úterý 28. června 2016

Novinky z jarního updatu Essence část II.

Krásný den vám přeji!

Mám tu stále ještě resty a to z jarního updatu značky Essence. Nějaké "novinky" mi tu stále zbývají na představení, takže se na ně dnes vrhneme, co říkáte? :)

Jako první je tu Blush Ball, což je dost zajímavá věc. Tvářenka ve tvaru polokoule, co vypadá strašně roztomile. Přijde mi to jako taková dětská hračka :) Ale musím uznat, že je to vcelku praktické. Lehce tvářenkou přejedete po tvářích a štětcem jenom trochu rozblendíte a je to! Případně na cestách se dá obejít i bez toho štětce, jen na tvářenku nebudete tolik tlačit, aby vypadala přirozeně. Problém asi nastane ve chvíli, kdy tvářenku spotřebujete do roviny, to už bude vhodné jedině na štětec. Pigmentace tvářenky je průměrná. Nemusíte se vyloženě bát, že byste to s ní při jednom použití přehnali, ale při několika přejetích tváře už dosáhnete intenzivního odstínu. Barvička je krásně lehká korálová s výrazným stříbrným shimmerem. Moc mě tenhle odstín baví, protože dodá tvářím nádech a barvu a ten shimmer vypadá v odlesku sluníčka hrozně hezky. No a výdrž? Není vůbec špatná, po většinu dne je tam, kde být má. Po cca 8 hodinách mírně ztrácí na intenzitě, ale pořád viditelná je. Takže vlastně proč ne? Je to zase něco jiného a není to vůbec zlý :) Seženete ve dvou odstínech, cena je 89, 90 Kč.






Paletka korektorů ... all I need mne pro změnu vůbec nezaujala. Tyhle paletky mi nic moc neříkají, protože za prvé, nejsem schopna pořádně všechny odstíny využít a za druhé, neobjevila jsem opravdu nějakou kvalitní. Spíše si vystačím s jedním korektorem v barevném tónu, který mi vyhovuje a zakryje vše. Tahle paletka obsahuje pět barevných korektorů, od zelené, přes růžovou, béžové až žlutou. Samozřejmě, každá je určená na korekci něčeho jiného. Zelená je na zarudnutí, růžová a žlutá na kruhy pod očima, béžová matuje pleť. Korektory jsou celkem tuhé a pod dotekem a teplem roztávají, ale i tak se obtížně nanáší, na pleti se různě táhnou a těžce se zapracovávají. Spíše zůstávají pořád na povrchu, kde se tak nějak stěhují podle toho, jak se jim zachce. Krycí efekt by tam byl, kdyby se s nimi dalo pracovat. Ale ono to prostě nejde. Nedokázala jsem dosáhnout přirozeného efektu, aby nebylo viditelné, že mám nánosy korektoru. Ani po zapudrování to nevypadá hezky. A ještě hůř to vypadá po několika hodinách, protože se to slije a cestuje to po obličeji, kde to nadělá nehezké mapy. Tomu bych se tedy raději vyhnula. Cena je 105 Kč.







