pondělí 5. srpna 2013

Giveaway: Zasoutěž si o Miss Pop! - UKONČENO

Pěkný den přeji!

Protože jsem lajdák a momentálně mi blogování zrovna moc nejde, ráda bych to odčinila alespoň další soutěží pro vás. Už v minulém článku jsem vám psala, že tu pro vás něco mám z nové kolekce Miss Pop od L'oréal Paris, tak doufám, že vám udělám radost :)

Soutěžit budeme o kosmetický balíček obsahující lak na nehty La Vernis v růžovém odstínu Rose Aphrodisiac, lesk na rty Glam Shine v odstínu Rosopolitan a crazy samolepky na nehty Confetti.

Podmínky:

1. Přidat komentář obsahující e-mail, na kterém vás zastihnu v případě výhry.
2. A aby to nebylo tak jednoduché, napište mi odpověď na otázku: Jak si představujete dovolenou snů?

Prosím důkladně si přečtěte podmínky a splňte obě. Neúplné odpovědi budou vymazány!
V případě, že něco zapomenete, připište další komentář se vším všudy (ale ne jako odpověď na předchozí!) a předchozí vymažte. Pokud se vám komentář pod článkem hned nezobrazí, je třeba dát "Načíst další".


Soutěž poběží přesně týden, ukončím ji 12.8., aby měl výherce možnost užít si výhru ještě v létě :) Výherce bude vybrán náhodně veleváženým panem Randomem a vyhlášen bude na FB a v tomto příspěvku.


Hodně štěstí! :)