pátek 26. února 2016

Foto deníček I.

Krásný páteční den vám přeji!

Mám tu pro vás nový formát článku a tím bude jednou za čas článek plný fotek, ve kterém se objeví především fotky z mého Instagramu, co by se jinak na blog nedostaly.. :) Přijde mi to jako příjemné zpestření a alespoň ani vám, mým blogovým čtenářům, nic neunikne.

Co jsem tak dala dohromady fotky, jsou to převážně selfie a nebo nějaké jídlo. Hmmm :D Ale tak faktem je, že ty kosmetické se poté objevují v New in, takže vám je nechci ukazovat stokrát. Něco málo z fotek jsem přidala navíc, tak třeba se vám bude takový "deníčkovský" článek líbit. Musím na sebe prásknout, že od té doby, co vlastním chytrouše, tak fotím skoro všechno, co potkám.. M. už ví, že má u jídla čekat, než ho vyfotím.. A začíná si zvykat na dalších deset minut příprav před odchodem z domu, musím přeci chytit správné světlo pro fotku líčení! ;)

V lednu a únoru to bylo asi takhle..

11. 1. jsme s M. oslavili první společný rok! Původně jsme chtěli jít na večeři někam do restaurace, ale jelikož jsem měla pracovní víkend a nikam se nám večer v té zimě nechtělo, zůstali jsme v peřinách a oslavili to při bublinkách a pizze dovezené až pod nos :) To oba můžeme, takže jsme si to náramně užili a já budu tajně doufat, že za rok to oslavíme zase.


Ke konci ledna se konal "Vánoční firemní večírek" neboli posezení s kolegyněmi a jedním kolegou u příjemné večeře, které předcházelo společné protáhnutí kostí na józe.

Jógu já ráda, ale tedy dávám přednost domácímu cvičení u videa než-li předváděčce před lektorem a spoustou dalších lidí :D Bylo to ale super a s týmem jsme si to, myslím, užili. Docela sranda, jak jsme  všichni při těch pozicích padali jako hrušky :D Doufám, že mě ostatní za tuhle fotku nezabijí.


Večeře se poté konala v restauraci St. Patrick v Pardubicích. Kdo jste z těchto končin, tak ji nejspíš budete znát. Já tam jedla poprvé a ač sama jsem měla jídlo dobré a pochutnala jsem si, u několika lidí se objevily potíže, takže nejsem stoprocentně přesvědčená, že se tam v nejbližší době zase objevím. Ale teda když kouknu na tu fotku, sliny se mi sbíhají!


A další pizza. Důkaz, že jde opravdu o jídlo, na kterém s M. ujíždíme! Já se tedy snažím podobné kalorické bomby omezovat, co to jde, ale jednou měsíčně si něco nezdravého prostě dát musím :) Tohle je z minulého týdne, kdy jsme si zašli na Valentýna na obídek.


A tohle je teprve raritka! Výborná snídaně od mé drahé sestřičky. Doufám, že mi bude snídani připravovat častěji. Určitě bych si to nechala líbit! :D


Takhle vypadá snídaně v mém podání.. Ovesná kaše a spousta ovoce a k tomu mega hrnec kávy. To je jedna z mála nezdravých neřestí, která mi zůstala :) No a bohužel v posledních dvou měsících mě k tomu doprovázejí zdravotní problémy.. Začalo to rýmičkou.


Já říkám, že káva je moje.. Něco z kafíčkování :)



A jsme u selfie fotek! To je teprve mor! Jako nejsem žádný extra narcis, ale prostě selfie fotím furt :D

Třeba cestou k rodičům, zrovna když jednou byla fakt zima..


Při natáčení videa pro vás..


V práci o pauze, kdy se chvílema nudím.. :D


A ještě jedna pracovní..


No a klasické "líčící" fotky.. Všimněte si, že jsem barevnější! V poslední době barvy opravdu střídám. Nejdříve oči a teď pro změnu ujíždím na barevných rtěnkách.




Ale jo, jsou i "NoMakeUp" dny. Tedy ty byly především začátkem tohoto týdne, kdy jsem se nelíčila rovnou celé tři dny. Myslím, že jsem tím trhla rekord posledních několika let :D Ono v noci to v práci stejně nikdo neocení a dny jsem prospala, takže jakýpak copak, že jo. Řeknu vám, že to bylo docela fajn. Takový menší make-up detox :D


Ale co miluji nejvíc, je focení té mojí malé prdelky. Ona je ta obludka tak rozkošná, že bych ji uňuchala a tak spousty chvilek zaznamenávám. Jak spí. Jak sedí. Jak venku blbne.. Kdo má doma své "psí dítě", určitě chápe ;)




Ale jo, jednu fotku jsem věnovala i tomuhle "mazlíkovi". Už je ten náš hadič pěkně dlouhej, i když se to takhle nezdá. Jo a nemyslete si, taky ho zrovna nemiluji. Ta žížala se mi zamlouvá jenom přes terárko :) Zakázala jsem rodičům vytahovat ho, když se zrovna nacházím doma. Můj rekord je lehký dotek jeho kůže, víc ze sebe asi nikdy nedostanu.


