středa 16. září 2015

Giveaway s La Roche-Posay! UKONČENO!

Krásný středeční den!

Dnes mi není nějak dobře, takže jsem se rozhodla udělat lepší den alespoň vám. Jedna soutěž skončila a já vám hned na to přináším další, protože si ji rozhodně zasloužíte za tu podporu a přízeň, kterou mi věnujete :)

Tentokrát budeme soutěžit o balíček lékárenské kosmetiky La Roche-Posay. Jeden/jedna z vás má možnost vyhrát balíček plný zajímavých kousků této kosmetiky. Najdete v něm:

  • Effaclar Duo +, což je podle mne ta nejúčinnější péče starající se o nedokonalou pleť,
  • Micelární voda, která se řadí mezi mé nejoblíbenější micelárky,
  • Lipikar Baume, ideální pro extrémně vysušenou a dehydratovanou kůži,
  • Cicaplast, který zahojí každé bolístko a je vhodný i pro kojence,
  • Posthelios, gelová péče po opalování, která se třeba ještě bude hodit a jestli ne, tak za rok :)


Podmínky jsou jednoduché, stačí když:

1. Budeš sledovat blog, buď přes GFC nebo na Facebooku (nemusíte psát celé jméno pod kterým mne sledujete, ověřím si poté u vítěze).
2. Napíšeš pod tento příspěvek komentář se svým e-mailem, na kterém Tě budu kontaktovat v případě výhry.
3. Napsat odpověď na otázku: Proč by měl balíček putovat zrovna ke mně?

Vítěz bude jeden, zapojit se můžete do konce měsíce, tj. 30. 9. 2015. Jak budu losovat výherce ještě uvidím, je tu možnost náhodného výběru pomocí Randomu nebo nechám někoho doma, aby vybral podle nejzajímavější odpovědi a bude to :) Zapojit se mohou jako tradičně všichni z ČR a SR.

Nechť vás doprovází štěstěna! :)

Výherce: