neděle 5. srpna 2018

Novinky Alcina - Léto 2018

Krásný den vám přeji!

Už nějaký ten pátek testuji novinky od Alciny, takže je na čase si tu o nich popovídat. Však léto už máme v plném proudu, že jo! V souhrnné recenzi najdete něco z péče o pleť - masku Skin Ice, pleťový fluid Perfektionist, ale také dekorativku - vychytané letní řasenky.


Sorbetová maska na obličej - Skin Ice

Začneme jednou letní peckou. Tu podle mě nutně potřebujete, pokud vás a vaši pleť ničí tropická vedra, která každé léto panují. Jedná se o pleťový sorbet/masku, jmenující se tématicky Skin Ice.

Oficiální popis: Skin Ice sorbetová maska vypadá jako ledový sorbet, ale jíst se nedá. Voní po grapfruitu, mangu a pomeranči, na dotek je studený jako led, ale neroztaje. Pleti dodává vlhkost. Pleť poté vypadá hladce a pružně, ale není vůbec mastná.



Venku je třicet stupňů a já tuhle zmrzku právě sundala z obličeje. Je to víc než příjemná záležitost, která se v tomto počasí vážně hodí! Maska je v hezkém, oranžovém kelímku. Má průhledné víčko, takže obsah pořád vidíte a že to, co v kelímku najdete, je velmi zvláštní věc! Uvnitř je gelová maska, která má krutou oranžovou barvu. Tedy takhle pohromadě ve větším množství, když si odeberete jenom část na obličej, tak působí gel průhledně. Počítejte s fajnovou ovocnou vůní. Opět hodně výraznou, jak je u Alciny zvykem, ale přesto příjemnou parfemací v popředí s mangem. Maska je při aplikaci příjemně chladivá a pokud ji dáte do ledničky, pocit ještě mnohonásobně umocníte (je to fakt ledová pecka, dneska vyzkoušeno). Na pleti maska sedí a nestéká, příjemně chladí, ale jedna věc mi vadí a to že i sem tam štípe. Ne jako kontinuálně, že by štípala od začátku do konce. Ale sem tam mám místy nepříjemný pocit, kdy mě štípe nebo spíš svědí a já mám potřebu se drbat, což s vrstvou masky prostě nejde, že jo. Dá se to ale vydržet, po deseti minutách ji jednoduše spláchnu nebo otřu a pleť je svěží, rozzářená a fakt krásně hydratovaná. Žádná ulepená, umaštěná nebo neprodyšná vrstva. Ten efekt vydrží několik dní a díky tomu mám i v tom vedru tvářičky jako broskvičky :D Za mě moooc fajn a na léto must have. Cena je 450 Kč za 150 ml.






Skin Manager - Perfekcionist - Pudrový fluid pro dokonalou pleť

Kdo mě sledujete déle, tak víte, že denní krémy/fluidy/cokoliv moc často nepoužívám, ale tomuhle kousku jsem nedokázala odolat. Zvítězila zvědavost. Chtěla jsem vědět, jak fluid zajistí pudrový efekt.

Oficiální popis: Perfekcionista je jemný fluid, který se změní v pudr a vytvoří rovnoměrnou, hedvábně jemnou pleť. Okamžitý matný efekt jako dokonalý podklad pro dlouhotrvající make-up. Perfektní závěr každodenní péče o pleť.



