pondělí 7. listopadu 2016

New in: Kosmetika za říjen 2016

Krásný den vám přeji!

Po týdnu tu mám zase další video a mrkneme na kosmetické novinky, které se u mě objevily během října. Minulý měsíc jsem se celkem rozšoupla a to tedy nejen v kosmetice, ale to uvidíte zase někdy příště. Budu to na vás solit postupně ;)



Začnu tedy těmi nákupy. Asi vás nepřekvapí nějaké ty nákupy z DMka. Myslím si, ne, vlastně vím, že z toho bude tradice. Tentokrát jsem se vrhla ke stojanu Trend It Up, abych teda už taky konečně něco prubla. Volba padla na Rozjasňovač v odstínu 10, který má shimmer dozlatova a na pleti vážně vykouzlí moc hezký efekt. Druhý kousek jsou chválené stíny Scarabeo, které jsem po dlouhém váhání vzala v odstínu 50. Rozhodně to nejsou jediné stíny z této řady, protože jsou naprosto úžasné. Ta pigmentace je úplně ohromující a na drogérkovou kosmetiku dost nevídaná. Však mrkněte do videa, kde to názorně ukazuji. Další věc, kterou jsem si domů odnesla je Tělový olejový peeling se solí z mrtvého moře Balea. Ten patří mezi hodně oblíbené, takže jsem zvědavá, jak se mi v koupelně osvědčí. No a ještě snad známější věc je Čistič štětců Ebelin. Kdo ho nemá, jako by nebyl. Já jsem se mu dlouho bránila, ale nakonec jsem neodolala. A jsem ráda, že jsem se ke koupi "donutila", protože už ho fakt nedám z ruky! Je to naprostá pecka a určitě se můžete těšit na bližší seznámení v chystané recenzi.


Pak tu mám pár vzorečků od Havlíkovy přírodní apotéky. Kdysi už jsem nějaké dostala domů přímo v obchůdku a nyní jsem jich pár dostala v práci, takže můžu ještě blíže prozkoumat taje této značky.


Mé další kroky v říjnu vedly do obchůdku Yves Rocher, kde jsem si musela do zásoby koupit nejoblíbenější Odličovač očí s chrpou. Trochu pozměnil balení, ale doufám, že obsahu se změna nedotkla. Jako dárek k nákupu jsem dostala Sprchový gel Vanilla Bourbon, což je jedna z nejdokonalejších vůní, jakou jsem kdy cítila! Nechávám si ho na Vánoce. Druhým dárečkem je miniaturka Hydratačního krému na obličej Sensitive Vegetal. Takže super návštěva jako vždy :)


Pak tu mám pár dárečků.. Asi jsem byla hodně hodná, protože mě Kája potěšila taštičkou plnou krásných věciček. Rozhodla se mě zasvětit zase do nějakých neznámých značek, takže mi koupila skvělý Tělový arganový olej značky Inecto Naturals, která se dá údajně již sehnat snad i v Rossmannu. Naprostou peckou je krém na ruce značky Creightons s vůní vanilky a makadamiového ořechu. To je vám tak dokonalá vůně, že si po namazání čichám k ruce pořád dokola. Voní jako vanilkové rohlíčky! Poslední kosmetický kousek je balzám na rty od Ellie, což je tuším privátní značka Teta drogérie. S touto značkou dosud také nemám moc zkušeností, takže moc ráda vyzkouším. Děkuji Káji, za skvělé pomocníky! :)


A abych tě dárečků nedostala málo, úžasná Verunka z blogu Veru-life mne také obdarovala. Fakt si to ani nezasloužím! Verunka si pro mě připravila lak na nehty značky I ♥ makeup v odstínu Oh lala 36. Je to krásná sytá rudá, které na podzim můžu. Druhým kouskem, který jsem dostala, je řasenka Super Speed Volume Flash od Rimmelu. Upřímně, v regálu jsem si ji nikdy nevšimla, což je dost ostuda, vzhledem k tomu, že regál míjím stokrát za den :D Ale kartáček vypadá přátelsky, tak se nemůžu dočkat, až ji prubnu. Poslední kousek na fotce je moje stálice - Fixační pudr Dermacol. Ten jsem si kupovala právě při setkání s Verčou, takže proto je tu zařazen. V Tetě jsem ho sehnala se 40% slevou a měli poslední balení, takže konec váhání, musela jsem ho vzít!


