úterý 23. dubna 2013

Přírodní olivový krém Ziaja.

Pěkný úterní podvečer!

Ráda bych vám dnes představila svého zimního pomocníka.. Jelikož se zima vzdálila a přišlo rovnou léto, je načase odložit zimní hutný krém, který mi v těch chladných dnech pomáhal a sáhnout po něčem lehčím. A protože k testování přišla várka krémů, s těžkým srdcem svého pomocníka Ziaju odkládám.. Přesto bych vám o něm ráda napsala své zkušenosti, přeci jenom ho testuji už nějakou dobu, tak vám o něm prostě musím dát vědět.. třeba se to někomu hodit bude. :)


Ziaja Přírodní olivový krém jsem našla v boxu a musím řici, že jsem se ho nejdříve dost lekla. Už od pohledu se jednalo o hodně mastný a hutný krém, takže jsem se obávala, že to není nic pro mne. Ale jelikož mě už delší dobu trápily suchá místa po celém obličeji, rozhodla jsem se mu dát šanci a přeci jenom ho vyzkoušet.. A můžu říci, že jsem udělala dobře, protože se mi krém opravdu osvědčil.

Oficiální popis: Bohatý, vyživující krém s olivovým olejem pro normální a suchou pokožku. Nahrazuje deficit hodnotných vyživujících složek. Zvyšuje schopnost obnovy pokožky. Chrání pokožku a zabraňuje její dehydrataci. Zklidňuje podráždění. Vhodný i pro děti od 1 měsíce života.



Krém je opravdu mastné a velmi hutné konzistence. Obsahuje nějaké menší hrudky, což tedy nevím zda tam má být, ale je to spíš jen nějaká sražená složka, hrudky se dají rozetřít, takže není problém. Krém krásně voní, ta vůně je vážně pěkná. Nevtíravá, jemná a trochu mi připomíná modrou Niveu. Krém se roztírá celkem dobře, vstřebává se různě podle nanešeného množství, nesmí se to s ním přehnat. Pokud nanáším malé množství, tak se celkem pěkně vstřebá, ale nanesu-li ho trochu více, tak to není nic příjemného. Krém se pořádně nevsákne, na tváři zůstane úplně mega mastná vrstva, která není kdovíjak příjemná, dokud se někde neotře (v mém případě třeba do polštáře). Občas když jsem to s krémem trochu přehnala, musela jsem použít na přebytečnou mastnotu kapesníček, který jsem přiložila na obličej, aby přebytečnou mastnotu vsákl. Takže je opravdu třeba ohlídat si množství, jinak hrozí, že se přilepíte k polštáři. Přesto jsem si krém hodně oblíbila. On totiž moji pleť vážně skvěle vyživil, krásně ji přes zimu hydratoval a ochránil. Od té doby, co jsem ho začala používat, neměla jsem se suchými místy nejmenší problém, pleť jsem měla skvěle hydratovanou a dokonce se mi vyhnuly i pupínky. Neříkám, že by absence pupínků byla výsledkem tohoto krému, to asi ne, ale opravdu jsem s nimi neměla za celou dobu používání nejmenší problém. Mile mne překvapil také po nemoci, kdy jsem bojovala s odřeným nosem od rýmy. Krém mi hodně rychle pomohl dát odřený nos dokupy. Do pěti dní jsem měla nos úplně zahojený, po rýmě tak nezbyly žádné viditelné památky. Účinek tedy opravdu skvělý, pleť všechny chladné dny přežila a vypadala vážně spokojeně.

Celkově musím říci, že je krém hodně podobný modré Nivee, takže máte-li rádi modrou Niveu, nemuseli byste býti zklamáni ani z tohoto krému :) Já jsem s ním tedy spokojená a  pominu-li ten ulepený pocit, nemám nejmenší výtku. Jsem ráda, že jsem v těch chladných dnech kápla na něco, co mé pleti svědčilo. S příchozím jarem je však třeba pleti, stejně jako šatníku, trochu odlehčit a tak jej uschovám a v případě potřeby se k němu zase vrátím. Máte-li tedy problém se suchou nebo dehydratovanou pletí, zkuste tento krém. Nejen že je fajn, ale jeho cena je také více než příjemná, 50 ml seženete za cca 60 Kč. Seženete tady či v partnerských drogériích

Co vy a Ziaja? Máte někdo s tímto krémem zkušenosti?

13 komentářů:

  1. Velká gratulace k výhře Ellie! :)
    Tento krém doma mám a protože má pleť je strašně mastná, tak ji na ni nemám přmo odzkoušeno :)
    Jinak, ale když jsem si minulý týden spálila ramena (malinko, ale také to bylo cítit :)), tak mi právě pomohl od toho strašného pálení ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za výhru :D Opravdu jsem to nečekala, nikdy jsem na soutěže neměla štěstí, toto je poprvé :D :D Už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  3. Taky tento krém ted používám, přesně jak píšeš, třeba na omlazeni.cz jsem četla, že někomu krém rozšiřoval pory, tak jsem si toho všímala a třeba u mě to není pravda.Ted na jaro je dost hutný, třeba bude zklidňovat podrážděnou kůži od sluníčka (ale to bych si chtěla pořídit něco speciálního)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tak to je super slození :D Ziaja me fakt nenalakala, jen jednou - krem na ruce z kozi rady a byl strasny :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se přiznám, že ač složení fotím, tak ho vůbec nezkoumám.. Nějak to neřeším :)

      Vymazat
  5. To pro mě nebude, protože já mám pořád smíšenou pleť. Jinak ale recenze napsaná moc hezky a myslím, že jsi napsala vše, co je potřeba. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě ho používám a jsem strašně spokojená. Předtím jsem měla kakaový a byl taky skvělý a na ráno používám okurkový a taky si ho nemůžu vynachválit. Prostě Ziaja krémy na obličej umí, aspoň na ten můj :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuji za typ! Pro mě bude skvělí i přes léto - na noc. Mám vysušenou pokožku jak stará babka a nic mi nepomáhá :(
    Od ziaji žádný výrobek nemám, ale už dlouho pokukuju po hodně věcech :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já si tutim mažu suchý lokty a prostě tak celkově suchý místa v zimě :D mě právě docela smrdí tak proto :D

    OdpovědětVymazat
  9. Od ziaji jsem zatím nic nezkoušela, ale mluví se o tom tolik, že začínám být vážně zvědavá. Nejspíš neodolám a zajdu se podívat do jejich obchodu. Navíc to mám hned u školy, prostě osud :-D

    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway s lákavými cenami, budu ráda, když se na to podíváš a případně se zúčastníš: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. složení mě naprosto odpuzuje :/ brrr to bych si na sebe nanamazala ani náhodou, vylít na sebe ropu by bylo to samý

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) taky mi krém voní jako modrá Nivea :) ale moc mi nevyhovoval, kvůli tomu, jak je mastný a hutný.
    Recenze na krém: nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. krém používám na velmi suchou pokožku již tři roky, převážně v zimním období, je super

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)