úterý 11. dubna 2017

Spotřebováno za březen 2017

Krásný den vám přeji!

Je tu další úterý a s ním další nové video. A pomalu se pustíme do videí a kosmetických souhrnů za březen. Začneme opět rubrikou Spotřebováno, kde ani tentokrát není těch věcí úplně málo.





I za březen se tu nějaké ty prázdné obaly našly. Není jich tolik jako se párkrát zadařilo, ale čtrnáct už je taky pěkné číslo..


Regenerační sprchový krém granátové jablko - Weleda - velmi povedená záležitost. Pokud máte rádi trochu krémovější a zážitkovou sprchu, tak tohle se vám bude líbit. Má to příjemnou parfemaci, úžasnou konzistenci a skvělou výživovou schopnost. Jediné, co je třeba ohlídat, je důkladné opláchnutí, protože tenhle kousek na pokožce drží trochu lépe než potřebujete. Hodnocení: 4,5/5.

Tělový olejový peeling se solí z mrtvého moře - Balea - jeden z nejlepších tělových peelingů, jaký jsem dosud vyzkoušela. Jedná se o solný peeling, takže v otevřených rankách (puchýře, oděrky, atd.) a na podrážděné pokožce (např. po holení) to pěkně štípe. Ale na zdravou pokožku je to vážně luxus. Kromě toho, že pokožku hezky zbavíte odumřelých buněk, ji také zároveň vyživíte, protože peeling obsahuje oleje, které se o to skvěle postarají. Bonusem je příjemná vůně citrónové trávy. Za mě velké ano a určitě ho nemám doma naposledy. Hodnocení: 5/5.

Pěna do koupele Reindeer - Avon - roztomilé balení vás okouzlí, příjemná vůně potom omámí. Ale z rozkošného balení se vyklubal zákeřný soupeř, ze kterého se hodně špatně pěna dolovala díky hustší gelové konzistenci. Pěnu nadělala, i když bylo potřeba gelu víc než bych čekala, vydržela asi tak čtvrt hodinky až dvacet minutek, což k mému cákání stačilo a obstojně provoněla koupelnu, takže proč ne.. Ale žádný zázrak se nekonal. Hodnota: 3/5.

Bylinná ovesná koupel - BioGena - byla trochu jiná koupel. Žádná pěna, žádná vůně, žádná barevná voda. Za to ale opravdu dokonale zjemněná pokožka. Pytlík s ovsem se nechá vylouhovat, poté si můžete užít příjemnou teplou vanu a pytlík využít jako žínku a výsledkem bude nádherně jemná až miminkovská kůže. Ač to není zábavná koupel jako s jinými kousky, tak výsledek rozhodně stál za to a ovesnou koupel jsem doma neměla naposledy. Hodnocení: 4,5/5.


Kolagenové tonikum FLASH - Xhekpon - Ha. Tohle je mi záhada až dosud. Má to být tonikum všestranně využitelné a hojivé, ale co jsem zkoušela při pár pokusech, tak mi to nijak neprospělo. Například na oholených nohách mi to doslova vadilo. Co mi navíc nesedělo byla ta parfemace, která mi připomínala kmín a to fakt není něco, co chci na těle čichat. A lepilo to. A jinak nic. Takže tohle doma asi nepotřebuji. Hodnocení: 2/5.

Regenerační olej granátové jablko - Weleda - naprosto úžasný tělový olej, zaručeně jeden z nejlepších pečujících kousků, jaký jsem kdy doma měla. Krásná přírodní vůně a především přírodní složení. Velmi snadná práce díky rychlé vstřebatelnosti. Žádné nepříjemné pocity jako umaštěná nebo třeba ulepená pokožka. A především dokonalá výživa, za kterou vám pokožka poděkuje. Hodnocení: 5/5.


Pantene Pro-V Aqua Light - jeden z nejlepších šamponů z drogérií a pokud bych se měla vracet k těmto typům šamponů, tak tenhle bude jasná volba. Je to už druhé nebo třetí balení, které jsem doma měla. Vlasy jsou po použití krásně lesklé, jemné a hlavně jsou hezky odlehčené, takže neplihnou během pár minut, jak u mých vlasů bývá zvykem. Vydrží i poměrně dlouho svěží (myji až každý 3. den), což je taky super. Ovšem mám i pocit, že ke konci balení už je ten efekt menší než na začátku a vlasy si na šampon rychle zvykají. No, znovu si ho nyní pořizovat nebudu, ale není to kvůli tomu, že by byl špatný, plánuji akorát zkoušet přírodnější produkty. Hodnocení: 4,5/5.

