dobré :) Já jich mám taky několik a dalších asi deset v hledáčku :-O :D Teď se mi líbí ta nová, tak trochu "inspirovaná" Mercury Retrograde od Hudy :D Já původně chtěla právě tu, originál, ovšem když jsem přišla na to, že je to kvalitou hodně podobné, ne-li MUR lepší, koupím si radši ji a ty prašule ušetřím :D

      Vymazat
    2. Je to tahle: https://www.makeuprevolution.cz/produkty/revolution-pro-all-that-glistens-paletka-ocnich-stinu/

      Vymazat
  4. Jejich paletky ještě nemám, ale tato vypadá fajn :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je chyba! Rozhodně nejlepší paletky z drogérie! ;)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)