středa 10. července 2013

Tužky na oči - Dainty Doll, Oriflame, Gabriella Salvete.

Pěkný den přeji!

Dnes po nějaké době opět recenze, tentokrát se podíváme na zoubek tužkám na oči. Tužky jsou přes léto mojí záchranou a mými láskami. Je to jednoduché. Ve vedrech nerada zatěžuji své oči stíny a složitým make-upem a tak většinou sáhnu po tužce na oči. Na očích by měla vydržet, oči jsou namalované v cukuletu a ještě s barevnými tužkami naděláte hromadu parády. Dnes bych vám ráda představila tři nové úlovky v mé sbírce. Každá od jiné značky a jiné barvy a pro každou z nich mám jedno líčení, takže vám je ukážu i v akci.



Dainty Doll - 004 Shake Your Tail

Tahle tužka se v mé sbírce krásně vyjímá, jsem z toho odstínu opravdu nadšená, něco podobného už jsem potřebovala, takže přišla jako na zavolanou. Odstín 004 je perleťová zelená barva, možná není tak tmavá, jak se podle barvy na obalu zdá, každopádně je nádherná a já se tak strašně těšila, až tužku vyzkouším. Ovšem nadšení mne přešlo hned po první aplikaci, bohužel. Její pigmentace není vůbec dobrá, sice je tužka celkem měkká, ale než dosáhnete intenzivního odstínu, máte víčko skoro prodřené. To mě na ní celkem zklamalo. Občas udělá i nějakou tu hrudku a jako bonus je její slabá výdrž. Celkem rychle ztrácí na intenzitě, nepomáhá mi na ní vyzrát ani báze, kreslit s ní waterline je naprostá zbytečnost. V mém testu voděodolnosti neuspěla vůbec, po chvíli mi na očích zbylo nula nula nic. Takže tady, ač barva krásná a balení přímo úchvatné, přichází velké zklamání.

 Tužka je k sehnání tady za 129 Kč.






V akci:



Oriflame - Blue Lagoon

Od Oriflame jsem si pořídila v nějakém výprodeji tuto oboustrannou tužku z kolekce Very Me. Modrou tužku jsem dlouho chtěla a tak jsem tuhle za pár korun na zkoušku objednala. Tužka je z jedné strany tmavě námořnicky modrá, z druhé strany je světle modrý perleťový odstín. Super kombo, pro letní líčení k vodě ideální. No jo, jenže zase přišla první aplikace. Tady teda šlo do tuhého, protože tužka je celkem dost tvrdá a při ostrouhání do špičky jsem si opravdu div víčko neroztrhla. Světle modrý odstín se mi zdá o něco měkčí, má pigmentaci o chlup lepší a chytal lépe, zatímco tmavě modrá mi z počátku nechytala absolutně vůbec, poté co jsem ji trochu rozepsala tak už to šlo, přesto než dosáhnete výrazného odstínu, musíte chvíli "malovat". Waterline jsem s ní zkusila jednou a už nikdy více, za rozedřené oko mi to opravdu nestojí, navíc tam stejně nevydrží. Světle modrá sice lépe kreslí, ale zase se aplikuje nerovnoměrně a vytváří hrudky, na mastná víčka (která přes léto mám) je třeba použít bázi, jinak se vám obtiskne. Jejich výdrž s bází ujde, bez ní bída. S bází se vytrácí podstatně pomaleji. V testu voděodolnosti nedopadly nejhůř, ale na očích mi z nich zbylo opravdu jenom minimum. Takže také velké zklamání a i když mají spoustu dalších odstínů, nebudu po nich rozhodně sahat.

 Běžná cena tužky je kolem stovky (nyní 99 Kč), já ji kupovala ve slevě za 29 Kč, takže dejme tomu.





V akci:



Gabriella Salvete - Eyeliner Contour odstín 1

Klasicky černá tužka byla kdysi dárkem u řasenky Diamante. Velmi jsem ji uvítala, protože tužka, kterou jsem používala předtím, už pomalu dosluhovala. Tužka není úplně černočerná, jak bych si přála, ale snaží se. Je krásně pigmentovaná, skvěle chytá a je nádherně měkká, žádné dření víček nehrozí. Dá se s ní stínovat oko, tvořit kouřové líčení a stejně tak jednoduše jde vytvořit i tenká precizní linka. V tomto ohledu opravdu super a mile mne překvapila. Jenže problémem je její slabší výdrž. Tužka celkem rychle ztrácí na intenzitě, stačí ji jen jednou přetřít a půlku máte pryč (viz fotka), waterline nemá cenu ani zkoušet, po dvou minutách je tužka fuč. V testu voděodolnosti také vůbec neuspěla, včera jsem ji měla na očích na koupališti, hlavu jsem si smočila jednou jedinkrát a tužka byla fuč. Takže výdrží je to opravdu bída, báze jí sice na chvíli udrží, ale celý den prostě nepřežije. Navíc celkem rychle ubývá, nevím čím to je, používám ji asi čtvrt roku a už ji mám ze čtvrtiny pryč (předchozí tužku mám asi 5 let, používám denně a až teď se blížím konci!). Takže pro nenáročné dny, kdy jdu někam na skok ji použiji ráda, ale pro celodenní běhání volím rozhodně jinou variantu.