Hand & Nail krém na ruce - Dermacol - tenhle krém za mě ano! Jeden z nejlepších, jaké Dermacol má. Hodně podobný krému SOS Repair (červená varianta), který byl fakt nejlepší. Tenhle je téměř totožný, co se týče konzistence, což je trochu tužší krém, který se ale rychle a snadno roztírá, na rukou zanechává ochrannou vrstvu, která chviličku trochu lepí, ale ne dlouho a zejména krém skvěle vyživuje a stará se o vaše ruce. Jediný rozdíl je asi ve vůni, která je v tomhle případě sladší a květinová. A pěkná. Jarní. Hodnocení: 4,5/5.

Čistič štětců - Ebelin - platí vše, co jsem uvedla v recenzi a z jeho funkčnosti jsem stále nadšená. Z většiny štětců stáhne špínu během krátké chvilky a vy tak nemusíte prát každou chvíli. Dokonce mi celkem i voní. Ovšem po spotřebování jednoho balení jsem postřehla změnu u mých štětců. Zvláštní, že pouze u pár štětců a vesměs pouze u jednoho druhu, ale u některých štětců na oči, zejména u těch na blendění, jsem si všimla zhrubnutí štětin, resp. vysušení štětin a potom to na oku celkem píchá.. Nevím, čím jiným by to bylo, protože šampon používám stále stejný, takže se obávám, že za to může tenhle kousek obsahující alkohol. No, další balení jsem si koupila a budu to zkoumat dál. Chci ho používat i nadále, ale asi v menším měřítku v kombinaci s častějším praním a uvidíme.. Přišlo mi ale důležité vám to napsat, abyste pro jistotu věděli.. Hodnocení funkčnosti: 4,5/5.


Masky na obličej Love Nature - Oriflame - vezmu je všechny najednou, protože v podstatě ani s jednou nebyl žádný problém. Zleva: ovesná, která byla nejkrémovější a skvěle vyživila. Fialová s lopuchem byla čistící, bylo to něco mezi krémem a bahýnkem a opravdu hloubkově čistila. Černých teček mne sice definitivně nezbavila, ale pomohla je trochu redukovat, takže tahle opravdu super. Zelená s okurkou byla gelová, jediná mne mírně štípala, ale dalo se to přežít a výsledkem byla skvěle osvěžená a hydratovaná pleť. Nemám jim vesměs co vytknout a za mě povedené. Hodnocení: 4/5.

Regenerační krém na obličej, krk a dekolt - Xhekpon - byl fajn a používala jsem ho velmi ráda. Krém nijak pleť nezatěžoval, nezmastil ani neulepil. Příjemná lehoučká vůně na pleti neobtěžovala. Hezky se vstřebal a pleť zjemnil, vypnul a zanechal v dobrém stavu. Dokud nepřišly tuhé mrazy, protože pak mi prostě nestačil a začala se objevovat suchá místa.. Výživa a hydratace tedy trošičku horší než bych potřebovala. Věřím ale, že během teplejšího období by to bohatě stačilo. Hodnocení: 4/5

Čistící gel Nutra Effects - Avon - příjemně vonící čistící gel, který pleť opravdu bez potíží důkladně dočistil. Používala jsem ho poměrně dlouho, stačilo ho použít malé množství. Ani balení se nezdá být úplně nešťastné, protože až do konce krásně stéká k víčku. Co mi ale vadilo byl pocit pnutí, který byl intenzivní během prvních několika týdnů, poté jemně ustalo, ale pocit přeleštěné pleti prostě zůstal a s ním i potřeba si pleť po použití zvlhčovat pleťovou vodou. Asi ho znovu nutně nepotřebuji, i když funkci čištění splnil úspěšně. Hodnocení: 2,5/5.

A jsme na konci. Nebylo toho úplně málo, ale to není nikdy, že ano. Takže zase příště ;)

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco?

6 komentářů:

  1. Zkušenost mám s Pantene a i za mně je to jeden z nejlepších drogerkových šamponů, pak čistič štětců Ebelin, protože ne vždy je čas nebo se chce ty štětce prát, tak ho doma musím mít pořád. A určitě si pořídím i tělový peeling od Balei:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bohužel od té doby, co mi doma čistič Ebelin přistál, se mi ty štětce nechce prát už tuplem :D ale díky těm tvrdším štětinám budu muset, musím ten odpor k praní překonat! :D

      Vymazat
  2. Miluji Weledu, která mě moc zaujala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je vážně super! Dneska jsem si dokonce všimla, že ten olej máme i v DM a teď ještě i v akci za míň :D

      Vymazat
  3. ten čistič na štetce som dlho obzerala, mala by som ho vyskúšať :)

    Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn je a čistí dobře, ale jak píšu, radši trochu i pozor :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)