Zaručeně nejlepší z dnešní nabídky je pro mne Stay All Day transparentní fixační pudr. Víte, že fixační pudry jsou u mne zajetá věc a že jsem věrná jedné značce.. Ovšem teď jsem udělala výjimku a místo Dermacolu, jsem si pořídila tuhle novinku. A nemůžu říci, že bych udělala špatně. Balení je jednoduché, bílé. V kalíšku po prvním otevření máte přelepené dírky, kterými produkt sypete. Jakmile jsem je sundala a snažila se vysypat trošku pudru na použití, nastaly komplikace. Protože se nevysypala trocha pudru, ale přímo půlka kelímku. To mě nemálo naštvalo, protože doteď používám vysypaný obsah a to jsem si musela tak třetinu vysypat všude okolo.. Hlavně poprvé, když jsem to otevřela, jsem měla bílou půlku stolu, koberce i oblečení.. Těch dírek pro dávkování tam je asi tak třikrát víc než by bylo třeba. No, takže nepovedené balení bychom měli. Pudr je velmi, ale opravdu velmi jemně namletý (více než Dermacol), trochu připomíná prášek ke šňupání, ehm :D Aplikace na štětec, ze štětce na pleť už je potom celkem v pohodě, sem tam něco ulítne, ale na pleť chytne a drží. Mám s ním pocit, že není úplně stopro transparentní a maličko zesvětluje make-up. Neudělá žádnou bílou bariéru, ale prostě malinko zesvětlí. Co ale udělá hlavně, je naprosto luxusní zmatnění, které dlouho vydrží. Pocení samozřejmě nezastaví a obzvlášť teď v létě se po čase začnu opět lesknout, ale na několik hodinek mám s pudrem vystaráno a zmatněno. Naprostý top je ale ten příjemný hebký pocit na pleti. Vážně pleť jako dětská prdelka, úplně luxus, jak sametově hebká ta tvář zůstane. Vypadá to hezky i na pohled. Nevím jak vám, ale mně se strašně líbí, když jsou vidět takové ty jemné obličejové chloupky na tváři :D Vypadá to přirozeně a jemně. A tenhle pudr je umí hezky "vytáhnout". Co kromě hezké efektu na pohled od fixačního pudru požaduji je zafixování a delší výdrž make-upu, což zvládá bez problémů také. Mám-li kvalitní základ (make-up), tak výdrž určitě prodlouží a to hned o několik hodin. Takže ač tam pár problémů je, výsledky po použití jsou uspokojující. Cena je nižší a celkem přijatelná - 120 Kč za 11 gramů. Zase ale musím uznat, že mizí rychleji než pudr od Dermacolu, takže se ve výsledku asi nevyplatí víc než právě ten (když ho zakoupíte ve slevě)..






Oční stíny The Velvets vypadaly hodně lákavě, ale ve výsledku je to pro mě jeden z největších propadáků z novinek. Mám tu dva odstíny 08 Coral Me Maybe a 03 Smooth Caramel. 08 Coral Me Maybe je korálová s nádechem růžové a stříbrným shimmerem a je hodně podobná tvářence výše. 03 Smooth Caramel je pro mě barva slonovinové kosti, na první pohled matná, ale po důkladném prozkoumání objevíte lehký stříbrný shimmer. Jsou hodně jemně namleté, krásně slisované do mřížky v jednoduchém průhledném obalu. Což není nic ohromujícího, ale vypadá to celkem roztomile. Díky jemnému namletí budou prášit. Nijak extrémně, ale práší. Když jsem je poprvé zkoušela na swatche, nebyla pigmentace úplně top, ale nebyla ani nijak špatná, takže jsem si řekla, že to půjde.. Jenže při aplikaci na oko jsem zjistila, že je to za trest. Pigmentace je dost špatná, pro alespoň trochu viditelný odstín potřebujete několik vrstev. To bych ještě snesla, prostě je beru jako jemné a nenápadné stíny pro přirozené líčení, ale co nesnesu je, že se ty stíny během velmi krátké chvíle ztrácí. Vypadá to, jako kdyby se vstřebávaly, protože je nanesu, jsou práškové a prostě "velvet", ovšem podívám se na ně po půl hodince a intenzita je asi tak stokrát horší, sametový finiš je nenávratně v háječku a na očích není skoro nic.. pro mastná víčka tedy určitě ne. Pokusy s bází byly o něco lepší, ale ani tehdy nedržely dobře a po pár hodinách byly zase fuč. Za mě tedy určitě ne. Jsou hebké a odstíny pěkné, ale ne, tohle není nic, čehož sbírku bych potřebovala rozšiřovat.. Seženete je v devíti odstínech, cena je 59,90 Kč.








