pátek 3. listopadu 2017

Spotřebováno za září 2017

Krásný páteční den vám přeji!

Ani tento týden vás neochudím o nové video. A jak jsem slibovala už ten minulý, tentokrát se bude zase týkat kosmetiky. A bude to kosmetikou přímo nabušené! Je tu totiž zářijové Spotřebováno, které bylo na spotřebu neskutečně bohaté! Ano, začátkem listopadu jsme teprve u září, ale ničemu to snad vadit nebude.


Takže pokud vás zajímá video, tak tady jedno dvacetiminutové máte a pokud ne, tak víte jak.. Dole to zase najdete sepsané :)


Mám to vůbec počítat? Je to vážně síla. Celkem tu máme 21 + 3 miniatury + 4 pytlíkové vzorky. Ups.


Sůl do koupele s vůní granátového jablka a pomeranče - Balea - tyhle soli do koupele považuji za povedené v poměru k jejich ceně (do 20 Kč). Krásně voní, ta vůně provoní koupelnu, vanu a na chvíli i vaše tělo. Obarví vodu a hlavně příjemně zvláční pokožku. Sama o sobě sice nezhydratuje a krémovat to chce, ale nějaká ta pomoc k jemnější pokožce tam je. Jo jo, mrkněte na ně. Hodnocení: 4/5

Balistika do koupele Zuckerschnute - Balea - tohle je velká kuriozitka. Vůně cukrové vaty a citrónu je sice slabší, ale je vyvážená naprosto úžasnou výživou pokožky. Není to typická balistika, kterou hodíte do vody, zašumí a ihned se rozpustí, ale je trochu mazlavá a jsou v ní ty oleje doslova "cítit". Moc mě to bavilo, po umytí nebylo potřeba se mazat, což někteří jistě ocení :) Hodnocení: 4,5/5

Koupelová sůl Zelený čaj - Fikkerts - byla pro změnu zklamáním. Jak mne Balea potěšila, tak Fikkerts zklamala. Ač ta vůně zeleného čaje je naprosto famózní, tak ve vaně (a koupelně) cítit nebyla ani trochu. Po vhození do vany jako by tam ani nebyla a kromě lehkého zjemnění pokožky to byla vážně bída! Hodnocení: 2/5

Sprchová pěna Malina a rebarbora - Nivea - je opravdu perfektní záležitost! Tohle se Nivee skutečně povedlo! Ve sprše si můžete užít jemnou a hutnou pěnu, která krásně provoní tělo na pořádnou chvíli. Navíc zjemní pokožku, balení celkem dlouho vydrží a nestojí ani stovku. Pecka. Hodnocení: 5/5


Tělová mléka s oleji - Nivea - ještě rovnou dvakrát Nivea. Tato tělová mléka jsou také moc povedenou záležitostí. Jsou příjemná nejen vůněmi, balením, texturou, ale také hydratací pokožky, kdy se i přes rychlé vstřebání dočkáte hýčkaného pocitu. Obě vůně (kakao a vanilka) jsou lehoučké a jemné, jen tyhle dvě mi přijdou trochu zaměnitelné. Hodnocení: 4,5/5

Parfém v krému Frutti - Frais Monde - v podstatě parfém, ale v krému. To zní zajímavě že? A zajímavé to je. Krém je gelové konzistence, silně parfemovaný a rychle vstřebatelný. Co je u tohoto druhu "parfému" super je postupné uvolňování. Natřete-li jím pulsující místa, tak máte zaručeno, že se vůně bude uvolňovat v průběhu celého dne. Zase ale trochu nepraktičtější aplikace. Není to jako vzít flakónek, cáknout a běžet. Tady to chce rozetřít a pak si umýt ruce, jinak je budete mít převoněné. Hodnocení: 4/5


Maska na ruce Avokádo - Sephora - moooc fajn záležitost. Ruce se mi v poslední době zase zbláznily, takže nějaká ta hydratační bomba se jim náramně hodila. A že maska vážně příjemně hydratuje až na několik dní! Jedná se o igelitové rukavice, které navlečete na čtvrt hoďky, poté sundáte, rozetřete zbylý gel a tadá. Ručky jsou fajn. Baví mě to a asi to vypadá, že si budu muset koupit další. Hodnocení: 4,5/5