Fluid najdete v červené lahvičce s pumpičkou, takže si ho vymáčknete podle potřeby. Já většinou používám tak 2 - 3 pumpičky na celý obličej. Má vcelku intenzivní parfemaci. Blíže specifikovat ji asi nezvládnu, je to taková nasládlá, "ovocná", ale chemická vůně. Nijak mě neobtěžuje, ale je vážně celkem silná, což asi u pleťového krému nemusí být příjemné každému. Krém je gelové, trochu lehčí a tekutější konzistence. Roztírá se bez potíží a během minutky se vstřebává. A fakt zajistí úplně matný a pudrový efekt. Nedokázala jsem si to představit, ale během chvilky vážně zmatní úplně všechno. Je to znatelné na pohled i na dotek. Dokonce když vám zůstane krém na rukou, tak po chvíli cítíte, jak mezi prsty vrže. Je to fakt pudrouš level milion :D Krém je ideál pro hodně mastnou a lesklou pleť. Ve dnech, kdy se nelíčím, tak je tohle jediný kousek, co na obličej dávám. Zajistí pudrový efekt na dlouho chvíli a celkově tak nějak působí jako "neviditelný" make-up a udělá tvář o poznání hezčí. A naopak když se maluji, tak mi poslouží jako primer, protože make-up na něho dobře chytá a dohromady udržují matný efekt na pleti, což je pro moji jinak lesknoucí se pleť fajne. Takže ač normálně nejsem zvyklá cokoliv pod make-up používat, tak po tomhle krému sahám často. Sem tam zapomenu, to jako jo, ale během krátké chvíle už to poznám, protože se lesknu jak psí kulky. Tohle je tedy ideální parťák na léto, který pomáhá lesk jako blesk z velké části eliminovat, za což jsem mu vděčná. Na obličeji funguje jedna báseň. Z rukou ho však musím jít hned smýt, protože to nechutné "šustění" mezi prsty mi fakt vadí :D Lahvička má 30 ml, cena je 420 Kč.





Řasenka Build Up

Oficiální popis: Vykouzlete si svůdný pohled díky řasám s výrazným objemem a plností s řasenkou Build Up. Objemový kartáček se dostane i k těm nejmenším řasám a už od kořínků je zahustí a zvýrazní. Výsledkem bude dokonalý vějířek řas, které vypadají silnější a delší. Pro ještě výraznější efekt můžete nanést více vrstev. Řasenka se nedrolí a ani řasy neslepuje.



Řasenku jsem od Alciny ještě neměla a zrovna se mi nová hodila, takže jsem se do jejího testování ihned pustila. Má krásný růžový obal, něco pro slečinky, že jo :) Kartáček mě z počátku trochu zaskočil. Velikost není tak hrozná, ale jeho štětinky jsou trochu rozházené a s podobnými kartáčky já nebývám úplně kamarádka. Nejdřív to vypadalo, že to bude v tomto případě stejné, protože mi nějaké ty řasy pěkně poslepovala. Ovšem dala jsem řasence šanci a i přes prvotní slepování, jsem ji používala dál. A ejhle. Stačilo čtrnáct dní, aby trochu proschla a najednou předváděla divy. Krásně řasy oddělila, hlavně hodně prodloužila a zanechala je po celý den opravdu ve skvělé formě. Pracovalo se s ní čím dál tím lépe a v podstatě se tak s ní pracuje i dodnes. Postupně tedy začíná prosychat, takže její nanášení už není taková sranda a mírně hrudkuje, ale už ji mám dobré tři měsíce, což se mi nezdá zlé. Řasenka se neobtiskává, nešmouhuje ani neopadává. Jak ji ráno nalíčíte, tak ji sundáte. Dokonce i řasy drží po celý den tvar a nepadají. Za mě tedy spokojenost, což bych od ní přes prvotní nesnáze nečekala :) Cena je 375 Kč.



Voděodolný Top Coat

Oficiální popis: Proměňte svou oblíbenou řasenku ve voděodolnou! Nový top coat má unikátní lehkou texturu a svým složením dokáže odolávat vodě i potu. Řasy nijak nezatěžuje, neslepuje a během dne se nedrolí. Jak jej použít? Jakmile zaschne vaše oblíbená řasenka, aplikujte top coat na řasy od kořínků ke konečkům. Transparentní textura řasy obalí a postará se o to, že řasenka vydrží v perfektním stavu celý den.



