neděle 18. ledna 2015

Tak která je ta pravá?

Krásný nedělní večer!

Jsem tu s recenzí na tři řasenky, které mi v posledních týdnech/měsících zkřížily cestu. Používala jsem každou nějakou dobu samostatně, poté je i vystřídala, abych je mohla pořádně porovnat mezi sebou, takže dnes pár slov k nim..

Studio Lash Instant Volume - Miss Sporty


Tuhle řasenku jsem si sehnala jako nouzovku ve chvíli, kdy jsem tu žádnou jinou neměla (také se vám stává, že něčeho máte akutní nedostatek a pak se to objeví a rovnou ve velkém počtu? :D tak to se mi děje pravidelně právě s řasenkami). Růžový jednoduchý obal a hodně zvláštní kartáček. Přiznám se, že s tím jsem si dodnes moc nesedla. Má na střídačku dlouhé a kratké štětiny, kterými se mi moje chmýří těžce líčí, vždycky se mi podaří řasenku obtisknout na horní víčko. Což je dost divné, jelikož s umělými kartáčky si obvykle rozumím. Dalším problémem pro mne z počátku byla konzistence, protože řasenka byla dost mokrá, díky čemuž mi slepovala řasy. Nechala jsem ji ale nějakou dobu uležet a dnes je výsledek o poznání lepší, trochu vyschla, takže slepování už není tak aktuální problém. Nakonec jsem se tedy dočkala vcelku pěkného výsledku. Řasy totiž umí opravdu prodloužit a natočit. Po celý den navíc drží na očích bez hnutí, neopadává, nedrolí se, nešmouhuje. Snad jen nepočítejte s voděodolností, stačí zaslzet a jsem jak panda. Za její cenu však nemůžete čekat úplné zázraky. Celkově tedy spíše průměr, na výsledek si musíte počkat, ale určitě to není ani žádná tragédie.

Seženete v drogériích, cena okolo 70 Kč.





Big&Beatiful Style Muse - Astor


Se mi od začátku líbila svým blyštivým obalem a na první pohled se mi zalíbil i kartáček. Přesto jsme si dosud rozuměli asi nejméně. Kartáček má klasický, který je vylepšený o zakroucení. Je trochu větší, což mým řasám zrovna dvakrát nesvědčí, ale to je o zvyku a už jsem se dříve přesvědčila, že velký kartáček neznamená nic a může být vyhovující i mým štětinám na očích :D Takže jsem se s chutí pustila do testování. Jenže, si prostě nerozumíme. Řasy sice hezky prodlouží, ale hodně mi je poslepuje. Opravdu dost, bohužel ani proschnutí řasenky moc nepomohlo. Od začátku je to pro mne hrůza, řasy mám slepené do pár chlupů a takové divně neuspořádané. Přenechala jsem ji tedy ségře, která je na tom s řasami o poznání lépe. Ale ani té řasenka kdovíjak nesedla, na kartáček si stěžuje dodnes a slepování řas není ani u ní výjimkou. Naneštěstí jsem zaznamenala i trochu opadávání a drolení.. Takže tahle holka mne zrovna dvakrát nepotěšila. Jsou rozhodně v nabídce Astoru i lepší kousky.

Seženete v drogériích, cena se pohybuje kolem 160 - 200 Kč, dá se sehnat i v akcích.





Mega Lashes Mascara - Dermacol


Je listopadovou novinkou této značky. Po řasence Party Mania, která mi parádně sedla přišlo její dvojče Mega Lashes. Přiznám se, že mi přijde hodně podobná, ovšem ne totožná. Party Mania mi prostě sedla více. Kartáček mají však hodně podobný, ne-li totožný, takže nechápu, v čem je ten rozdíl. Balení hezké, opět zlatá (jo, s těmi se nějak roztrhl pytel), kartáček jednoduchý, trochu silnější, ale pracuje se mi s ním asi nejlépe ze všech zde zmíněných. Problémem je mírné slepování, i když konzistencí mi přišla řasenka už od začátku akorát. Postupně se to trochu srovnalo a dneska si rozumíme. Řasenka navíc vytvoří na očích vcelku pěkný objem a mírně prodlouží (i když ne tolik jako MS). Co mi ale hodně vadí a přijde mi to snad horší než trocha slepených řas, je její drolení a opadávání pod oči. Netrvá to dlouho a od této řasenky mám pod očima černo. A fakt to nevypadá hezky. Takže použít ji mohu pouze v situacích, kdy mám čas se kontrolovat v zrcadle, protože jinak hrozí černá katastrofa. Spokojenost tedy tak napůl, po pecce přišel propadák, snad to příště bude lepší.

