sobota 10. listopadu 2012

Reniu tělové máslo.

Pěkný sobotní den!

Dneska bych vám ráda řekla pár slov o tělovém máslu, které bylo v posledním vydání Ladyboxu. Jedná se o tělové máslo Reniu s vůní plumérie. Na stránkách LB píšou, že je možné máslo použít i na obličej, já si teda ze zásady na obličej nepatlám nic, co se dá dát na tělo, ale třeba by to někomu z vás nevadilo. Máslo obsahuje panenský kokosový olej, který pokožku vyživuje.
 
Těžko hned vynášet soudy po vyzkoušení 15ml balení tohoto másla, ale pár věcí jsem za těch pár dní používání postřehla a tak bych se o ně ráda podělila:
  • máslo má opravdu máslovou konzistenci,
  • trochu hůře se roztírá a po rozmazání zůstává mastný film,
  • vůně plumérií je vážně okouzlující, ovšem na můj vkus je až příliš intenzivní, přímo omamná,
  • pokožku vám provoní a vůně nějakou tu (delší) chvíli vydrží,
  • máslo má mastnější složení, díky tomu by mohla být hydratace dobrá i pro sušší typy pokožky.


Závěrem snad řeknu pouze to, že 15ml tělového másla je velmi málo, klidně bych brala na vyzkoušení větší balení. Přeci jenom s takto maličkým balením se namažete dvakrát a jste rádi. Já proto krém zkoušela jenom na rukou, abych si ho aspoň trochu užila. :) Myslím ale, že máslo vůbec není špatné a když si zvyknete na tu omamnou vůni, tak pěkně poslouží. Plným balením a třeba s jinou vůní bych vůbec nepohrdla.


K prodeji je už na e-shopu LB: tady (120 ml) a tady (15 ml) a hned v několika variantách (kromě plumérie také kokos, ananas, vodní meloun,..).

Co vy? Máte vyzkoušeno? Vyhovuje vám?



14 komentářů:

  1. Já mám ten vodní meloun a nejraděj bych si objednala ta minibalení všech vůní :D

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem od Reniu v LB dostala kokosový peeling s krystalky cukrové třtiny - vodní meloun :) tak se těším, až ho vyzkošuím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám meloun a voní jako žvýkačka!!! :) Nádherná vůně

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ta vůně plumérie hrozně vadí, kvůli ní tělové máslo ani používat nebudu :(

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Škodulko, místo 15 ml by mělo mít aspoň 300 ml. Miluju tu vůni! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. jééé já bych brala ten vodní meloun!!!

    OdpovědětVymazat
  7. já teda nevím, ale asi máš mega spotřebu, protože já se jím mažu od dne, kdy jsem balík otevřela a stále ještě mám a to si s ním mažu celé ruce a nohy...

    OdpovědětVymazat
  8. Ešte som ho nikdy neskúšala ale vyzerá skvele <3 a vôňou ananásu by som určite neprhdla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mmm, řeknu to takhle, vytvořtě něco, co dobře hydratuje, krásně to voní, nazvěte to tělovým máslem a já to koupím. :) Tohle máslíčko by bylo něco pro mě.

    OdpovědětVymazat
  10. Telovým maslám som nejako na chuť neprišla.. Vlastne aj telové mlieka mi robia problém, hoci moja pokožka by ich potrebovala..

    PS: Rada by som teba a tvoje návštevníčky pozvala na moju Vianočnú giveaway, v ktorej môžete vyhrať krásne ručne robené pierkové náušničky :-)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/11/22-vianocna-giveaway.html

    S pozdravom Sue and colours

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám tělová másla moc ráda a tohle bych docela ráda vyzkoušela, ta vůně by mě opravdu zajímala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já tělová másla miluju... v LB jsem místo něj ale měla melounový peeling a ten je teda naprosto bezvadný a bezmezně jsem se do něj zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak jsou to vzorečky ale myslím že by na tom LB mohli prodávat ty vzorky ve těch velikostí ve kterých je prodávají jinde :))

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)