Krém na ruce Cashmere Comfort - Dove - za to tohle si znovu určitě kupovat nebudu. Vůně sice příjemná, ale jako krém naprosto nepoužitelné. Má to hodně takovou "kluzkou" silikonovou texturu, kdy mám po namazání pocit, že jsou ruce ještě sušší než předtím. Hydratace nula nula nic, pocit na rukou vcelku nepříjemný. Nepotřebuji znovu. Hodnocení: 2/5

Revitalizační olej na kutikulu - Cuccio - funkční kousek, který je dobrým pomocníkem na suchou a zničenou kůžičku okolo nehtů. Bohužel jsem na něho často zapomínala, i když podobnou pomoc potřebuji jako sůl, takže mi tam cca pětina zbyla a zkazila se :-/ Musím se polepšit a začít zase výživné olejíčky používat, moje ruce si to totiž zaslouží! :D Hodnocení: 4,5/5


Suchý šampon Naughty - Batiste - znáte, víte a určitě i vy ve většině milujete :) Tato vůně je něco mezi orientální a květinovou. Líbí se mi a patří mezi ty nejlepší, jaké jsem od Batiste měla. Kromě vůně však má i typicky skvělé vlastnosti sucháčů této značky - vlasy odmastí, načechrá a zanechá je na celý den svěží. Hodnocení: 5/5

Vlasový šampon Hedvábný argan - Sagrada Natura - mi neseděl ani trochu. Doporučuji jedině hodně suchým nebo zničeným vlasům, které perfektně vyživí. Jeho důležitou ingrediencí je arganový olej, což mluví za vše - skvělá výživná bomba. Pro moje jemné a rychle se mastící vlasy to ale fakt není. Už druhý den jsem je měla šíleně mastné, zplihlé a bylo potřeba zase umýt. No a nebo použít sucháč, viz výše. Hodnocení: 2/5

Intenzivní kúra na vlasy Kiwi - Swiss O'par - já vlastně nevím. Netuším, co k tomu napsat. Je to kúra na jedno použití. Nějaký zázrak se nekonal. Možná se mi rychle zmastily vlasy, ale víc si nepamatuji. Hodnocení: 2/5.


Čistící pěna - Shokubutsu Monogatari - nejlepší čistící produkt, jaký jsem kdy měla! Asijská kosmetika má něco do sebe. Pěna, kterou udělá, je jen velmi jemná, ale ten efekt naprosto perfektní. Kromě toho, že je pleť skvěle vyčištěná, je i nádherně jemná, není vysušená ani napnutá a při dlouhodobém používání se mi celkově zlepšila. Pleť byla mnohem jasnější, černé tečky i pupínky hodně ubyly. Prostě pecka. Hodnocení: 5/5

Pásky na nos Egg Pore - Tony Moly - a ještě jednou Asie. Tentokrát pásky na nos a stejně jako u pěny, i tady to funguje! Zatímco žádné čistící pásky u nás mi nikdy nefungovaly jak měly, tak tahle páska po prvním použití ten nos neskutečně pročistila. Těch černých teček, co vytáhla. Plánuji vás v budoucnu ještě blíže seznámit i s dalšími značkami pásků na nos, takže prozatím stačí :) Hodnocení: 5/5

Jílová pleťová maska s lopuchem - Oriflame - krémovo-bahnitá maska s lehkou květinovou vůní, která na obličeji trošku štípe, ale skvěle pleť čistí. Je určitě fajn pro mastnou a problematickou pleť. Už po prvním použití trošičku ubydou černé tečky a rozhodně zbaví i mastnoty. Stojí pár kaček a to se pak vyplatí vyzkoušet. Hodnocení: 4/5

Effaclar Duo + - La Roche-Posay - je můj pomocník už několik let. Vyskytne-li se nějaký větší množství pupínků, neváhám a sahám právě po něm. Používám ho pouze lokálně, takže tolik neubývá a s pupínky si prostě poradí. Pupínky jemně vysuší a rychle zahojí jejich pozůstatky. Zabraňuje i tvorbě dalších. Prozatím je u mne doma stále nenahraditelný. Hodnocení: 5/5

Pleťový peeling z červených bobulí - Biofficina Toscana - můžu jednoznačně doporučit! Jeden z nejpříjemnějších peelingů, jaký jsem měla. Peelingová zrníčka jsou obsažená v krémovém základu, což je pro pleť velmi příjemné. Pleť skvěle vyčistí, ale zároveň nijak nepodráždí. Po použití není vysušená ani napnutá, naopak díky té krémové textuře v podstatě namazaná. Neskutečně fajn peeling pro citlivější pleť. Navíc tohle balení mega dlouho vydrží. Trochu jsem nemusela akorát tu vůni, ale snést se dala. Hodnocení: 4,5/5.