A jdeme na balíčky. U Dermacolu ještě chvilku zůstanu. Začátkem října přišel balík, který obsahoval zlatou truhličku plnou dekorativní kosmetiky včetně návodu na vytvoření podzimního líčení. Některé produkty už doma mám, takže jsem jejich další balení nechala do soutěže, ale pár kousků jsem si nechala. Například tvářenku s rozjasňovačem v odstínu 1. Jeden odstín už tu mám a tenhle se mi zalíbil. Nejen tvářenkou se výrazným shimmerem, ale také rozjasňovačem, který je hodně podobný tomu od Trend It Up, takže je střídám. Tužka na oči Matic Eyeliner je krásně měkká a pigmentovaná, hezky se roztírá a práce s ní je jednoduchá. Bohužel nefunkční na waterline, ale na kouřovky je to zase fajn kousek. Poslední kousky, které jsem se rozhodla si nechat a dát jim ještě jednu šanci, jsou oční stíny Bon Bon. Nechala jsem si odstín 64 a 67, což by byly krásné barvy, kdyby se s nimi dalo pracovat. Bohužel, tohle je fakt nepovedená záležitost. Ale o tom podrobněji jindy.


Novinkou na trhu je Effaclar Duo + tónovaný od La Roche-Posay. Že miluji klasický Effaclar víte, takže jsem se ráda pustila i do testování tohoto zbarveného. Není vůbec špatný, na obličeji nedělá nepříjemnou masku či nepřirozeně lesklý efekt, což je napůl vyhráno. Vysoké krytí neočekávejte, ale lehké přirozené sjednocení se dočkáte. Více někdy v budoucnu.


Další balíček mi přišel na testování od Avonu a obsahoval celou řadu vlasové péče Advanced Techniques s marockým arganovým olejem. Takže nyní ve sprše své vlasy hýčkám šamponem, kondicionérem a jednou týdně maskou. Na soudy je brzy, ale první dojmy jsou pozitivní, tak snad mi to vydrží.


A poslední v řadě tu mám barevnou a hravou kolekci věciček do vany od t: by tetesept, která vstoupila na náš trh a v DM drogériích tak nyní můžete sehnat dvě soli do koupele s rozkošnými názvy Porce štěstí a Porce lásky, které mají opravdu krásné a zvláštní kombinace vůní. A kromě solí také dvě pěny do koupele, opět se zvláštními vůněmi a názvy Odpočinek (kombinace ylang ylang a růžové orchidee) a Pro mě (jojobový olej a fíky). Časem vám je určitě představím blíž.


Tak a to by bylo pro tentokrát vše a těším se na shrnutí listopadu. Budu se snažit držet na uzdě.. :D

A co pěkného jste si v poslední době koupili vy? 

18 komentářů:

  1. Peeling od značky Balea mám a je opravdu skvělý :) ,od Trend it up mám laky a rtenku a moc mi vyhovují příště si odnesu rozjasnovač ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka je na pořadníku tento měsíc a laky nevím proč, ale nechávají mě chladnou :D a přitom jsem vždycky schopná laky všude vykoupit.. :-/

      Vymazat
  2. Jsem zvedava na recenzi Avon, argan ja rada :) V YR jsem ted byla mrknout na vanocni brusinku a odolala jsem, nebo mozna pockam na letacek s vanocnimi darky k nakupu :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vánoční limitku YR se taky chystám :D ty mají vždycky opravdu vymazlené :)

      Vymazat
  3. Rozjasňovači od Trend It Up jsem taky neodolala a jsem s ním vážně nadšená, pak jsem si ještě koupila pudr a tím rozhodně nekončím, s příští návštěvou dm si zas něco vyberu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to nehraju na každou návštěvu DM, to bych asi finančně nedala, ale mám to pěkně rozvržené - každý měsíc něco :D :) Líbí se mi ještě konturovací trio :)

      Vymazat
  4. krém na ruky musí voňať božsky! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Nákupy u YR mám taky moc ráda, vždy si od nich odnesu nějaký dáreček. Skvělé novinky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty dárečky jsou tam super! :D Vlastně ony mě nutí nakupovat :-O :D Teď mi hrozí nějaký propadnutí těch bodů, tak tam musím začít chodit víc :D

      Vymazat
  6. Jaaaaaj dostala jsem se do článku :D Jsem ráda, že ti krém voní. A těším se pak na recenzi toho oleje, protože jsem na něj dost zvědavá. Jo a balzám bude určitě supr, protože já mám okurku s limetkou a je to jak kdybych měla na rtech plátek okurky, krásně hydratuje a je to pecka :)) Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sem prostě patříš! :* Děkuji ještě jednou, zlato moje! :)

      Vymazat
  7. Teda, tolik si toho koupím tak za půl roku :D :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, kéž bych to měla stejně, to by mi pak nepraskal stolek ve švech (jestli se to tak dá říct) :D

      Vymazat
  8. Komentovala jsem na youtube, ale ještě jen tady zmíním, že ta pigmentace stínu od Trend it up je boží ♥

    OdpovědětVymazat
  9. S většinou produktů mám taky zkušenost a jsou fajn. A odličovač od YR je naprosto ale naprosto bezvadnej. :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nedám z ruky, už mám zase poslední balení, tak budu muset jít dokoupit do zásoby :D Zvykla si na něho i ségra a ukradla mi půlku lahvičky :( :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)