A co teprve tohle, to je pecka! Nevím jak vy, já jsem dosud voděodolný top coat na řasenku nikde neviděla, takže tenhle kousek oceňuji. Rozhodně ho ocení někdo, kdo nechce dát ani při vodních radovánkách z ruky svojí běžnou NEvoděodolnou řasenku. Zase na druhou stranu pro někoho zbytečnost a raději sáhne přímo po voděodolné verzi. To je na vás. Já se nekoupu, takže to je pro mě ve většině případů zbytečná starost, ale i tak jsem měla několik příležitostí tuhle řasenku prubnout. A ještě asi mít budu v následujících týdnech :D Kartáček je v tomhle případě klasický, což mi vyhovuje. Dostanu se jím až ke kořínkům řas a spodní řasy mi taky nedělají potíže :) Top coat je průhledný gel. Absolutně nepoznáte, že jej na řasách máte. Nezatěžuje, neslepuje ani se nedrolí. Původní řasenku ve svých vlastnostech nijak neomezuje a nemění. Nejdůležitější ale je, že udrží řasenku na svém místě. Ve vodě jsem ji zkoušela jenom jednou a dobré, barva zůstala na místě. Já ji ale testovala jinak a to zejména přes slzy :D Minulý měsíc přišlo pár chvil, kdy jsem čekala slzavé údolí, což se potvrdilo, takže jsem ráno nanesla na klasickou řasenku (hádáte správně, že na Build Up výše) ještě tuhle. A mohla jsem brečet jako želva, oči šmrdlat, jak se mi zachtělo a řasenka držela. Za mě tedy jako jo, doporučuje největší cíťa pod sluncem :D Cena je 300 Kč.


Sečteno podtrženo, tahle dávka novinek se zdá býti povedenou! Řasenku si nemůžu vynachválit, sice už začíná vysychat, takže na kvalitě postupně ztrácí, ale pořád s ní vykouzlím krásně dlouhé řasy. Top coat je za mě zajímavý kousek, který přišel v naprosto nejvhodnější dobu, takže díku dík. Naprostá pecka je pro mě maska Skin Ice, která mě jako fakt hodně baví. Krásně pleť osvěží, rozzáří a na léto je naprosto ideální. S pleťovým fluidem jsem také víceméně spokojená, nemám mu co vytknout. Jen jako víte jak to se mnou je, já na ty denní krémy/séra/fluidy prostě nejsem. Ať je sebelepší, nedokáže mě to nadchnout a dopředu vím, že ho spotřebuji a tím to končí. Achjo, jsem to ale mizerná blógerka, co :D

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco? 

*PR produkty zaslané zastoupením Alcina

12 komentářů:

  1. Všechny produkty vypadají zajímavě, v těchto vedrech se mi ale nejlákavěji jeví ta maska, už jen ten název Skin Ice..tu bych opravdu využila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta maska je v těch vedrech naprostý ideál, fajn pleťový pomocník! :)

      Vymazat
  2. Maska fakt vypadá peckově, v tomhle počasí musí být úžasná, hodně mě láká.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, dlouho jsem neměla lepší masku a že jsem jich vyzkoušela! :) Obvykle dávám přednost slupovacím a čistícím, ale teď nepoužívám jiné než tuhle :)

      Vymazat
  3. Maska mě zaujala nejvíce, ale i ostatní produkty nevypadají špatně.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však maska je také jednoznačně nejlepší! ;) :D

      Vymazat
  4. Tu masku znám, ale osobní zkušenosti s ní bohužel nemám. Každopádně mě opravdu hoodně láká jí vyzkoušet, ale zatím mě stále od koupi odrazuje její cena.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, ale zase opravdu dlouho vydrží.. :) Když si vezmu, že platýnková maska i kdyby za 30 Kč je na jedno použití, tak se tohle těžce vyplatí.. :D :)

      Vymazat
  5. hodně mě zaujaly obaly a ta maska vypadá fakt dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly má Alcina vždycky pěkné, to jim fakt jde! :)

      Vymazat
  6. Mně se líbí duo te řasenky a top coatu:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)