Tohle bylo nejhezčí překvápko v lednu! Přijdu domů a tam na mě čekala nová šperkovnice. M. prostě ví, čím mi udělat radost :)


A tohle bylo pro změnu nejkrásnější překvápko v únoru! Moje jediná Valentýnka a hned taková rozkošná! Přijel kurýr, do ruky mi strčil taštičku s takhle krásně zabalenou krabičkou.. Navíc krásně provoněnou, protože ty růžová a červená srdíčka jsou voňavá (myslím, že jsou to takové ty voňavé "lístky" do koupele :)). A v krabičce? Asi už jste viděli u jiných blogerek, ale kdo ne, tak prozradím, že tam Avon skryl jednu z jejich novinek a to hned ve třech variantách ;)


No a když už jsem zmínila koupel, tak tady jedna fotka z relaxu z vany.. Tuhle zimu silně ujíždím na všech možných vychytávkách do koupele. Tuhle sůl Balea Luxury jsem dostala od kamarádky k Vánocům a musela jsem ji co nejdříve zkusit. Příjemná orientální vůně, trocha pěny a fajn zpestření koupele za pár kaček. Nevysušuje ani mé pokožce nijak jinak nevadí. Jediné, co mi trochu vadilo byla ta žlutá barva :D Nemůžu si pomoct, ale nepřijde mi to vůbec přitažlivé.. 

 

Na závěr ještě pár fotek ze školení se Sparitual, na které budu určitě ráda vzpomínat, Poctivě se teď snažím o nehty starat, jak bych měla, ale řeknu vám, že je to dost dřina.. :D



Tak a to by bylo asi všechno z fotek, které jsem vám nutně chtěla ukázat a odteď střádám další pro příští článek.. :)

Dejte mi vědět, jestli trpíte vlnou focení na mobil stejně jako já nebo jestli odoláváte? A jestli jste dostali nějakou Valentýnku? 

18 komentářů:

  1. Wow, Kláry. Ty tmavší oči! Jsi fakt šikulka :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem takéto posty (a to jedlo :O :D). A ako Eve aj mne sa páči tá prvá líčiaca :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, pokud to půjde, tak je budu dávat dohromady častěji :)

      Vymazat
  3. Super fotky! Gratuluji k výročí a držím palce :) A ty selfie ti fakt jdou ;)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, člověk už po tolika selfie zná správné úhly.. :D :) Děkuji!

      Vymazat
  4. Super fotky! Gratuluji k výročí a držím palce :) A ty selfie ti fakt jdou ;)!

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, barevné stíny ti tak sluší :-) Fotky pejska úplně chápu, také mám toho svého krysaříka v několika polohách a v různých úhlech, navíc ji nosím každý den s sebou v mobilu. Ať vám to s přítelem klape i nadále a oslavíte dalších x let :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) No prostě to se musí, já ji mám v mobilu taky a když je někdo ochotnej na fotky kouknout, tak je hned ukazuju :D :D

      Vymazat
  6. Aj tak je najlepsie prelezat vyrocie v posteli s priatelom so sampanskym a pizzou :) ... inak na selfickach si krasna a velmi sa mi paci ta ciernobiela aplikacia co je za tebou, na stene take kvety :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Jo květy jsou z Kiku asi za 85 Kč :) Chtěla jsem něco na zeď, ať to tu nemáme tak holé a vrtat jsme nemohli, takže tohle bylo parádní řešení :)

      Vymazat
  7. Pěkné fotky, moc ti to na nich sluší a i bez makeupu jsi krásná ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju k roku s přítelem Klárko! Oslavili jste to náhodou suprově, já pizzu miluju :D

    OdpovědětVymazat
  9. U nás v práci je taky převaha žen, ale ne teda taková. Chudák ten jeden, musí mít svatozář :-D . My se snažím firemní akce plánovat tak, aby se tam líbilo všem. Na jógu bychom ty "naše chlapi" asi nedostali. To bychom si museli udělat další sraz jen kolegyněmi :-D .

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)