neděle 23. února 2014

Soutěž s FA! - UKONČENO

Pěkný nedělní, slunečný, den!

Máme krásně a já mám chuť rozdávat dobrou náladu dál, tak jsem si pro vás na dnešek přichystala další soutěž. Sešlo se mi tu pár věcí, kterými bych ráda potěšila někoho z vás, dala jsem tedy dohromady dárkový balíček.


Balíček obsahuje:



Texturový lak Jordana v odstínu 03 Fiesty Fuchsia.


Vybrala jsem produkty, které se budou hodit snad všem, tak doufám, že někoho potěší :)

Podmínky žádné stanovovat nebudu, jedinou podmínkou je napsat do komentářů kontaktní e-mail. Ale nebudu se bránit ani vašim poznámkám a připomínkám k blogu nebo návrhům témat, které byste tu v budoucnu rádi objevili! :)

Soutěž nechám běžet do konce února, čili do pátka 28.2., výherce vybere opět Random.org. Zapojit se mohou všichni z ČR a SR

Za poskytnutí produktů FA děkuji českému zastoupení této značky.