Seženete opět v drogériích nebo na e-shopu, cena je cca 250 Kč.




Takže sečteno podtrženo, pravá není bohužel ani jedna z nich. Zase se prostě vrátím k té Big&Daring, která tu na mne čeká v zásobě :) a třeba časem přijde nějaká ta pecková záležitost..

A co vy a řasenky? Zkoušeli jste některou z těchto výše zmíněných? 

19 komentářů:

  1. Super recenze, Klárko :) Ta Miss Sporty mě překvapila, vypadá že dělá úžasné řasy.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Miss Sporty som kedysi mala žltu z tejto kolekcia a bola som s ou velmi spokojná. Dermacol riasenku aktuálne tiež vlastním, ale skúsenost s opadávanim nemám vobec.

    OdpovědětVymazat
  3. řasenka od Miss sporty je můj největší svatý grál, používám jí už 5 let v kuse :) nejlepší řasenka pro mě

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala jsem nedávno od bráchy tuhle Miss sporty, ale ještě jsem ji neotevřela. Protože musím dodělat nejdřív jiné řasenky. Jsem na ní zvědavá, protože tuhle značku nepovažuji za dobrou, ale z těch tvých fotek tu vypadá asi nejlíp. :) Čekala jsem, že ta dermacol bude lepší.

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    moc pěkná srovnávací recenze:-) Překvapila mě ta od Miss Sporty, ale i já jsem tam asi před rokem našla jednu moc dobrou na objem. Ale stejně jako ty se nejraději vracím k Big and Daring, ta se Avonu fakt povedla:-)
    Těším se na další článek:-)
    Hanka z www.ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Žádnou z těchto jsem nezkoušela, ale ta od Miss Sporty mě celkem překvapila :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám zatím vyzkoušenou od Miss sporty v zelené tubě, jinak moje stálice byla od Oriflame ta dělala krásné řasy a jinak mi přijde řasenka od Avonu. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja myslim ze Miss Sporty ma prinejmensim rasenky docela dobre :) Mam od ni zrovna podobnou ale cernou a jsem s ni spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja milujem tú ružovú MS :) bola to moja prvá riasenka a dodnes si ju stále kupujem, zbožňujem ten efekt, ktorý mi spraví s riasami - odskúšala som už veľa riaseniek ale stále sa vrátim k tejto pre mňa proste top :) a taktiež používam aj riasenku big daring z avonu, zo začiatku som bola spokojná, vychvaľovala som ju až do nebies a teraz je to čistá katastrofa - už sa s ňou nedokážem ani poriadne pekne nalíčiť, strašne mi zlepuje riasy

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jednu z těchto jsem nezkoušela, ale mám tu novou zlatou od Astoru Wonderful, která má snad identický obal té tvé od Astoru a jsem s ní velmi spokojená. Zatím patří mezi mé nejoblíbenější. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  11. Pekna srovnavaci recenze, ale ani do jedne nepujdu
    Mne nejvic sedi Diamante od GS a pak Volumisse Excess od L'oreal. A jeden tip, jal vyzrat na slepene rasy - bbusove paratko s hodne uzkym a ostrym koncem a rasy s nim rozdelit, ale mozna uz to znas. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nezkousela jsem ani jednu. MS vypada nejlepe. Mam rada Rimmel super lash max do 1 mesice po otevreni.

    OdpovědětVymazat
  13. Tu od Miss Sporty jsem kdysi taky pořad kupovala :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám nejradši řasenky s velkým kartáčkem. Sice se s ní pak hůř manipuluje, ale řasy mám pak dlouhé i plné objemu :)

    http://makeup-challenges.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Já na tu růžovou od MS nedala pěkně dlouho dopustit, až se ke mně dostala svítivě žlutá od Rimmelu (lash accelerator) a nakopala růžovce od MS zadek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle jsem nezkoušela, mám teď řasenku od essence, která krásně prodlouží řasy (asi za 50-60 Kč černý obal s šedýma bublinkama), pak od maybelline (v tom modrém obalu) a jedu taky od Astoru (takovej krásnej krajkovej obal)a jsem spokojená :)Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna používám žlutou MS a jsem spokojená. Mám už několikátý kus. Růžovou jsem kdysi vzala protože žlutá byla vyprodaná a byla taky moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsem od miss sporty žlutou řasenku ta byla boží a pak červenou :) ta mě docela taky vyhovovala :)

    OdpovědětVymazat
  19. Žádnou z těch co ukazuješ jsem zatím nezkoušela, ale dělají ti pěkné řasy :)
    U mě vedou Rimmelky a překvapivě Avoňácký :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)