středa 22. května 2019

Soutěž o kosmetickou sadu Love Nature Oriflame - UKONČENO

Krásný den vám přeji!

Dlouho jsem tu pro vás neuspořádala žádnou soutěž, takže dokud jsem schopná dokoulet se na poštu, jednu vám přináším! Výherce se může těšit na kosmetickou sadu Love Nature od Oriflame.



Ve které najdete:

  • sprchový peeling
  • tělové mléko
  • mýdlo

Zapojit se mohou všichni, stačí když:

1. zanecháte pod tímto článkem komentář s e-mailem, na kterém vás budu kontaktovat v případě výhry,
2. napíšete mi, jaká je vaše oblíbená ovocná vůně.


Soutěž poběží týden, tj do 28. 5. 2019 a zapojit se mohou všichni z ČR a SR. Výherce vyberu náhodně přes Random.org a vyhlášen bude přímo v tomto článku a na Facebooku.

Hodně štěstí!

Výherce:


25 komentářů:

  1. Ahoj :) Já mám moc ráda ovoce v kombinaci s nějakou bylinkou, takže třeba mango a koriandr nebo maliny s mátou...to mám rád! Měj se hezky :)
    Fiserova.czavinacgmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, já mám moc ráda jablečné vůně a dřív jsem přímo milovala vůni broskví:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já mám nejradši vůni broskví nebo malin s mátou.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám rada citrusové vône - pomarančové, mandarínkové a teraz čítam na Googli, že aj citrón je ovocie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju vůni melounu. januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle Ori řadu miluju.... maliny a svěží nádech máty......
    Peelingový sprcháč je naše domácí must-have v koupelně..... i přítel si ho chválí a pravidelně používá :-) hihi
    Jahody a maliny u mě vedou celoročně, ...přes léto mě nejvíce osvěží limetková vůně.
    Díííky za soutěž,...ráda se zapojím (mishaoriflame@post.cz)
    Přeji pohodový čtvrtek, Škodulko:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Oblíbená ovocná vůně jsou maliny, klidně i v nějaké kombinaci, třeba jako tahle sada s mátou. A pak taky vůně broskve:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mail: sange578@gmail.com
    Z ovocných vôní milujem kokos, melón, pomaranč, maliny a mám úžasne voňajúci Ziaja peeling s acai. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, ahoj, moc ráda se zapojím, sleduji jako eriuchytilova@gmail.com
    Miluji právě malinu a mango.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, je toho hodně, třeba kokos, mango, máta nebo broskev. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Meloun, jahody, malina.
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám ráda melounové vůně.
    genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. hezký den, já miluju borůvky. Když jsou spojené s vanilkou, je to božská kombinace pro můj nos. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce miluji citrusové vůně ,na léto je to moje top , lehká a osvěžující ❤️. klouckovapavlina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc mám ráda citrus a černý rybíz, ale jinak se mi většinou líbí všechno, co voní jako ovoce. :)
    pechusse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Klarko. Ja miluju vuni jahod 🍓 a v lete hodne tropicke ovoce 🍍
    wimim18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na Krete jsem si koupila sprchac s vuni Limeta-kokos a zatim tohle nic neprekonalo.
    lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Melounová,svěží,letní,osvěžující.marketa.valisova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj,

    Já mám ráda ovocnou vůni máty a melounu. Je to svěží v letních dnech.

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám ráda vůni melounu a pomeranče
    v.kmin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám ráda vuni jahod a melounu
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. U mne vede vune jahody a tropickeho ovoce. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Kdykoliv můžu vůni borůvek. Když není, spokojím se s melounem :-)
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, mám ráda oblíbenou kombinaci malin s mátou, bezva je i kombinace pomeranče s čokoládou, k mým top patří také mango a koriandr a nemůžu opomenout vůni borůvek.
    Email: seluo531@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Nejradši mám vůni jahod. macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)