sobota 24. prosince 2016

Veselé Vánoce!

Krásný Štědrý den, moji nejdražší!

V posledních dnech jsem nestíhala, jak bych chtěla, ovšem alespoň rychlé přání pro vás, mé drahé čtenáře, si nemohu odpustit. Už jsou to šesté společné Vánoce. Je šílené, jak to letí, že? Každý rok vám přeji to samé. A v tomhle případě to nebude ani letos jiné, ať mé Vánoce jsou jakkoliv odlišné od těch ostatních. Doufám, že nyní máte možnost doma v klidu odpočívat a užívat si vánoční pohody v kruhu vašich nejbližších. Není totiž nic příjemnějšího :)


Takže to vezmu hopem: Šťastné a veselé Vánoce, spousty dobrého jídla, skvělou společnost a nějaký ten hezký dáreček pod stromečkem :) Hlavně hoďte za hlavu stres a všechno, co není v tuto chvíli nutné řešit a užívejte si ty chvíle! 

Zároveň vám děkuji za celoroční přízeň, jak zde na blogu, tak na Facebooku, Instagramu a Youtube. Neuvěřitelně moc si toho vážím. Těší mě, že máte chuť trávit se mnou svůj volný čas, který byste mohli zužitkovat jinde.. :) Jsem ráda, že mám takhle zajímavý koníček, který mě baví, naplňuje a pomáhá se rozvíjet.

Tak a teď vypněte mě, prosím, ať nebolí vás hlava! :) A šupajděte zbouchnout něco dobrého, připít si drinkem s rodinou a zalehnout k pohádkám..

20 komentářů:

  1. Aj tebe prajem šťastné a veselé Vianoce

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce plných radostných chvil, Klárko :)

    Vánoční nezbytnosti

    OdpovědětVymazat
  3. Klárko, i Tobě krásné Vánoce plné radosti, pohody, dobré nálady a štěstí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Klárko užij si krásný Štědrý den :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, děkuji! :) Až na pracovní začátek, jsem si den užila :)

      Vymazat
  5. tobě taky škodulinko a ať v novém roce najdeš pořádnou práci

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Vánoce i Tobě Klárko. Užij si je podle svých představ :)

    OdpovědětVymazat
  7. najkrajšie Vianoce aj tebe a tvojim čitateľom! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že sis Vánoce užila a užíváš si je :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)