Fixační pudr Stay All Day - Essence - jak víte, tak nedám na transparentní pudry dopustit a jiné vesměs nepoužívám. Přišel mi fajn, výdrž make-upu prodloužil, krásně pleť zmatnil a udělal ji i luxusně jemnou na dotek. Úskalí bylo trochu v balení, kdy jste si nechtěně mohli vysypat až půlku obsahu a ve větším množství mírně zesvětluje make-up a ve světle tu jeho vrstvičku můžete vidět. Chce to tedy použít jen malé množství a pořádně ho zapracovat. Hodnocení: 3/5

Tužka/pudr na obočí Brow Satin - Maybelline - oblíbenec půl na půl. Půlka s pudrem mi přišla naprosto super. Seděl mi odstínem, pěkně se mi s ním pracovalo, zanechal přirozené obočí na celý den. Na druhé straně je pak tužka, kterou zase úplně nesnáším. Hůře pigmentovanou a tvrdou tužku jsem v životě neměla. Dřív než bych s tím vykreslila obočí, žádné bych neměla. Už kvůli tomu, že je pro mne použitelná jenom půlka produktu, bych si ji znovu nepořídila. Hodnocení: 2,5/5

Korekční pero - Essence - si kupuji pořád dokola už spoustu let. Vždycky ho mám doma a velmi ráda (a hlavně často) po něm sahám. Součástí balení jsou čtyři náhradní hroty, které poměrně dlouho vydrží. Odlakovač hezky žvýkačkově voní a koriguje lak na nehty jedna báseň. Vydrží dlouho a stojí kolem 80 Kč. Hodnocení: 5/5


V září jsem spotřebovala i dost miniatur a vzorečků. Něco málo jsem měla s sebou v Německu, další pro změnu doma u rodičů.. Z pytlíčků jsou tu dva vzorky tělových krémů a to The Scottish Fine Soaps a Sparitual. Jeden vzorek pleťového krému od -417. Miniaturku vůně Jeanne En Provence jsem si hodně oblíbila. Tahle byla s vůní růže a za mě moc povedená záležitost, která i dlouho vydržela vonět. Z cestovních balení pak můžete na fotce vidět šampon na vlasy Haarmilch od Nivey. Ten měla na cestách i ségra a já spotřebovala jen zbyteček, který mi bylo líto vyhodit. Krásně jsem si na tom vyzkoušela, jak moc dělá chemie ve vlasech :D Krásné vlasy na povel. Pak je tu tělový krém The Scottish Fine Soaps ve vůni Sea Kelp. Ten by nebyl špatný, kdyby se ta vůně na těle tak šíleným způsobem nerozležela. Pak byla totiž opravdu skoro až nechutná. Takže tahle miniatura stačila. Poslední lahvička je od sprchového gelu The Raspberry Kiss od Treaclemoon. Byl fajn, příjemná vůně, hezká růžovoučká barva a umyl. To stačí :)

A pro dnešek zase končíme, ale nebojte.. Co nevidět tu bude spotřeba říjnová.

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco?

6 komentářů:

  1. nejaký sprcháč od Treaclemoon by som hrozne rada skúsila :) super recenzia ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřijdou mi vůbec zlé.. :) Hezké vůně a líbí se mi i ten barevný obsah :D

      Vymazat
  2. nejvíc mne zaujaly ty pěny od nivey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Báro, určitě na ně mrkni, jsou za mě skutečně hodně povedené! :)

      Vymazat
  3. Tu Baleáckou sůl do koupele si budu večer dávat, není nad to se naložit do teplé, nádherně provoněné vany a chvilku relaxovat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mám tyhle chvilky pro sebe ráda :) Já to napravím zítra, po pracovním víkendu se to bude hodit :D Teď si užívám pěnu do koupele od Dermacolu a to je pecka! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)