neděle 21. října 2018

Mazání na zimu: Tělová mléka Dermacol

Krásný den vám přeji!

Tak si dáme malý/velký tip na zimu. Za chvíli je tady a v tomto období více než kdy jindy potřebuje naše pokožka hydratovat a chránit před chladem, mrazem a vysušováním. A já vám dneska prozradím, jak na to. Už je to nějaký ten pátek, co značka Dermacol představila tři nová tělová mléka a jeden tělový krém. Peckou na tom je hlavně to, že obsahují poměrně vysoké procento pečujících olejů a složek. V každém z těch tří naleznete něco - ureu, mandlové mléko a máslo Karité. A my se teď mrkneme na všechny tři.



Začnu balením. Všechny tři mají jemné, oku lahodící obaly v růžovo-bílých tónech. Praktické lahvičky, ze kterých se mléka lehce dostávají, ve všech případech jsem je bez potíží mohla spotřebovat až do dna. To i díky tekutější až lehce krémovější konzistenci, stékající k víčku raz dva. 


Ač jsou tekutější a vy tak čekáte urychlenou práci s nimi, tak roztírání chvíli zabere. Mají tendenci tvořit takovou tu bílou vrstvu, kterou je třeba pořádně rozetřít. Stačí ho tedy fakt málo. Vstřebávají se postupně, ale není třeba se obávat. Chvíli jsou cítit, ale pár minutek a není o čem. Nejlíp je na tom asi verze s mandlovým olejem, ta je vstřebaná téměř ihned, nejdéle se pak vstřebává růžové s bio karité, je trochu mastnější a vždy se na mě na chvíli přilepilo i pyžamo, ale během pěti minut je vše v naprostém pořádku. A kdoví, jestli to také trochu nepřiživil fakt, že jsem mléka používala během léta, kdy bylo ještě poměrně dost teplo a vše se na mě lepilo i bez použití krémů.. :D Poté už cítíte jen skvěle vyživenou a nacucanou pokožku. A jako fakt na mléka hodně dobře vyživenou a na hodně dlouhou dobu. Ještě druhý den ráno cítím, že jsem namazaná. Ten pocit je nepřekonatelný, pokožka je nádherná. Také je dlouho cítit jejich vůně. Ta sice nevydrží do rána, ale pěknou hodinku až dvě jo. U všech třech.



První jsem měla Hydratační tělové mléko s ureou (15%) pro všechny typy pokožky, které jsem vytáhla ještě během léta. Mělo nejsvěžejší vůni a tekutější konzistenci, tak jsem čekala, že bude trochu odlehčenější. To teda moc nebylo, teda možná nepatrně oproti dalším verzím jo, ale i tak šlo o dobře pečující, hydratující a vyživující mléko. Ta vůně je taková trochu svěží, trochu "štiplavější" až pánská, ale každopádně moc příjemná. Je cítit z pokožky i dlouhou dobu po namazání. 




Pak přišlo na řadu Regenerační mléko s 15% másla Karité pro suchou a velmi suchou pokožku. To má více oříškovou vůni, ale také v odlehčené podobě, velmi jemné až trochu pudrové. Rozhodně je v tomto případě vůně nejjemnější, i když z těla je cítit také na dlouhou dobu. A tahle verze je rozhodně o chlup výživnější a hutnější než zbylé dvě, takže na zimu rozhodně ideál!




Nyní dodělávám poslední verzi - Vyživující tělové mléko s 10% mandlového oleje pro suchou pokožku. Zase zvláštní vůně, něco mezi jemnou pudrovou a trochu olejovou vůní, která je trochu silnější než u regeneračního mléka. Baví mě úplně stejně jako ty ostatní. Přijde mi, že se nejrychleji vstřebává, ale funkčnost jako taková nezaostává.




Sečteno podtrženo: Pokud hledáte opravdu výživná a hydratační tělová mléka, tak jste je možná právě našly a tyhle kousky nesmíte minout. Samozřejmě hutný krém nebo olej vyživuje víc, ale na mléka je tohle hodně dobré! Krásně voní, dobře vypadají, pracuje se s nimi velmi obstojně a jako bonus je tam ta špičková péče. Doporučuji. Seženete je běžně v drogériích nebo na e-shopu tady, cena kolem 100 - 150 Kč za 250 ml.  

Máte s nimi někdo zkušenosti? Zaujaly vás?

*PR produkty zaslané zastoupením Dermacol

14 komentářů:

  1. Kdybych si měla vybrat jedno, tak bych asi sáhla po tom s Karité - když už je nějaký produkt s Kariérou vždycky mi nějak vyhovoval víc, ale to mandlové má nejhezčí obal když už bych se v tom měla piplat xD

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *s karité -.- kariéru mi v krému asi nezařídí :( :D

      Vymazat
    2. Jé kéž by krém zařídil kariéru, co? :D Ach ty automatické opravy :) ;) To s karité je fakt hutné, jak mléko může být a ideál i pro sušší pokožku :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi ta balení, jak je to růžová, tak pro to mám slabost:-D Rozhodně až spotřebuji ty zásoby mazadel, co mám doma, tak bych nějaké ráda vyzkoušela, ale mazání flákám, tak to asi ještě potrvá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty obaly se jim povedly, taky jsem z nich hotová! :) O to lepší je, že jsou super i obsahem!

      Vymazat
  3. Tahle řada se mi docela zamlouvá, až trošku zredukuji moji tělovou péči, tak snad jeden zkusím. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt super :) Přijdou mi mnohem lepší než mléka Aroma Ritual :)

      Vymazat
  4. Zkušenosti s nimi nemám, ale velmi mě zaujaly. A to nádherné balení, asi bych šla do toho s ureou. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta balení jsou super, ale ještě lepší je, že za to stojí i obsah! :D Aspoň člověk pak nemá špatné svědomí, že se nechal strhnout balením ;) :D

      Vymazat
  5. Nějak nevím, které bych si vybrala. Asi to s mandlovým olejem by se mi nejvíc libilo :) a myslím si, že za tu cenu je to uplně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu fakt bomba, hezké balení a ještě lepší obsah, co víc si přát :) A výběr je fakt těžký, mně se líbí všechny tři! :D

      Vymazat
  6. Tie vône musia byť super. :) Ja akurát nemám veľmi rada také hutnejšie mlieka, tak neviem, či by boli pre mňa. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt moc příjemné, intenzivní a přesto neobtěžují.. :)

      Vymazat
  7. Já mám krémy od Dermacol velmi ráda! :-) Tyhle taky možná zkusím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)