úterý 5. dubna 2016

True Colour Matte od Avonu

Krásný den vám přeji!

Mám tu pro vás další článek, který se zaměří na nedávno uvedenou novinku od Avonu. Už jste u mne tyhle tři krasavice Avon True Colour mohli vidět, přišly na Valentýna, což bylo to nejroztomilejší překvápko.

Rtěnka True Colour Matte je něco pro mě, protože jestli mám něco na rtech v poslední době v oblibě, tak jsou to matné rtěnky. Přijde mi, že matný finiš rty trochu zvětšuje, což je přesně to, co mé rty potřebují :) Tyhle tři krasavice mají navíc úžasné odstíny (v nabídce celkem patnáct) a nestojí svět.



Oficiální popis: Rtěnka propůjčuje rtům matný vzhled, nevysušuje rty a dodává jim hydrataci. Poskytuje dlouhotrvající krytí. Sametové složení se snadno nanáší a propůjčuje rtům matnou barvu. Zanechává rty hydratované po dlouhou dobu.



Mám tu odstíny poměrně výrazné, ale takové, které jsou v pohodě využitelné a na jaro/léto se budou hodit. Favoritkou číslo jedna je určitě Adoring Love, která sice podle popisku na obalu vypadá jako výrazná červená, ale ve skutečnosti to je spíše růžová s kapkou červené. Rozhodně odstín, který mi doma chyběl a na jaro stopro nejlepší!


Druhá rtěnka nesoucí název Ideal Lilac a je přesně to, co název napovídá - ideální lila. Nic víc, nic míň. Studená fialková, která bude ideální na léto. Ač je studenější, tak pořád to není tak mrtvolný odstín, aby si ho nemohly užít i ředitelky vápenky jako jsem já :)


No a nesmí chybět červená klasika. Ta nikdy nezklame. Red Supreme je krásná rudá, která sice vypadá v obalu dost tmavě, ale na rtech je to potom červená. Ze všech tří mi přijde asi nejméně matná, tzn. nejvíce lesklá.


Rtěnky jsou v černých matných obalech se stříbrným detailem. Popisek a barvu zjistíte na spodní části rtěnky a dokonce najdete vyražené logo na samotné rtěnce. To je vždy detail, který mě dostane. Hrozně se mi to líbí. Rtěnky mají jemnou nasládlou vůni. Není to nic intenzivního a nepříjemného, jen takový sladký závan, který je trochu cítit i na rtech. Rtěnky jsou velmi vysoce pigmentované a krásně na rty přichytnou už po jednom přetření. Pigmentace vážně jako hrom a velmi mile mne překvapila. Ve dvou vrstvách máte dokonalou intenzivní barvu, která navíc na rtech působí přirozeně. Nezalézá do vrásek ani nerýhuje, jenom trochu pozor na suché rty, protože dokážou zvýraznit šupiny (ale to bývá u většiny matných rtěnek). Matný efekt vás u matné rtěnky asi nepřekvapí, ale co bylo pro mě příjemné překvápko, byla ta příjemná krémová textura, která zanechává rty hydratované a ani trochu nevysušuje, jak tomu často u matných kousků bývá zvykem. Naopak jsou rty po celou dobu, kdy rtěnku na nich máte, krásně hydratované, jemné a pěkné. A že ta doba, kterou na rtech vydrží je velmi obstojná! Další milé překvapení, kdy si ji na rty nanesu a ještě po třech hodinách ji tam najdu v celkem dobrém stavu. Musím tedy říct, že jsou pro mě tyhle rtěnky velmi příjemným překvapením a rozhodně se mi doma neztratí.




Běžná cena je 199 Kč, ale koukala jsem, že jsou aktuálně ve slevě za 99 Kč. Omrknout je můžete zde, Odstínů je patnáct od přirozených nude po divočejší a výrazné barvičky. Rtěnka má 3,6 g.

Co vy a rtěnky Avon? Máte s nimi zkušenosti? Vlastníte nějakou z kolekce těchto matných? 

30 komentářů:

  1. Rtěnky jsou opravdu krásné, nejspíš si budu muset nějakou objednat :D

    BE BEAUTIFUL <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednej, jsou vážně super :) Zrovna včera jsem zas jednu vytáhla :D

      Vymazat
  2. Zrovna v neděli jsem taky psala článek na 2 z nich, tak se můžeš podívat, jestli budeš chtít :), já je v katalogu kupovala za 90 Kč přes známou a pro mě to byl super kup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, určitě mrknu, děkuji :) Jo tak to je super cena za dobrou rtěnku! Já si snad budu muset koupit další barvičky!

      Vymazat
  3. Vypadají dost dobře na Avon ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Musím přiznat, že jsem něco takového od Avonu nečekala. Ta kvalita je neuvěřitelná. Můj neoblíbenější odstín je právě Red Supreme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nás je víc, jsou vážně fajn, také jsem překvapená a nadšená! :)

      Vymazat
  5. Já mám objednaný odstín Posh Petal a už se těším, až mi přijde. A pár dalších odstínů v nabídce se mi líbí, tak to možná nebude poslední kousek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, to zní taky zajímavě! :) Já musím určitě omrknout další a asi pověřím maminku :D :)

      Vymazat
  6. Ta červená rtenka je krásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Barva fakt povedená a schovávám si ji na podzim/zimu :)

      Vymazat
  7. Mám tu Adoring Love a je úplne geniálna :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké odstíny. Škoda, že mám radši balzámy nebo lesky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Ivanko, to je fakt škoda, mají krásné barvy! :)

      Vymazat
  9. Nádherné odstíny :). Ale moje krevní skupina je hlavně ten fialkový, takové odstíny nosím nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, zrovna včera jsem ji vytáhla! Jo na jaro a léto je to ideál! <3

      Vymazat
  10. V česku na mě také čeká jeden odstín, jsem na ní zvědavá, protože já Avon moc v lásce nemám. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se ti bude líbit :) je vážně moc příjemná!

      Vymazat
  11. Jsou bozi..ja uz jich mam 5 :D akorat me mrzi, ze tady v UK nemame vsechny odstiny jako mate vy v CR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, Míšo, nepovídej, že mi jich máme víc než vy tam! :D :)

      Vymazat
  12. Už mám nějaký odstín objednaný, takže se na rtěnku nemohu dočkat až jí sama vyzkouším :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. Mám už jednu doma, druhá na mě čeká a musím uznat, že nejsou špatné, ale pořádně jsem je ještě nezkoušela, jenom z prvního dojmu soudím. Každopádně Avon se poslední dobou nějak polepšil se mi zdá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicky, to musím souhlasit :) některé kousky mají v poslední době opravdu povedené!

      Vymazat
  14. Matné rtěnky miluju a tyhle vypadají celkem fajn i odstíny jsou pěkné!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)