 Cena kolem 60 Kč, k dostání v drogériích.





V akci:



Takže tolik asi k novým tužkám. Řeknu vám, tentokrát jsem měla špatnou ruku a výběr se moc nepovedl. Zůstanu tak věrná některým z dřívějška a budu hledat nadále nové oblíbence.

Používáte barevné tužky? Jaké barvy jsou vaše oblíbené? A jakou tužku mi můžete doporučit?

Tužka Dainty Doll mi byla poskytnuta e-shopem Galaxie přání, za což jim velmi děkuji. Ostatní hrazené z vlastní kapsy.

P.S. Vítězkou giveaway o laky na nehty Etude House se stal komentář č. 128. Vítězce ještě jednou gratuluji. A vy ostatní se nevzdávejte, brzy budete mít možnost vyhrát v další soutěži :)


12 komentářů:

  1. Tužku Very Me jsem měla také a hrůza. (Myslím, že byla bílá a na druhém konci černá)

    Bílá nebarvila vůbec a černá vypadala spíš jako šedivá a absolutně na víčku nedržela :(

    Zbylé tužky jsem neměla, ale nemyslím si, že si nějakou pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta tužka Very Me je naprosto hrozná, taky mě dost zklamala :/
    krásná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsi mi dala super tip, ty první dvě jsou úžasný, krásné barvy!!:) To já zas zatěžuju oči líčením ráda, ať je léto nebo zima:-D Ale tužky se taky hodí..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Škodulko :)
    Já mám doma konturovacích tužek několik, zatím se mi nejvíce osvědčila konturovací tužka do Gabirelly Salvete, odstín číslo 8 - je to taková tmavá zelená. Pak odstín číšlo 2 - taková tmavá tyrkysová, ale moc krásná :) Docela dlouho vydrží, i když na konci dne už jde očích vidět, že tam byly celý den ;) Ale já osobně jsem s nimi moc spokojená :)

    Vendy.

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Kamarádka kdysi měla černou nekreslící tužku na oči a vždycky ji krátce nahřála nad zapalovačem a pak kreslila nádherně a držela jak přibytá :D. Kdybych nějakou takovou měla, tak to určitě vyzkouším, ale kupuji jenom vysouvací a s těmi nemám problém :)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za recenzi, právě nějakou tužku bych právě potřebovala!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Klári, tužka Danti Doll má fakt krásný obal na tom se shodnem. Tvůj blog je opravdu velká inspirace a také mě vedl k tomu, abych i já si založila svůj blog. :) Vím, že reklama typu (zanech odkaz v komentářích), je opravdu blbá, ale nic jiného asi neplatí. :)
    Já bych byla moc ráda, kdyby jsi můj blog navštívila a jednou se třeba také inspirovala. S blogem začínám, takže omluv nedokonalosti. :) Snažím se :)
    Děkuju předem za návštěvu! :-)

    http://www.fialkovalouka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jednou děkuji za gratulaci. :) Z tužek se mi moc líbí odstín té první, ale asi budu hnedat s mírně lepší výdrží. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se moc líbí tvé líčení s barevnými tužkami, mimochodem ti i skvěle sedne. :)
    Já teď v létě občas použiji azurový stín jako linku místo klasické černé linky ve fixu. Ta první tužka má krásnou barvu, jen škoda těch vlastností...

    OdpovědětVymazat
  10. Všetky vyzerajú skvelo! :))
    A výherkyňi gratulujem!!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám Gabriella Salvete Automatic eyeliner v odstínu 14 (jestli se nepletu), krásně tmavě zelená, drží mi celý den, trošku se tedy rozmaže po čase, ale pořád na očích zůstane! Dá se s ní udělat i kouřové líčení, je příjemně měkká, hodně pigmentovaná, voděodolnost jsem nezkoušela. Jen jediná nevýhoda - jak je vysouvací, není možné ji ořezat do špičky a udělat tenounkou čárku, což mě osobně nevadí, protože linky dělám vždycky výraznější.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám docela ráda ty automatické tužky od Essence, sice stojí 40,-, ale narozdíl od jiných dražších drží :-) Mám hnědou a bez i báze je to tutovka na půl dne... Pak mám ještě nějakou námořnickou, u té je výdrž o něco horší, ale s bází, je to také minimálně na půl dne :-)
    Jinak sueper recenze ;-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)