A jsme na konci, kde vám představím ještě Pečující olej na rty. Prodávají ho tuším ve třech variantách a já mám růžovoučký 02 First help, pinky. Olej není nic zázračného, bez čeho bych nedokázala žít, ale musím uznat, že mě baví. Vypadá to jako klasický lesk. I aplikátor má pěnový na tyčince jako mívají lesky. Pokud máte rádi voňavé produkty, tak si tohle oblíbíte, voní jako žvýkačky :) Na rtech je ta vůně také trochu cítit. Tohle spojení zní divně, ale prostě ji cítíte. Pokud máte představu nějakého mastného oleje, tak jste spíše na omylu. Já bych to popsala spíš jako méně lesklý lesk. Nebo možná jako balzám s leskem dohromady? Opět to nezní úplně dobře, ale myslím, že je to vystihující. Na rtech je to hrozně příjemné, nemá to úplně lesklý efekt, ale není to ani matné.. Je to spíš tekutý balzám. Ovšem velmi příjemný, protože do rtů se částečně vstřebá, částečně zůstane na povrchu a zařídí sametově jemný efekt. Nevydrží na rtech dlouhé hodiny, ale o rty hodnou chvíli pečuje. Naučila jsem se ho používat jako takovou "bázi" pod rtěnku.. Při líčení po oleji sáhnu jako jednom z prvních, poté se věnuji líčení pleti a očí a na závěr nanesu rtěnku.. Rty jsou díky oleji hydratované a vyživené a poté se tolik nevysušují. Za mě tedy celkem dobrý pomocník, ráda si jím natírám rty i jen tak doma.. :) Zase to ale není nic, bez čeho bych nedokázala žít.. Je to tedy čistě na vás, jestli chcete vlastnit podobnou vychytávku, já ji nemůžu nedoporučit :) Cena je 59,90 Kč za 4 ml.




No a jsme na konci.. A teď už se můžeme těšit na podzimní update! :)

Máte s něčím z toho zkušenosti? Zaujalo vás něco?

*PR produkty

21 komentářů:

  1. Nalákala jsi mě na transparentní pudr (stále ještě mám starou verzi, existence nové mě moc potěšila) a hlavně na tu tvářenku, to je tak roztomilá věc ♥

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma pudr All about matt (také od Essence), a jsem s ním spokojená... je jemně namletý a prodlouží výdrž make-upu/korektoru.

      Vymazat
    2. Transparentní pudry, to je moje :) tenhle fakt zajistí nádherný finiš, přijde mi možná i hezčí než s DC! :D

      Vymazat
  2. Ahoj,
    ty stíny mě taky nalákaly, ale byla jsem zklamaná úplně stejně jako Ty!
    Ale určitě bych chtěla zkusit tu tvářenku, protože ji všichni chválí:)

    Jinak super článek, jen tak dál;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty stíny jsou obr zklamání, fakt jako nic moc.. :(

      Vymazat
  3. Olej na rty mám ve dvou variantách, růžový a červený a oba mně baví:-) A ten pudr jsem poprvé vyzkoušela minulý týden a fakt první, co mně po nanesení napadlo, že ten make-up najednou trochu vybledl:-D A musím souhlasit i s tím sametově hebkým pocitem na pleti, nejradši bych si na ten obličej v jednom kuse hrabala a užívala si ten pocit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Já se od té doby co ho používám hrozně ráda hladím po tvářích :D :D jak úchyl :D

      Vymazat
  4. Olej jsem si zamilovala, je uzasny a tvarenka me take bavi. Bohuzel stony jsou opravdu malo pigmentovane. A transparentni pudry nemam rada a ten Dermacol za me byl prisernej :D
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to já zas transparentní pudry miluju :D bez nich nefunguju :D

      Vymazat
  5. Olej na rty bych si chtěla pořídit, líbí se mi ale i tvářenka a pudr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ten olejíček na rty naprosto zamilovala! A tvářenka má krásnou a přirozenou barvičku :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářenka je na léto strašně pěkná! :) A oleje jsou fajn, je to taková milá pomůcka :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To má, ideální na jaro-léto, je taková šťavnatá! :)

      Vymazat
  8. Myslím, že v dohledné době v drogérii přibude olejů na rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bylo by to fajn, ono to není vůbec špatný.. :D :)

      Vymazat
  9. Ráda bych vyzkoušela transparentní olej :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Transparentní olej tu žádný nemám, jen transparentní pudr a pečující olej, ale třeba vznikne i kombinace :D

      Vymazat
  10. Ten olej nevypadá vůbec špatně a transparentní pudr chci už dlouho vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí můžu doporučit, určitě stojí za zkoušku :) Jsem zvědavá s čím se vytasí Essence na podzim :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)